[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:10

Tele2 nog nooit last gehad....

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:14

Ok, misschien hebben ze iets verandert waardoor je geen hotspot meer mag gebruiken. Bij T-mobile is het ook een tijdje geweest dat je je iphone niet al hotspot mocht gebruiken, en was die knop ook verdwenen.
En anders misschien je iphone eens resetten.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 08:50

Courses, het kabeltje tussen het moederbord en de homeknop heb ik ontkoppeld en nu laad 'ie wel op en word nog maar ietsje warm. We gaan proberen om een nieuw kabeltje te plaatsen en een nieuwe Dock connector, in de hoop dat hij het nog gaat doen en ik hem kan verkopen. Heb gelukkig nu een nieuwe, al doet dat wel zeer in de portemonnee... :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 21:59

Ik help het je hopen Suzz! :) Haha, wat voor nieuwe heb je gehaald? :) Meteen de 6 ook of? :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 02:27

Heb me telefoon idd al gereset

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 09:22

Courses schreef:
Ik help het je hopen Suzz! :) Haha, wat voor nieuwe heb je gehaald? :) Meteen de 6 ook of? :P

Hahaha nee die vind ik niet eens mooi oops. Heb de 5 nu, wel tweedehands helaas.

Huh ik probeer op alle mogelijke manieren een foto in dit bericht te zetten van m'n zielige iPhones bij elkaar, maar kan de grootte van de foto nergens aanpassen via m'n mobiel... Bokt zucht -O-

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 09:32

Courses in t Berichtencentrum bedoel je? Daar staat idd meldingen aan maar maakt geen verschil helaas.
Zodra ik whatsapp open gaat ie ook eerst verbinden en dan komen logischerwijs dus ook de berichten binnen, maar waarom dat niet gewoon op de achtergrond doorgaat? Ververs app op de achtergrond staat ook gewoon aan.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 09:35

Suzz14 schreef:
Courses schreef:

Hahaha nee die vind ik niet eens mooi oops. Heb de 5 nu, wel tweedehands helaas.

Huh ik probeer op alle mogelijke manieren een foto in dit bericht te zetten van m'n zielige iPhones bij elkaar, maar kan de grootte van de foto nergens aanpassen via m'n mobiel... Bokt zucht -O-

Met de bokt upload, werkt het wel gewoon hoor. In je bericht typen onderaan de knop upload kiezen (dus niet in het snel antwoorden vakje, maar als je echt op antwoorden klikt).

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 09:50

WillemYntJee schreef:
Courses in t Berichtencentrum bedoel je? Daar staat idd meldingen aan maar maakt geen verschil helaas.
Zodra ik whatsapp open gaat ie ook eerst verbinden en dan komen logischerwijs dus ook de berichten binnen, maar waarom dat niet gewoon op de achtergrond doorgaat? Ververs app op de achtergrond staat ook gewoon aan.

Ehm, kan het zijn dat je bij de Cellular Data de App uit hebt staan? Dat ‘ie enkel op WiFi op de achtergrond doorgaat?

(Ik noem even wat dingen hoor, zonder het device voor me te hebben is ’t lastig :P )

https://www.whatsapp.com/faq/android/20887936
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1819000

In ’t algemeen bij de FAQ staat zo snel verder even niks heel boeiends maar misschien dat je er toch wat aan hebt; https://www.whatsapp.com/faq/en/iphone

http://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/20950116
https://discussions.apple.com/thread/6488846
http://forums.imore.com/whatsapp-ios/20 ... tions.html

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 11:22

Edit: Shiloh, gevonden... Haha was die knop al aan het zoeken maar ik heb nogal scheel gekeken ofzo.

Anyways, deze bedoelde ik dus.
4S werkt nog tot zover, best pijnlijk beeld :+

Afbeelding

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 11:26

Even gecheckt maar staat ook aan. Ik denk wel dat t probleem ergens in de wifi/3G instellingen zit maar geen idee waar.
Zal zo je linkjes even doorkijken!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 23:38

Is het dan eindelijk zo ver?

