Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Ingewikkeld om een brood zelf te maken?Dit heb ik een paar keer gedaan met de broodbakmachine maar ik vind het niet moeilijk. Ingrediënten op volgorde en de juiste plek erin doen en aanzetten of bedoel je zonder broodbakmachine?
briitje schreef:C_arola schreef:Ingewikkeld om een brood zelf te maken?Dit heb ik een paar keer gedaan met de broodbakmachine maar ik vind het niet moeilijk. Ingrediënten op volgorde en de juiste plek erin doen en aanzetten of bedoel je zonder broodbakmachine?
Dit was zonder machine. Gewoon in de oven. Ik begrijp dat met mschine het simpeler is ?
C_arola schreef:Brood van de broodbakmachine is lekker en voordeel is je kan zelf bepalen hoeveel ingrediënten en welke je wilt gebruiken. Nadeel is dat je het snel op moet eten. Hier moet het met 2 dagen uiterlijk op zijn anders is het qua smaak niet meer lekker, gelukkig lukt dat hier bijna altijd wel. Vooral in het weekend maak ik weleens brood, heerlijk bij het ontbijt of lunch.
C_arola schreef:Brood van de broodbakmachine is lekker en voordeel is je kan zelf bepalen hoeveel ingrediënten en welke je wilt gebruiken. Nadeel is dat je het snel op moet eten. Hier moet het met 2 dagen uiterlijk op zijn anders is het qua smaak niet meer lekker, gelukkig lukt dat hier bijna altijd wel. Vooral in het weekend maak ik weleens brood, heerlijk bij het ontbijt of lunch.