Die kruipen trouwens niet hoor, mijn zus heeft een mega versie, die is vooral heel weelderig, meer een soort rommelige struik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Macs schreef:Nou mijn Ctenanthe is de grootste diva hier in huis
Die kruipen trouwens niet hoor, mijn zus heeft een mega versie, die is vooral heel weelderig, meer een soort rommelige struik.
Ctenanthe niet, nee. Maranta kun je wel naar opzij leiden, wat ik wil doen met de mijne.
tessyke schreef:Jullie gaan echt veel te hard
Bedankt voor de juiste benaming voor mijn wannabe siernetel.
Nu moet ik nog een echte vinden![]()
Mooie hanger kwam er voorbij!
En ik ben echt jaloers op jullie kneusjesboxen, mijn vingers jeuken om er ook 1 te bestellen!
Jolien87 schreef:Emmaa_ schreef:Hangen kan ipc prima maar dan kan je hem op een gegeven moment wel het beste water van onderaf gaan geven ipv bovenop. In mijn ervaring worden hangende planten anders snel kaal.
Ok, top.
Maar hoe doe je dat van onderaf dan?
Tutti_Frutti schreef:Prachtig die mooie grote monsteras!
Wij gingen even langs het tuincentrum om potgrond te halen en het teveel betaalde geld uit te geven.... Ineens stond mn kar vol.... whoopsie!![]()
[ [url=m/ih2O2s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LpZ7MA.jpg]Afbeelding[/url] ]
tessyke schreef:Haha tutti, mooie volle kar!
Ik heb vandaag mijn avocado' s nog eens bewonderd
Ik hoop dat dat kleine donkere boompje donker blijft
[ [url=m/nZ85S7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JsFRl2.jpg]Afbeelding[/url] ]
xIrlijn schreef:Die plant op de passagiersstoelMooie buit! En wat leuk al die avocado boompjes Tessyke!
Mooi hoekje zo PuenaEen Alocasia Black Velvet lijkt me erg mooi. Hij krijgt niet te veel direct zonlicht daar?
En het hangpotje is weer mooi geworden Liekec!
Ik had twee weken terug ook de Air So Pure box besteld en die is gister binnengekomen. Mijn levende luchtverfrissers![]()
![]()
[ [url=m/g2Rj10.jpg]Afbeelding[/url] ]