Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzz14 schreef:Courses, ik kon hem niet meer uitzetten omdat mijn scherm niet meer oplichtte. Ik heb hem gisteren in een bak met rijst gedaan, wel helemaal uit elkaar. Heb hem er vandaag uit gehaald en hij ging weer aan! Totdat de batterij op 4% bleef hangen tijdens het opladen... en toen naar 3.. en toen 2... Haha. Dus nieuwe batterij gehaald, in de hoop dat dat het probleem zou zijn. De nieuwe batterij loopt leeg waar je bij staat en laad enorm traag op tot bijna niet. Ook werd de iPhone rechtsboven enorm heet, het deed bijna zeer. Vooral rond de achterste camera en het randje. Dus nogmaals uit elkaar gehaald, camera eruit en toen weer aan, maar bleef te warm worden... Ik denk dat ik het wel kan vergeten, al was ik vanmiddag echt even enorm blij dat ik een kopie in de cloud kon maken. Alles deed het nog, echt alles behalve die verdomde batterij en het warm worden.
Aria_zz schreef:Ik vroeg mij trouwens af wie van jullie al een Apple watch gekocht heeft en of die bevalt?
WillemYntJee schreef:Iemand die mij misschien kan helpen met whatsapp? Na een week mailen met de klantenservice in Amerika staat ie er eindelijk weer op, maar ik ontvang geen melding bij nieuwe appjes. Heb alle instellingen die ik kon verzinnen al nagekeken maar ik kom er niet achter waar t aan ligt.