Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

avaluna schreef:@Mikkie: hahaha, heeft je vriendin ook paardjes aan huis?
) langs jullie huis gereden. Zitten jullie vanuit Ubach Palenberg gezien achter het Na-erholungsgebiet in de buurt van de Willy Dohmen tuin? Zag een boerderij, paarden, direct aan de worm en een nederlandse bestelbus...
In plaats van de berg omhoog te rijden, ben ik onderlangs terug gereden. Snap je dan wat ik bedoel.
Destino schreef:Als je geen kruipruimte hebt, hoe kom je dan onder het huis?
Wij hebben net onze droomkeuken ontworpen!
Volgende week zaterdag terug met het laminaat om te kijken of het werkblad er wel goed bij past.
En nog wat details aanpassen (dimmer op de spotjes en die stootrand is nu nog dezelfde kleur als de keuken (hoogglans magnolia) alleen weet ik niet of dat praktisch is) en dan is ie helemaal af!
Kan morgen wel 3d tekeningen laten zien
Ik wist het ook niet hoor, maar een paar makelaars vertelden ons allemaal hetzelfde: Dat niet alle huizen een kruipruimte hebben. Ook Frankiej vond dat idioot.
Volgens mij kunnen ze in die gemeentehuizen met de helft personeel ook nog wel af.
Ik vind het ook zo jammer van de plek die je er mee kwijtraakt. Zo'n draaicaroussel vond ik ook een crime om schoon te maken. Maar de mijne zat aan de deurtjes vast, dus je kon op bepaalde plekken er nooit bij. Volgens mij kan dat met de uitvoering die jij nu krijgt wel.avaluna schreef:@Monique: kan me voorstellen dat het een flinke klus was.
Die prullenbakken en kastjes kun je toch gewoon schoonmaken? Emmers d'r uit, poetsen en klaar.

)

.
Vind het wel apart hoor 
en nergens last van verder qua dat het vies wordt.
Daardoor ging het kastdeurtje dan weer scheef hangen.
.