Nou zit ik ook wel fors onder m'n leencapaciteit. Maar het is zeker niet zo dat je geen creditcard/roodstand mág hebben voor het aanvragen van een hypotheek. Het drukt alleen wel je leencapaciteit omdat er standaard gerekend wordt met een rente van 2% per maand = een jaarlast van 24% over het maximaal op te nemen bedrag.
Hadden maandag de conceptversie gemaild gekregen, daar gelijk op gereageerd met een waslijst aan fouten die eruit moesten en aanvullingen. Gister maar eens gemaild want hadden er helemaal geen reactie op, vandaag gebeld en net werd ie toegestuurd. Zijn er idd een paar aanpassingen gemaakt maar ook een aantal nog niet. En er zit een plattegrond bij, waar ik op gehamerd heb, waar geen maten bij staan en waarvan de indeling niet klopt... Wat heb je dan aan een plattegrond?!
We hebben notabene de oude plattegrond erbij gegeven, dus had zo overgenomen kunnen worden lijkt mij... Zijn nu een beetje *$%&@#, morgen maar weer bellen... Bovendien zoeken ze elke keer contact met mij, omdat mijn contactgegevens daar bekend zijn omdat ik de afspraak heb gemaakt. Maar we hebben ook al duidelijk aangegeven dat we het via m'n lief willen laten lopen omdat die wel gewoon bereikbaar is en ik onder werktijd niet. Ergens wil je niet dat zo'n makelaar je lastig vindt, zodat ie wel z'n best voor je doet maar we hebben hem al aardig hangen zo 
Huis staat nog niet eens online, brochure is dus nog niet eens af en we hebben al een bezichtiging
Had ik echt niet verwacht, ben benieuwd of dat al iets oplevert. Volgende week donderdag om 8.30u, lief vond het een onmogelijke tijd, ik denk dat iemand gewoon ff voor z'n werk komt. Mooi dat ik vakantie heb zodat ik de boel aan kant kan maken.