Jullie ervaringen LG telefoons?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tiesjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:49

Tja, ik had de LG Chocolate, dus dat was wel een van de eerste uitvoeringen... Maar dat was niet zo'n succes. Na 3 maanden begon ie met vastlopen, 4 schermpjes naast elkaar zetten, geen foto's meer kunnen maken, niet meer kunnen smsen... En de volgende dag deed alles het weer. Maar de week erna begon het probleem weer, laten maken maar een paar weken later was ie weer stuk.
Heb daarna ook nooit meer een LG genomen..

Manon_073

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 06:48

Okee dan heb ik nog 1 vraagje aan jullie.

ik heb zelf een ladyphone he dat had ik al vertelt.
maar als ik daar het geluid op z'n allerhardst aan zet dan hoor je hem ook echt super goed.
en ja ik hou gewoon eenmaal van muziek.

hoor je bij de LG KS360 het geluid(oftewel de muziek) ook hard? of een beetje er tussen in?

Mayflower_

Re: Jullie ervaringen LG telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:55

Ik heb de LG secret en heb er nooit problemen mee gehad. :)
Alleen wel dat de batterij snel leeg is, maar voor de rest nee niks.

Manon_073

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:06

iemand die de LG KC550 heeft?

zoja werkt die telefoon goedd??

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:54

beste advies ooit: NEEM NOOIT EEN LG!
wat een $@!^&%^#%!^%!#!*&^-dingen zeg! -:(-

mijn eerste lg was de chocolate. na 4 dagen had ik geen beeld meer, alles was alleen nog maar wit. dus ik terug naar die winkel kreeg ik gewoon een nieuwe...
paar maanden later begon hij ook te haperen met smsen, bellen, batterij snel leeg, foto's niet meer goed maken, enz, enz, enz....

ik heb elke keer een abbo van een jaar, dus hoefde gelukkig maar 1 jaar met dat ding te doen. later werd ook al vrij snel bekend dat de chocolate gewoon een mislukte eerste uitvoering was, veel moest nog verbeterd worden..
dus een jaar later geef ik lg een tweede kans en neem de viewty.... nou echt, ik heb nog nooit zoveel spijt van een telefoon gehad. op zich is hij wel heel gebruiksvriendelijk, ik vind het touchscreen heel fijn, maar als ik om 6 uur sochtends mn telefoon van de oplader afhaal, is hij om 3 uur/ 4 uur smiddags alweer leeg. en dat elke dag! de batterij houdt het echt niet langer dan 10-12 uur vol! -:(-

11 oktober loopt mn abbo af, en mag het 4 maanden van tevoren verlengen. dus nog 2 daagjes, en dan mag ik een nieuwe telefoon. ben echt aan het aftellen, ben dat ding meer dan zat!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:14

hmm, mijn broer heeft de LG shine gehad, was er niet zo over te spreken, maar dat heeft hij al gauw met telefoons :D

Mijn jongste dochter heeft de Viewty, nu bijna een jaar en no problemo, ding maakt veel mee maar werkt probleemloos.
Mijn oudste dochter heeft de LG Renoir, heeft alleen af en toe dat hij spontaan mensen begint te bellen :+ het laatste nummer dat ze heeft gebruikt, maar dat kan komen omdat ze hem zo in haar broekzak stopt...
batterij problemen hebben ze geen van beide...
Morgen of overmorgen komt de LG Arena, ben benieuwd...

Ik zelf heb slechte ervaringen met de samsung U600, niet kunnen bellen, of gesprek aannemen, sms-jes die niet verstuurd werden,spontaan uitschakelen... we hadden er toen 2, en beide hetzelfde probleem...

Ik heb momenteel een Nokia model: koelkast :D
en die heeft het ook nooit 'normaal' gedaan...

@Duchambre: heb je niet toevallig je blue tooth aanstaan? Of zo'n bewegende achtergrond/schermbeveiliging? want die gebruiken ook veel accucapaciteit

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:51

Ik heb Lg Secret. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad :)

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:28

Manon_073 schreef:
iemand die de LG KC550 heeft?

zoja werkt die telefoon goedd??

Ik zit ook te twijfelen om die tel. te nemen.
Maar twijfel heel erg de 1 zegt doen en de ander raad het af.
Dus ben ook wel benieuwd of iemand hier er ervaring mee heeft ? :)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:08

ik denk dat je met willekeurig welk toestel voor en tegenstanders vindt... het nadeel bij slechte ervaringen is dat je vaak geen oorzaken weet waarom iemand dat toestel een onding vindt....
Mijn dochter had bijvoorbeeld een motorola K1 (pin me even iet vast op het type nr)
scherm aan de voorkant is gebarsten en laten vervangen, later nogmaals... lag niet aan het toestel... ding is 2 X op de grond gevallen :D

accu's die snel leeg zijn, ook zoiets...had mijn zoon ook met een toestel, maar wel de meeste batterijvretende onzin er op staan, screensavers, etc etc...

btw de LG Arena is binnen, wel een mooi toestel :D

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:09

Ik neem altijd een LG in vind ze gewoon qua model en functies geweldig. Ik heb nu de LG cookie :D