Siri in het Nederlands? Zou gaaf zijn! Volgens nu.nl is ios 8.3 beschikbaar, maar op mijn telefoon verschijnt die nog niet.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 23:49

Ja mijn vriend zij het dat het in het Nederland komt :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 00:10

Dat zou leuk zijn! Kunnen we het ook echt fatsoenlijk gebruiken:p
Ik gebruik het nu ook wel, maar in het Engels is het toch minder handig.
Zouden we ook swipe in het Nederlands krijgen?
Edit: ik heb de update er wel bij staan

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 00:24

Wanneer komt de update eigenlijk?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 06:08

Die is er al
Ik heb alles al geupdate, er is ook een Yosemite update

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 07:55

Oke dit is eng. Ik droomde namelijk vannacht iets over Siri. Dat ik in het Engels iets vroeg, maar dat ze het niet begreep omdat ze op Nederlands ingesteld stond. Dus ik zei tegen degene waar ik mee was: "Oh, Siri is er nu ook eindelijk in het Nederlands!" :')

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:00

Swipe is er inderdaad al via aparte apps. Ik heb SwiftKey geïnstalleerd maar ik kan er niet echt aan wennen. Fijne Is wel dat je daarbij engels en Nederlands tegelijk aan kunt hebben staan en moeiteloos door elkaar engels en Nederlands kunt typen.

Nadeel is dat als je wilt dat het toetsenbord van je leert, dat je dan moe toestaan dat wat je intypt naar hun server wordt gestuurd. En dan moet je maar vertrouwen dat de privacy goed is.

Ik heb uiteindelijk dat maar geaccepteerd, maar bij belangrijke zaken zoals mijn bank app, ga ik toch terug naar het Apple toetsenbord.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 09:52

Heb het inmiddels geïnstalleerd. Siri werkt super in het Nederlands.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:03

Is de update voor de 4S ook nog te doen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:24

Aan iOS 8 zelf is niet zo veel veranderd, dus lijkt me wel. Er zijn wat bugs opgelost, meer emoticons, en voor enkele talen siri toegevoegd.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:38

Ik moet 8 nog steeds installeren :o

Ik heb een andere vraag, niet specifiek Apple, maar wsl kunnen jullie mij wel helpen.
Ik ben aan het kijken voor een nieuw abonnement en twijfel over de grootte van de databundel. Hiervoor had ik 500mb en dat was ruim voldoende. Gebruikte misschien 60/70%. Toen sim-only verlengd en kwam toen op 1GB en ook daarvan gebruik ik zo'n 60/65% met hetzelfde toestel en volgens mij ook niets aan m'n gebruik verandert. Een redelijk onverklaarbare verdubbeling dus.

Nu ga ik over van een 3G naar een 4G toestel en vraag ik me af of ik aan die 1GB genoeg blijf houden of dat ik mss beter voor 2 GB kan gaan.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:11

Mijn ervaring is wel, dat sinds ik sneller internet heb ik ook meer internet verbruik. Maar nu heb ik ook idioot veel data.

Begon met 2 in het abonnement en toen kreeg ik dubbel vanwege kpn compleet. Vervolgens werd de bundel verhoogd naar 5gb, en omdat ik compleet ben dus 10gb . Krijg ik dus nooit op.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:55

Ik heb ook wel eens horen vallen dat afbeeldingen bij 4G in hogere resoluties worden binnen gehaald omdat het sneller is. Dat is dus ook meer data. Maar dat had net zo goed een verkooppraatje kunnen zijn.
Voor het bijbetalen voor het toestel maakt het geen verschil, dus het is puur de inschatting of het voldoende gaat zijn of niet. Hoewel dat bij tmobile eigenlijk ook niet meer zo nauw komt met die stel samen stel bij abonnementen.

Ik twijfel nu alleen nog of ik nu moet verlengen of nog een maantje moet wachten. Vroeger waren mei/juni en december de maanden van de superacties, maar ik weet niet of dat nog zo is.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:14

Heb net de update gedownload :D