Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Ik ga nu via programmas naar telefoonlijst. Dara komt ie wel in uiteindelijk. Maar geeft wel een meldingsfout "kan repllog.exe niet uitvoeren"

horseylove schreef:je hebt een koopovereenskomt met de winkel en niet met samsung.
bij leveren enkeld een leeg toestel aan bijv vodafone en die gooien hun eigen software erop.
Je hebt wettelijk 7 dagen afkoeltijd in die tijd kan je product terug brengen en alsnog van je abbo af zien.

Dionnee schreef:Ik heb m net 2 dagen, en vind m heel fijn! Wel beetje wennen etc. Vraagje.... Weet iemand hier hoe je een wachtwoord kunt zetten op je berichten (sms postvak in). Dacht namelijk dat dat altijd bij Samsung kan, aangezien ik weet dat het ook zit op de Touchwiz. Weet iemand dit?!
Leonoor schreef:horseylove schreef:je hebt een koopovereenskomt met de winkel en niet met samsung.
bij leveren enkeld een leeg toestel aan bijv vodafone en die gooien hun eigen software erop.
Je hebt wettelijk 7 dagen afkoeltijd in die tijd kan je product terug brengen en alsnog van je abbo af zien.
Maar een gebruikte gsm kan je echt niet terug brengen hoor! Je hebt 7 dagen zíchttermijn, dus je kan er 7 dagen naar 'kijken'. gebruiken = houden!

horseylove schreef:Wettelijk heb je hem 7 dagen op proef om het beste te zeggen.
Breng jij dan het toestel terug zonder schade?
dan trekken ze het ssoftware eraf en verkopen hem gewoon weer door.

horseylove schreef:nee ik zelf ook niet op een pc model :S
ik heb me best gedaan.
ben normaal van de wasmachines en de koelkasten :S
ricardo zei dat het kon
hem moet je hebben hij is nu product specialsist
1 van de samsung voordelen vond ik het wachtwoord op mn berichten altijd gheghe.
sax89 schreef:bedankt horseylove, ik heb de tips van die jongeman een beetje opgevolgt en het probleem met mijn opslag is al uit de wereld, verder heb ik geen problemen met contact personen. mijn vader heeft een gebruiksaanwijzing gevonden van tig pagina's. die ga ik nu eerst even door spitten. als ik problemen vind dan post ik hier wel even.
alleen heb ik hetzelfde probleem als jou..