hetgeen wat jullie "nieuw" noemen heb ik al een jaar ofzo.. kreeg jaar geleden zo'n melding al.. ik heb hem alleen wel gewoon in het bordeaurood, hele mooie kleur! ben ik vroeg of jullie laat ps, ik vind het wel heel fijn hoor! ik heb die "oude" van jullie niet gehad, dus weet niet hoe die is geweest.. (ik ging van de oude-oude naar deze nieuwe zeg maar)
ik kreeg net een bericht en toen ik verder ging veranderde mijn hotmail in de nieuwe look. vind het niet drastisch veranderd. wil alleen wel een ander kleurtje maar daar kijk ik morgen wel naar
Ik vind het heel vaag. Ik heb 2x een bericht gekregen dat de look veranderd is. Dus heb ik het toegestaan en meteen de kleurtjes en opmaak verandert. Maar nu is hij nog steeds zoals hij altijd al was, dus niks geen nieuwe look... Vind het wel vaag dat ze het steeds veranderen, ik ben meestal net gewend. En het doet het in het begin ook niet altijd, zoals bij mij blijkt.
Ik was net gewend aan die oude, is er weer een nieuwe..ik vind het niet zo, van mij hoeven ze ook niet zo vaak de lay-out te wijzigen hor, als het maar werkt en ik niet hoef te zoeken naar waar alles nu weer is gebleven!