Mri schreef:Hier even wat hick-ups wat financiering betreft .
Vorige week woensdag had die rond moeten zijn, en kwamen ze er maandag middag mee dat ze het huurcontract van de CV ketel wilde hebben.
Dus uitstel gevraagd aan de verkopende partij, die gekregen tot vandaag.
En nu bleek dat de hypotheekverstrekker nog wat vergeten was, namelijk een BKR check
Normaal doen ze dat bij het even van een rente aanbod (die we dus ook al een paar weken in huis hebben), maar dat zijn ze blijkbaar vergeten.
We hebben vandaag dus uitstel gekregen tot vrijdag....
Maar pfffff
oooh god. Ik voel je. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt (andere redenen weliswaar).
Op de laatste dag van de derde (!) uitstel bleek ik zelfs nog een hypotheek uit 1994 op mijn naam te hebben staan
(ik ben in 1992 geboren
) . Iets met een foutje van de notaris en een erfenis en 8 huizen (ja echt) die per ongeluk op mijn naam waren gezet. Groots avontuur. Slecht voor je bloeddruk.
Anyhow. Zelfs dat is goedgekomen (ben alleen geen grootgrond bezitter meer, sinds dat aan het licht kwam
).
Succes!! ik heb er vertrouwen in dat dit voor jou ook wel goed gaat komen! Maar man, man, man de stress en dan telkens weer op hangende pootjes naar de verkopende partij moeten (die wsl ook in de stress raken). Leuk is anders.