Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:43

xNathaliee schreef:
Is er iemand die een bank heeft van seats and sofas ? Ik ga woensdag kijken voor een bank daar!

Oh nooit aan beginnen! Mijn moeder, zus en buuf zijn flink in de zeik genomen.

Mamamiesje, ik ga eens googlen op Cat lover's gold, nog nooit van gehoord! Onze katten eten nu Carocat.

Ash, wat is het mooi geworden!

Wij storten elke maand 500 euro op de boodschappenrekening, dit gaat altijd op, maar niet altijd aan boodschappen, maar ook bv aan verjaardagen of dingen in huis/voor de auto en overige zaken.
Afgelopen weekend was ik 80 euro kwijt voor de weekboodschappen, de week ervoor 55 euro (incl. voer voor 2 katten, voor de honden en kattenbakgrit), de brokken voor de andere katten kopen we eens in de 1,5 a 2 maand.
Dan ga ik nog eens per maand naar Action voor shampoo, douchegel, tandpasta, schoonmaakdoekjes, etc. en ben daar ook wel e.e.a. kwijt.
Wij zijn met z'n 3en (kind van bijna 4).

SAKKIA

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:49

Ik hoorde dat die wasdroogcombinaties qua kwaliteit nogal wat inleveren op een losse wasmachine en droger.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:53

SAKKIA schreef:
Ik hoorde dat die wasdroogcombinaties qua kwaliteit nogal wat inleveren op een losse wasmachine en droger.

Klopt :j , en de levensduur is ook korter omdat 1 apparaat dubbel zoveel gebruikt wordt.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:55

Ja en ze blijken ook nog eens helemaal niet zuinig :=
Ik heb ruimte zat, dus ga liever voor twee losse machines. Naast elkaar of opelkaar kan allebei :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:58

Als je ze samen koopt, losse wasmachine en droger bij dezelfde winkel, kun je misschien nog wel een beetje afdingen, vooral bij Media Markt of een andere grote keten (die kopen ze in hele grote hoeveelheden in, dus krijgen vaak een veel lagere inkoopprijs dan een lokaal witgoedzaakje, maar ze zetten er wel bijna dezelfde verkoopprijs op, waar dus best nog wel wat af kan).

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:59

Ja I know maar als ie echt stuk is heb ik niet zo veel tijd om een nieuwe te gaan kopen dus dan bestel ik via internet en laat ik het mooi op plek van bestemming brengen. Is ook wat waard natuurlijk :+
Had de folders al even doorgebladerd, soms zijn er wel van die sets in de aanbieding, maar zag nu niks.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:03

Hebben jullie ervaring met de bezorgservice van de Ikea toevallig? :D Werkt dit makkelijk, aan te raden?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:05

Heeft BCC niets in de online outlet, Sakkia? Soms hebben ze daar showmodellen met wat krasjes waar ze dan korting op geven en die bezorgen sowieso. :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:06

Oh nog niet gekeken, doe ik tussen de middag even.
Ben ondertussen ook gewoon aan het werk ;)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:09

@Quellian: oh echt? Me schoonzus heeft er ook een bank van dus vandaar. Wat is er precies gebeurd dan?

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:20

Zo na een tijd geen tijd te hebben gehad om te internetten en een internet limiet dat ik had overschreden eindelijk thuis met internet.

Inmiddels wonen we in het huis. Alles krijgt langzaam plek en helaas hebben we de meubels de we zo mooi vinden moeten laten staan. Ze passen niet bij de vloer, dus opzoek naar wat anders.

De woonkamer is 'af' op de meubels en banken na, want die passen eigenlijk niet heel erg goed bij elkaar. Maar het gaat er nu vooral om dat we gewoon lekker kunnen zitten. De trap is bijna af, moeten alleen de leuningen nog worden terug gehangen.
Badkamer moet alleen nog worden afgekit, maar we kunnen nergens een mooie dorpel vinden, dus dat duurt nog even. Slaapkamer staat op een laag pitje, dus hebben nu gewoon een oude kamer gebruikt. In de kerstvakantie gaan we de wc beneden opknappen en is het verbouwen voorlopig klaar. Morgen heb ik weer internet, dus zal vanavond proberen foto's te maken.

Ik ga nu eerst de laatste tien pagina's lezen van wat er allemaal gebeurd is in iedereens huis.

Te beginnen met pagina 190

Quellian, leuk opgeknapt je salontafel. Ziet er goed uit!
Joolien, heerlijk zeg zo'n gashaard, hoop ooit nog in dit huis een echte te krijgen. Maar dat duurt nog wel even ben ik bang.
x_Anne_x, slaapkamer ziet er leuk uit zo, ook met dat grote schilderij en dat groen erachter. :)

192
Geen idee meer wie, maar die blokken hout met een kaarsje erin zijn ook leuk bedacht zeg! Zou je bijna nog zelf kunnen maken.

195
Wat een lekkere kleuren Joolien, vooral die van de slaapkamer.

NoiraM, ontzettend leuke woonkamer en wat een leuke kasten! Toch ben ik steeds weer jaloers op hoe jullie allemaal die kransen maken. Volgens mij denk ik er veel te moeilijk over. Moet er toch maar eens een keer goed voor gaan zitten.

