Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Hij doet het goed! Je mag hem alleen nu niet snoeien, najaar richting einde van het jaar pas. Inperken nu kan wel op een andere manier. Iedere tak heeft op het uiteinde een "drietak", vaak 3 blaadjes, of 2 blaadjes en een middelste tak. De middelste knijp je eraf tot aan de 2 buitenste blaadjes. Veel werk, dat wel, maar zo houd je hem in toom en mooi vol. Ik heb er zo 2 staan die ik ieder jaar doe.
Majabeestje schreef:Ik zou zo'n ding ook gewoon enthousiast kortwieken zonder na te denken![]()
Heb ik gisteren ook met de hedera gedaan maar ik hoorde dat dat spul altijd wel groeit.
Blij met de gevulde potten. Dingen nog wel even schoonmaken. En een leuk potje vinden voor de lavendel.
Heb trouwens nog een plant gekregen. Een bougonnogwattes? Zo'n paars ding, kunnen enorme struiken worden. Geen idee waar ik die kwijt moet..
[ [url=m/H3iFP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naath86 schreef:Janine1990 schreef:[ [url=m/yKgtIH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dit nu onkruid of een gewone plant? We hebben gisteren alles doodgespoten, maar zijn nieuwsgierig
Dit is toch de Geranium/Ooievaarsbek die van de week hier nog is besproken. Was die foto toen ook niet van jou?