Mobiel met 5 MP camera: welke raden jullie aan??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_m

Re: Mobiel met 5 MP camera: welke raden jullie aan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:29

upendo schreef:
Lynske78 schreef:
Ik denk niet dat je een mobiele telefoon hebt met 5 mp voor 250 euro. Die liggen volgens mij allemaal wat hoger.

Ja

Ik heb er al twee gevonden..
LG KC550 - 195 euro, http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2563
Samsung G600 - 169 euro. http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2136

Samsung G600 vind ik geen superfoto's maken mijn Nokia N76 met 2 mp camera maakt mooiere.
Overigens zijn heel veel camera's slechter dan ze doen beloven.
Al heb je tegenwooridg ook al telefoons met 8 MP camera's de Samsung Innov8 bijv. http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Samsung-In ... lein:innov

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:39

Innov8 schijnt een zeer ongebruiksvriendelijke telefoon te zijn Knipoog

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 16:48

Dat weet ik niet Knipoog
Al ziet ie er wel zo uit Tong uitsteken

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 18:47

Mijn budget laat de nieuwste net toe.. Vork
Heb je foto's ter vergelijking? Ik kan nml. niet blind afgaan op een mening.. Lachen

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:56

upendo schreef:
Utixo schreef:
Ik heb de Samsung G810,ligt boven je budget, maar het oudere broertje, de G600 niet. En die heeft alleen wat minder snufjes, maar wel 500 MP camera.

Ik ben Samsunggek, wil nooit meer wat anders. Ze zijn niet kapot te krijgen, stevig, en deze maakt erg mooie foto's!

Ik had de G600 inderdaad ook al op mijn lijstje staan..
Ik denk dat ik uiteindelijk uit ga komen bij een Samsung, als ik afga op wat ik hier lees.. Lachen

Kunnen ze tegen een stootje? (ik laat mijn mobiel heel soms vallen, dan wil ik liever niet dat hij meteen kapot is.. Vork )

Ik raad toch echt die G600 af heb hem nu een jaar en de fabrieksgarantie is verlopen en nu stopt het beeldscherm met werken.
Zonder dat er ook maar iets mee is gebeurd.
Samsung gebeld kreeg te horen mevrouw is toch echt uw eigen schuld, u heeft dan met een kracht van meer als 400 kg op het beeldscherm gedrukt gezeten. (Hoe en wanneer ik er 400 kg op heb uitgeoefend vertel mij he Sigaar )

Dit valt dus buiten de garantie. Om het te laten maken kost het zowiezo al 41 euro als ze er alleen maar naar hebben gekeken, laat staan wat het wel niet gaat kosten als het beeldscherm gemaakt moet worden.

Helaas had mijn vorige samsung ook dit probleem en vel het natuurlijk ook net buiten de fabrieksgarantie..
Voor mij geen samsung meer!

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:37

upendo schreef:
Mijn budget laat de nieuwste net toe.. Vork
Heb je foto's ter vergelijking? Ik kan nml. niet blind afgaan op een mening.. Lachen

Nee helaas geen foto's
Mijn ex schoonzus had die samsung maar zoals het al doet vermoeden ex dus geen foto's van haar telefoon Knipoog
Mijne zijn wel duidelijk maar mijn telefoon is nergens meer te koop Tong uitsteken

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:45

Ik heb een LG Vieuwty, prachtig fijne telefoon. Goede foto's zelfs s nachts nog, veel opslag ruimte ( staan nu zo een 450 foto's en filmpjes op ) en nog geen enkel probleem mee gehad. De prijs van dit moment weet ik helaas niet .
haha ik wilde er foto's bij zetten maar die zijn te groot om erbij te zetten dus das wel duidelijk dan welke kwaliteit ze zijn :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:50

Ik wou ook LG viewty maar ik vond het vervelend dat hij helemaal touch is Knipoog.
Daarom ben ik voor de KF750 gegaan (LG Secret) die was wel vrij prijzig maar wel een super telefoon Lovers