[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 08:50

De witte 120x90 kan ik bij agradi zelfs niet meer vinden. Of bedoel je een andere?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 09:27

Ik koop NOOIT meer die Pulse soundbar waarmee je ook USB sticks en micro SD cards kan beluisteren. Wat een ONDINGEN! Bleef alleen maar zeiken om een bluetooth verbinding terwijl in de handleiding stond dat je doormiddel van de powertoets ook de USB functie kon gebruiken.

Alleen de micro SD card functie kon gebruikt worden. Verder niks.

Afbeelding

Ook een die 10,000 MaH powerbank gekocht en daar ben ik wel blij mee, alleen lijkt het nu alsof ik een baksteen bij me draagt. Licht is ie niet.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:19

Jotoma schreef:
Misschien kijken we dan naar verschillende, maar als ik kijk bij agradi kost hij 27,90...
tov een net van 7,- :)

Vind agradi sowieso al duur.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:21

Ik ben inmiddels voorzien van alle twinmarker sets! In het filiaal in Emmen heb ik de laatste kleurtjes gevonden die ik nog niet had, daar lagen ook nog meer kleuren markers. Ze hadden daar alle sets nog liggen behalve de blauwtinten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:23

Jotoma schreef:
De witte 120x90 kan ik bij agradi zelfs niet meer vinden. Of bedoel je een andere?

Geen idee of het dezelfde was... een witte van Kerbl inderdaad, 120 x 90 cm. Maar dat doet er denk ik niet toe of agradi dezelfde had? :D Ik vind 17 euro voor een compleet net met mazen van 3x3 cm, waar meer in kan een heel goede prijs. Dan ga ik niet zitten freubelen met een aanhanger net van action, wat ook nog eens veel verder rijden is -O- Ik wilde het alleen even neerzetten omdat voor mij dus niet altijd de action spullen een uitkomst zijn. Dat kan natuurlijk een keer zijn :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:26

Telpeva schreef:
Ik ben inmiddels voorzien van alle twinmarker sets! In het filiaal in Emmen heb ik de laatste kleurtjes gevonden die ik nog niet had, daar lagen ook nog meer kleuren markers. Ze hadden daar alle sets nog liggen behalve de blauwtinten

twinmarkers? Lijkt me handig, hoe zien die eruit? :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 21:09

HorseyDude schreef:
Ik koop NOOIT meer die Pulse soundbar waarmee je ook USB sticks en micro SD cards kan beluisteren. Wat een ONDINGEN! Bleef alleen maar zeiken om een bluetooth verbinding terwijl in de handleiding stond dat je doormiddel van de powertoets ook de USB functie kon gebruiken.

Alleen de micro SD card functie kon gebruikt worden. Verder niks.

[ [url=m/k4asWG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook een die 10,000 MaH powerbank gekocht en daar ben ik wel blij mee, alleen lijkt het nu alsof ik een baksteen bij me draagt. Licht is ie niet.

Dat die powerbanks wat wegen dat klopt, heb ze ook (ander merk) hoe meer MaH, hoe meer gewicht. Maar ze zijn ideaal!

Geen action, maar las net bij EJ nog goedkoper slowfeerdernet, welke dan? Kon laatst echt geen leukgeprijsde vinden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 22:43

HorseyDude schreef:
Telpeva schreef:

twinmarkers? Lijkt me handig, hoe zien die eruit? :)

Dikke vierkante stiften per stuk verpakt in een rechthoekige plastic doos, let wel, het zijn markers op alcoholbasis, dat is niet hetzelfde als gewone viltstiften. Die inkt drukt/druipt makkelijker door papier heen, het is handig om 1 of 2 papiertjes onder je papier te houden wanneer je er mee gaat inkleuren anders krijg je vlekken op je bureau. Je kan er makkelijker mooi egaal vlakken mee inkleuren als met gewone viltstiften. Je kan er nog wel meer mee dan dat maar dat is te ingewikkeld en langdradig om hier uit te leggen :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:22

Ik zag in het magazijn kruidenbakjes liggen, een soort houten vierkante bakken op pootjes, weer iemand of die ook al in de winkels liggen?

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:19

8nnemiek schreef:
Ik zag in het magazijn kruidenbakjes liggen, een soort houten vierkante bakken op pootjes, weer iemand of die ook al in de winkels liggen?

