[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 23:52

Ik denk dat ik het probleem 'al' weet. Ik heb alle muziek van mijn laptop gehaald omdat deze opnieuw geinstalleerd zou worden. Dat is nog niet gebeurd, maar daardoor is de muziek wel uit mijn itunes biblitheek verdwenen, en ik denk dat hij daarom nu ineens raar doet. Ik kan via itunes bijvoorbeeld nu ook geen nummers van de iphone verwijderen. Mega irritant.
Maar ik ga bovenstaande even proberen.
Edit: Waar doe ik dat? Want ik kan dat vakje alleen vinden als ik mijn iphone aansluit en dan via de iphone naar info ga. Daar staat dan hoeveel geheugen ik in gebruik heb, en welke software versie er op mijn iphone staat enzo, maar daar kan ik dus niet komen als mijn iphone niet is aangesloten.

Hoe ga ik dit fixen? Mijn itunes bibliotheek is nu leeg, maar ik kan dus eigenlijk alleen maar synchroniseren, maar dan ben ik dus (alweer) alles kwijt.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 00:01

Het is ook best wel raar dat je altijd wel je bibliotheek van Itunes op je Iphone kan zetten, maar als je dat andersom wil moet je weer een of ander vaag programma downloaden... Itunes is soms zo vermoeiend....
Ik ben nu maar begonnen met mijn muziek weer vanaf mijn back up hardeschijf naar Itunes zetten. Dan morgen alles maar 'even' uitzoeken, een overzichtelijke bibliotheek maken en dan misschien maar wel synchroniseren. Moest mijn iphone toch stiekem weer opruimen, maar ik had dat liever anders gedaan, haha! Maar goed, dan heb ik het straks weer helemaal goed.

Maar hoe zit dat dan als ik straks wel mijn laptop opnieuw ga installeren? Hoe kan ik dan zorgen dat ik die itunes bibliotheek dan niet weer kwijt ben?

MissYvette4u

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 23:33

Bedankt voor de lader reacties!
Toch nog verschillend dus. Ik heb trouwens gemerkt dat de stekker niet zo heel heet wordt als ik met de hele lange draad van de Hema oplaadt die ik vorige week heb aangeschaft

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 13:55

Oke, ik heb de gok gewaagd, en mijn telefoon leeggehaald om alle muziek er opnieuw op te zetten. Helaas wil dat dus niet. Ik heb alles erop gezet (en het stond er ook echt op!), ik klik mijn muziek app uit, ga terug naar de app, en alles is weg.
Via itunes zie ik dit:
http://i300.photobucket.com/albums/nn23 ... agheid.jpg

Dus het staat er wel op (op mijn apparaat staan 1000 nog wat nummers), maar in het geheugen staan die niet? Hoe kan dit? Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb net eindeloos afspeellijsten zitten maken, maar daar staat nu dus niets in. Kan ik het nou allemaal weer opnieuw gaan doen? ALWEER?~?!?!?!?!?!?!

HELP!!! ;)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:16

Het is een tweedehands maar in perfecte staat zijnde iphone 5s 16gig space gray geworden. Ben er echt helemaal verliefd op <3

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:22

Wie o wie kan mij helpen? Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Iphone 6. Hier voor had ik ook een Iphone. Thuis gelijk aan de slag en reserve kopie er terug op zetten. De laatste was vanochtend om half 7 nog gemaakt. Maar als ik op mijn nieuwe telefoon de laatste reserve kopie terug wil zetten kan dat niet omdat mijn software niet up to date is. Prima, software geupdate. MAAR......... Als ik mijn kopie er op wil zetten moet je je instellingen en inhoud wissen en dan wist hij dus ook die update! Is er nog een andere manier om je reserve kopie terug te zetten? Op google vind ik alleen maar de optie met het herstellen en wissen..