196
Kaygee, wat een ontzettend mooie ombouw. Denk dat we binnenkort maar eens langs de Karwei gaan.

197
Ash, ziet er goed uit zeg! En een mooi keuken ook.

199
Wij hebben een Whirpool Nevada 1400 als het goed is. Werkt ideaal en is heel simpel in gebruik. Is beste koop van februari dit jaar dacht ik.
Laatst bijgewerkt door _pauline_ op 02-12-13 13:04, in het totaal 2 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:55

xNathaliee schreef:
@Quellian: oh echt? Me schoonzus heeft er ook een bank van dus vandaar. Wat is er precies gebeurd dan?

Bij m'n moeder ging binnen 2 weken de vering stuk, ze konden het wel maken, maar het viel niet onder de garantie én ze moest hem zelf komen brengen.
De buurvrouw zag een dag na aankoop elders een leukere bank, maar kon niet meer onder de aankoop van S&S af.
Mijn zus las pas na aankoop de negatieve reviews, maar wilde toch van de bank af. Ze heeft 1500 euro moeten betalen om de koop ongedaan te maken.

Je hebt daar geen bedenktijd, gekocht = gekocht, je hebt geen enkele consumentenbescherming, noch garantie.

Toen wij een bank zochten zijn we er ook geweest, we werden direct besprongen en het bezoek eindigde in een dikke discussie, omdat die meneer blijkbaar niet wilde begrijpen dat we even verder wilden kijken bij andere winkels. Hij kon ons gouden bergen bezorgen, als we maar daar bestelden!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:00

Oh wat erg zeg. Ik dacht (ook na andere ervaringen op internet te hebben gelezen) ik kijk het wel aan. Was toch niet van plan om meteen te kopen en misschien kunnen we wat inspiratie op doen. Als we daar bij wijze van een mooi wit leren bankstel hadden gezien dat we bij andere zaken naar een soortgelijke bankstel gingen kijken. Maar die opdringerigheid brr hou ik ook niet van..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:07

Och ik ben er weleens geweest en toen heb ik gewoon tegen die man gezegd dat we even aan het kijken waren en dat we dat liever zonder verkoper deden :+
Hij stond me aan te kijken alsof ie water zag branden, maar we hebben geen last meer van hem gehad :')
Heb daar zo'n vreselijke hekel aan.

Ook als ik ga winkelen en ik zie dat er niemand anders in de (kleding) winkel is, sla ik de winkel wel over :o Meestal komt er dan direct zo'n hysterische dame aanrennen die vraagt: Kan ik u helpen???
NEEEEEEEEEEEEE, ik heb voldoende inzicht in mode dat ik dat zelf wel kan en dan nog draag ik wat ik lekker vind :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:01

:') Zie het al voor me , seats and sofas heb ik eens gegoogled maar het is waardeloos daar :=

Afbeelding

Wat is dit? Een cv ofzo? in elk geval het was ok het huisje. Maar omg wat een kleuren :+

http://i84.photobucket.com/albums/k38/b ... 145326.jpg
En de geiser is gesloten :) , deze lijkt me veilig :P

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:58

Ik heb toen met de aanschaf van wasmachine veel tijd gestoken in onderzoek en vergelijken. Ben toen bij Bosch/Samsung uitgekomen. Zijn goede merken maar niet zo schreeuwend duur als Miele. Miele gaat wel heel lang mee maar kost ook heel veel!
Geadviseerd word dan om juist wat minder uit te geven en ietsje vaker te wisselen van machine dan zolang met een Miele te doen. Je loopt na zoveel jaren ook weer een hoop nieuwe technologie mis.
Condensdroger heb ik ook van Bosch / Samsung, de meest zuinige voor zo weinig mogelijk geld maar wel een goed merk.

Seats en sofa's loop ik niet eens binnen :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:04

Nouka schreef:
Ga dan voor een wasdroogcombinatie :) Ben ik ook voor aan het shoppen en ik kies voor een samsung... http://www.bestsellers.eu/samsung-wd080 ... t=default1

wasdroogcombi's raad ik juist af, gaan veel sneller stuk dan separate apparaten, liever een was machine die goed wast en een droger die goed droogt dan een apparaat wat beide maar net doet en sneller stuk gaat(ken verschillende mensen die er 1 hebben gehad en allemaal weer over zijn op twee apparaten. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:04

Zo wij zijn ook druk bezig, kan niet wachten om jullie alles te laten zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 11:15

Ben benieuwd Jolien!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 11:36

Ik ben ook benieuwd Joolien :j

Ik kan echt niet wachten om het huis in kerstsfeer te brengen aankomend weekend :+

Marley, heb je nu gekozen voor een Bosch of een Samsung? En bij Bosch heb je de merknaam dan in rode of zwarte letters staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 11:46

Haha Saskia ik kan niet wachten om de kerstboom te halen mja dat duurt nog ff. Ik wil ook mijn tuin in kerstsfeer brengen. Alleen nog kijken hoe.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 11:47

Vriendje vroeg mij ook al of hij een kerstboom moest halen vandaag. Maar wil eerst de dozen weg hebben. Kapstok hangt ondertussen ook al :D Scheelt een hoop schoenen en jassen in de kamer.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 11:50

Ja ik wil ook zo graag kerstboom zetten!

Verder nu alles af Ash?

Ben benieuwd naar foto's jolien!

Mijn kapstok is van de muur gekomen en heb nu hele grote gaten in m'n muur -O-

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 12:07

Ahh nee, was die te zwaar anne?

Alleen matras nog, aantal dozen uitpakken en kleine kamer opruimen. En nog wat plinten plaatsen, maar die zijn besteld.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 12:07

Muur vooral te slecht -O-