Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirim schreef:Wij hebben ook een houtkachel bij de vloerverwarming.
En wat iemand hier ook al eerder noemde ... de pomp in de kamer maakt een heel naar geluid.
Ik irriteer me er enorm aan en we gaan ook proberen om hem wat beter in te bouwen om het geluid te kunnen beperken.[ [url=m/8oMFgH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Relaxed schreef:Vandaag de sleutel van mijn huis gekregen. Keuken komt een nieuwe in, maar goed ook.. De klep van de oven kan niet verder open dan dit![]()
[ [url=m/cnVyZf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels de helft eruit
[ [url=m/OCgfgy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Relaxed schreef:Vandaag de sleutel van mijn huis gekregen. Keuken komt een nieuwe in, maar goed ook.. De klep van de oven kan niet verder open dan dit![]()
Inmiddels de helft eruit
daantjuhhh schreef:Relaxed schreef:Vandaag de sleutel van mijn huis gekregen. Keuken komt een nieuwe in, maar goed ook.. De klep van de oven kan niet verder open dan dit![]()
Inmiddels de helft eruit
Oeehh. Nu flink aan het verbouwen dus.
Leuk man.
Ik kom binnenkort een x op de koffie. Even de ontwikkeling volgen.
Over de keuken.
Wat dom gedaan joh.
Ik heb hier ook zoiets waarvan ik dacht! Waarom?
De oude bewoners hebben een deur en kozijn geplaatst bij de trap naar de zolder.
Maar ohja. Daar zat ook nog een licht knopje![]()
Hebben ze een stuk kozijn eruit gevreesd.
[ [url=m/FpsDPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
daantjuhhh schreef:Relaxed schreef:Vandaag de sleutel van mijn huis gekregen. Keuken komt een nieuwe in, maar goed ook.. De klep van de oven kan niet verder open dan dit![]()
Inmiddels de helft eruit
Oeehh. Nu flink aan het verbouwen dus.
Leuk man.
Ik kom binnenkort een x op de koffie. Even de ontwikkeling volgen.
Over de keuken.
Wat dom gedaan joh.
Ik heb hier ook zoiets waarvan ik dacht! Waarom?
De oude bewoners hebben een deur en kozijn geplaatst bij de trap naar de zolder.
Maar ohja. Daar zat ook nog een licht knopje![]()
Hebben ze een stuk kozijn eruit gevreesd.
[ [url=m/FpsDPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Sommige mensen zijn zoooo lui... Hoeveel moeite is het nu om zo'n doos op te schuiven
Minder moeite dan een kozijn uitfrezen denk ik zo.
mirim schreef:Wij hebben ook een houtkachel bij de vloerverwarming.
En wat iemand hier ook al eerder noemde ... de pomp in de kamer maakt een heel naar geluid.
Ik irriteer me er enorm aan en we gaan ook proberen om hem wat beter in te bouwen om het geluid te kunnen beperken.[ [url=m/8oMFgH.jpg]Afbeelding[/url] ]