EDIT; het is inmiddels gelukt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 17:44

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :)

Mijn scherm was kapot en die heb ik laten repareren, maar sindsdien geeft hij telkens aan dat er geen simkaart in zit. Soms werkt vliegtuigmodus, ik heb hem al een keer helemaal gereset maar soms dan blijft die melding spontaan verschijnen. Wat kan ik hieraan doen? Ohja, en al mijn muziek was plotseling ook verdwenen vandaag en synchroniseert niet meer met itunes. :\

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 20:31

Nooo, doordat ik vergeten was dat m'n iPhone in m'n kontzak zat heeft ie leren zwemmen! Hij trilde nog, mensen konden me bellen... Maar het scherm lichtte niet meer op. Totdat ie helemaal warm werd en níks meer deed. :'(
Nu uit elkaar gehaald en in rijst gelegd, maar ik vrees het ergste.
Wat denken jullie? Gevalletje komt wel weer tot leven of gevalletje af te schrijven? Haha oei...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 22:09

Ai Suzz, heb je hem toen het net gebeurd was gewoon aan laten staan? Dan heb je kans dat ‘ie inderdaad redelijk aan z’n einde is gekomen. Toen mijn 5C een duikvlucht had gemaakt heb ik hem meteen uitgezet, droog gezogen (ja echt), geklopt en minimaal 24 uur uit laten staan. M’n hoesje heeft ook een groot deel gered want buiten de buitenkant is verder alles droog gebleven en functioneert mijn telefoon nog voor 99% (enkel de sensor van het scherm wanneer je beld heeft een tik gehad maar die kan redelijk makkelijk verholpen worden). Nu is het vocht waarschijnlijk in de telefoon gaan trekken en of heeft ‘ie al de geest gegeven, of gaat het vroeger of later roesten en dan is het inderdaad een gevalletje einde verhaal .... Je zou ‘m even een aantal uur kunnen uit zetten (sim eruit, op een droge plek dichtbij de verwarming maar niet erop) kunnen leggen maar ik ben er bang voor ... Succes!

Boself, dat hij de sim niet herkent is niet echt een probleem wat zou moeten voorkomen wanneer een scherm vervangen is. Klinkt alsof er iets binnen in ‘kapot’ is gegaan waardoor die sensor de kaart niet meer uit kan lezen. Heb je het bij een officiele store laten doen of bij een ‘Turk op die hoek’? :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:04

De beste remedie na zwemles is zo snel mogelijk uit zetten en minimaal 24 uur in de rijst laten liggen voordat je hem weer aan zet. Het beste is ook zover mogelijk demonteren en de batterij eruit halen, maar dat is bij een iphone een beetje lastig :+

Water geleid stroom. Doordat je hem aan hebt laten staan heeft 'ie de stroom de verkeerde kant op geleid en is de kans groot dat hij ergens sluiting heeft gemaakt. En dan is het helaas einde oefening :(

Je kan het nog proberen om hem minimaal 24 uur in rijst te leggen en het dan nog een te proberen, maar als dat niet werkt dan is hij waarschijnlijk overleden.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:59

Courses, ik kon hem niet meer uitzetten omdat mijn scherm niet meer oplichtte. Ik heb hem gisteren in een bak met rijst gedaan, wel helemaal uit elkaar. Heb hem er vandaag uit gehaald en hij ging weer aan! Totdat de batterij op 4% bleef hangen tijdens het opladen... en toen naar 3.. en toen 2... Haha. Dus nieuwe batterij gehaald, in de hoop dat dat het probleem zou zijn. De nieuwe batterij loopt leeg waar je bij staat en laad enorm traag op tot bijna niet. Ook werd de iPhone rechtsboven enorm heet, het deed bijna zeer. Vooral rond de achterste camera en het randje. Dus nogmaals uit elkaar gehaald, camera eruit en toen weer aan, maar bleef te warm worden... Ik denk dat ik het wel kan vergeten, al was ik vanmiddag echt even enorm blij dat ik een kopie in de cloud kon maken. Alles deed het nog, echt alles behalve die verdomde batterij en het warm worden.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 15:57

Ik vroeg mij trouwens af wie van jullie al een Apple watch gekocht heeft en of die bevalt?