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:11

pfff.. ik heb eerst Lg KG 220 gehad, binnen een jaar kapot. nu sinds juli vorig jaar de LG chocolate silver, knopjes af, loopt steeds vast, slecht bereik (ligt niet aan de provider) en nu dus ook al helemaal kapot.. nou voor mij geen LG meer hoor :n

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:17

Ik had een LG chocolate, wat een verschrikkelijk ding zeg! Hij bleef maar vastlopen, kapotgaan, storen en de batterij ging op het eind maar 3 minuten bellend mee.. Heb mn simkaart na een half jaar al in een oude Nokia gedaan. Heb nu een Samsung genomen, en dat bevalt stúkken beter!

nolanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:21

ik heb een LG Cookie ofzoiet:)
maar verder geen problem, k heb altijd LG gehad en nog nooit problemen!(hoop dat ook zo te houden!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:24

Ik heb zondag een LG kp500 gekregen, eerst ff zo'n beschermhoesje bestellen, en dan pas gebruiken :)

Manon_073

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:59

ik heb sinds vanochtend de lg kc 550 en hij bevalt me goed hoor! over een paar weken zal ik nog wel wat laten weten hoe die bevalt.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:35

2 jaar een lg shine gehad, geen problemen. Werkte altijd goed.Een x klantenservice moeten bellen maar dat was omdat mijn netwerk op handmatig stond ofzo. Vanochtend lg ks 360 gehaald in t roze. Geluid kan HEEEEL hard ( iemand vroeg dat geloof ik ). Dus ligt denk ook een beetje aan hoe je hem gebruikt?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:22

Ik had een viewty, wat een baggerding was dat zeg. Moest nog een jaar met mn abo, maar heb vorige week een KS360 gekocht (in het zilver) en die bevalt me tot nu toe echt prima.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:49

Ik hoor heel veel problemen met LG, maar mijn Chocolate doet het altijd prima en heeft zelfs relatief weinig gebruikssporen. Hij stuitert regelmatig op de grond, een paard probeerde hem eens op te eten (staat een mooie rij tanden in), de katten gaan er regelmatig mee vandoor, hij is wel eens in de WC gevallen en hij moet vol zitten met stof en vuiligheid maar doet het altijd perfect. Beter dan elke telefoon die ik ooit gehad heb hiervoor. Ik zweer erbij! Hij loopt zelfs niet vast en de batterij is ook prima. (en iedereen is altijd stomverbaasd als ze horen wat ik allemaal uitvreet met mijn telefoon en dat ie het al anderhalf jaar uithoudt bij me zonder ook maar 1 keer moeilijk te doen, vooral omdat het LG is)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 02:17

Heb een LG gehad maar wat een k*tmerk! Na een maand was de batterij naar de vaantjes, hij was ontzettend traag. Dag 1 dat ik hem kon gebruiken, als iemand me belde, kon ik hem opladen. Uiteindelijk heb ik dat ding van pure frustratie tegen de muur gekletterd en lag hij in een twintigtal stukjes. >;) Dat is me met mijn nokia nog nooit gelukt en die heeft al aardig wat verdiepen gedaan met uit mijn zak te vallen. Paardenbeest heeft hem al tussen de tanden gehad en het ding doet het nog steeds! Had ik met die LG echt niet moeten doen. Er zat een camera op maar die gebruikte ik niet. Had het ding enkel voor te sms'en en te bellen. Heb nu ook een nokia van 49 euro oid. Geen screensavers en die onzin er op. Moet ik niet. Dus deed echt heel basic dingen met die mobiel.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 08:25

ik heb de lg kc 550 pink , gister gekregen van m'n ouders.
Maar krijg hem pas zaterdag op m'n verjaardag , dus ben benieuwd :)

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 08:27

Ik heb een LG Shine ben ik nog steeds erg blij mee heb hem nu een jaar

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:05

Ik heb een LG Arena, valt vanaf het begin steeds uit. Erg mooie telefoon, maar voor gebruik niet. :=

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:03

Heb de telefoon sinds gister in gebruik (Lg kc550 pink).
Vind het best een fijne telefoon , alleen hij wil niet verbinde met me computer om er dinge op te zetten...
En ik heb nu 1 nummer doorgestuurd via andere tel. Maar krijg hem niet naar me geheugenkaart ?
Iemand enig idee hoe dit moet ? bij m'n vorige tel zat dr verplaats functie op om hem naar je geheugenkaart te krijgen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:06

Manon_073 schreef:
Okee dan heb ik nog 1 vraagje aan jullie.

ik heb zelf een ladyphone he dat had ik al vertelt.
maar als ik daar het geluid op z'n allerhardst aan zet dan hoor je hem ook echt super goed.
en ja ik hou gewoon eenmaal van muziek.

hoor je bij de LG KS360 het geluid(oftewel de muziek) ook hard? of een beetje er tussen in?

geluid is wel ok maar daar is alles mee gezegd!

was er in het begin wel blij mee,maar nu 8 maanden later kan ik dat ding wel eens uit een raam smijten
wat een onding!
valt uit, batterij snel leeg,traag van begrip enz enz...

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:06

Ik heb de LG shine ook, heb hem een maand ongeveer en ben er tot nu toe heel erg tevreden mee. :)