Ja die hebben wij al in de winkel.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 07:58

Weet je toevallig ook wat ze kosten?
Vandaag maar even naar de Action dus :D Ze lijken me super handig!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:43

Bij mij staan helaas de weekaanbiedingen er nog niet op. Vervelend als dat pas zo laat komt

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 14:36

8nnemiek schreef:
Weet je toevallig ook wat ze kosten?
Vandaag maar even naar de Action dus :D Ze lijken me super handig!!

Net gekeken. 8,95 zijn ze

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 09:27

Bedankt tinkersjakie, ik heb er inmiddels eentje kunnen vinden *\o/*

Sinds een weekje liggen deze trolleys in het magazijn:
Afbeelding
(Ik weet niet of het precies deze is, maar iig van zwart metaal met drie plankjes en op wieltjes)

Er staat bij OP=OP, dus ik denk niet dat ze overal geleverd worden, maar ik zou er echt heel graag eentje te pakken krijgen! Heeft iemand ze al zien liggen?
En stel dat iemand er eentje vindt maar hem zelf niet wil en nog een hand vrij heeft, dan hou ik me aanbevolen :D Ik betaal graag iets extra voor de moeite!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 10:13

Ik heb een vraag, zijn er hier toevallig mensen die het behang van de action hebben gekocht ? Het is behang met daarop stenen en hout.
Mijn vriend en ik willen zulk behang achter het bed gaan doen, maar ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je het op een groter vlak ziet, dan alleen op het plaatje op de rol.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 12:59

8nnemiek schreef:
Bedankt tinkersjakie, ik heb er inmiddels eentje kunnen vinden *\o/*

Sinds een weekje liggen deze trolleys in het magazijn:
[ Afbeelding ]
(Ik weet niet of het precies deze is, maar iig van zwart metaal met drie plankjes en op wieltjes)

Er staat bij OP=OP, dus ik denk niet dat ze overal geleverd worden, maar ik zou er echt heel graag eentje te pakken krijgen! Heeft iemand ze al zien liggen?
En stel dat iemand er eentje vindt maar hem zelf niet wil en nog een hand vrij heeft, dan hou ik me aanbevolen :D Ik betaal graag iets extra voor de moeite!

Ja bij ons was ie geleverd. Was ook een bestelkaartje maar misschien dat ie al weer op=op is geworden

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:05

Ik hoor iedereen over de muurvuller voor het maken van die leuke schaaltjes. Hoe ziet de muurvuller eruit ?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:12

CoSa schreef:
Ik hoor iedereen over de muurvuller voor het maken van die leuke schaaltjes. Hoe ziet de muurvuller eruit ?

Zelfde vraag, maar gok het op gewoon de muurvuller in het vak bij de klusspullen?

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 19:20

Afbeelding
De rode emmer
CoSa schreef:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 19:25

Heb je een link van die schaaltjes die je er mee kan maken? ik heb er vorig jaar een project mee gemaakt, en dat kon ik weggooien omdat het te bros was geworden (dat project knapte spontaan uit narigheid uit elkaar)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:17

Ik heb diverse dingen ermee gepimptAfbeelding
Afbeelding
Persoonlijk vond ik het fijner om eerst met de cementverf te smeren en daarna met donkergrijs wat vegen aan te brengen. Daarna wat kaneel (lijkt roest) of meel of koffieprut erop aanbrengen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:11

Ik weet niet of iemand wel eens make up koopt bij de action maar ik kom een paar totaal dezelfde producten tegen bij make up revolution, merk dan net wat duurder is. Is dit iemand ook al opgevallen? Alleen de naam is wel anders. Vraag mij af of de ingredienten ook hetzelfde zijn...

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:59

Fenneeee schreef:
Ik heb een vraag, zijn er hier toevallig mensen die het behang van de action hebben gekocht ? Het is behang met daarop stenen en hout.
Mijn vriend en ik willen zulk behang achter het bed gaan doen, maar ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je het op een groter vlak ziet, dan alleen op het plaatje op de rol.

Ik heb het behang van action in mijn nieuwe woning, wel alleen stenen:

Afbeelding

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:40

Pivione schreef:
Fenneeee schreef:

Ik heb het behang van action in mijn nieuwe woning, wel alleen stenen:

[ Afbeelding ]
?

Ziet er wel heel tof uit !! Sluit het behang een beetje mooi op elkaar aan met het patroon?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 19:48

Zeker! Wij hebben dit achter ons bed in ons nieuwe huis :)