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:59

Die zijn nog niet te koop.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:43

De app staat er wel op, maar ga het niet halen vind het zinloos

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:54

Iemand die mij misschien kan helpen met whatsapp? Na een week mailen met de klantenservice in Amerika staat ie er eindelijk weer op, maar ik ontvang geen melding bij nieuwe appjes. Heb alle instellingen die ik kon verzinnen al nagekeken maar ik kom er niet achter waar t aan ligt.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:55

WillemYntjee, ik neem aan dat je al hebt geprobeerd om Whatsapp opnieuw te installeren?

Zo, mijn 4s leeft nog niet volledig, dus ik heb nu een iphone 5. Ondertussen maar eens zien of mn oudje nog tot leven kan komen!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:07

Ja daar is t mee begonnen! Zie mijn eerdere berichten hier, daarom had ik contact met de klantenservice. Ik heb t idee dat t te maken heeft met WiFi/3G want ik ben nu thuis en nu doet ie t wel. (Alhoewel gisteravond thuis niet)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:41

cynthiar schreef:
Die zijn nog niet te koop.

Ah dan zat ik met de vs datum in mijn hoofd.

Mij lijkt het ook zinloos, maar misschien zijn er wel mensen die daar anders over denken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:58

Ik heb geen persoonlijke hotspot meer :=

HOE krijg ik die terug?

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:50

Kan die niet door je provider zijn verwijderd?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:53

CoriienRN schreef:
Ik heb geen persoonlijke hotspot meer :=

HOE krijg ik die terug?

Daar heb ik ook een tijdje last van gehad. Hij was echt opeens weg :P
Maar zo plotseling als ie weg ging, is ie ook teruggekomen :+
Na een weekje ofzo.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:55

Heb je je mobiele netwerk wel aanstaan? Zeg maar de 3G, want als die uit staat verdwijnt de optie om hotspot aan te zetten ook.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:02

Suzz14 schreef:
Courses, ik kon hem niet meer uitzetten omdat mijn scherm niet meer oplichtte. Ik heb hem gisteren in een bak met rijst gedaan, wel helemaal uit elkaar. Heb hem er vandaag uit gehaald en hij ging weer aan! Totdat de batterij op 4% bleef hangen tijdens het opladen... en toen naar 3.. en toen 2... Haha. Dus nieuwe batterij gehaald, in de hoop dat dat het probleem zou zijn. De nieuwe batterij loopt leeg waar je bij staat en laad enorm traag op tot bijna niet. Ook werd de iPhone rechtsboven enorm heet, het deed bijna zeer. Vooral rond de achterste camera en het randje. Dus nogmaals uit elkaar gehaald, camera eruit en toen weer aan, maar bleef te warm worden... Ik denk dat ik het wel kan vergeten, al was ik vanmiddag echt even enorm blij dat ik een kopie in de cloud kon maken. Alles deed het nog, echt alles behalve die verdomde batterij en het warm worden.

Ai, ja dan ben ik inderdaad ook bang dat ’t einde verhaal is. Hoe is ’t nu onderhand ermee?

Aria_zz schreef:
Ik vroeg mij trouwens af wie van jullie al een Apple watch gekocht heeft en of die bevalt?

Is inderdaad nog niet te koop. Al moet ik wel zeggen dat ik relatief veel mensen wel met de Android versie ervan zie (van Samsung? uit m’n hoofd) en die schijnen er allemaal heel positief over te zijn dus .. wie weet?

WillemYntJee schreef:
Iemand die mij misschien kan helpen met whatsapp? Na een week mailen met de klantenservice in Amerika staat ie er eindelijk weer op, maar ik ontvang geen melding bij nieuwe appjes. Heb alle instellingen die ik kon verzinnen al nagekeken maar ik kom er niet achter waar t aan ligt.

In je eigen notificatiecenter kun je bij ‘Instellingen’ volgens mij ook nog aangeven waar je Notificatie’s van wilt?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:07

Ja 3G staat aan WiFi aan en uit en komt niet terug.... :')

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:09

Bij welke provider zit je, CorrienRN?