Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotoma schreef:De witte 120x90 kan ik bij agradi zelfs niet meer vinden. Of bedoel je een andere?
HorseyDude schreef:Ik koop NOOIT meer die Pulse soundbar waarmee je ook USB sticks en micro SD cards kan beluisteren. Wat een ONDINGEN! Bleef alleen maar zeiken om een bluetooth verbinding terwijl in de handleiding stond dat je doormiddel van de powertoets ook de USB functie kon gebruiken.
Alleen de micro SD card functie kon gebruikt worden. Verder niks.
[ [url=m/k4asWG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook een die 10,000 MaH powerbank gekocht en daar ben ik wel blij mee, alleen lijkt het nu alsof ik een baksteen bij me draagt. Licht is ie niet.
HorseyDude schreef:Telpeva schreef:Ik ben inmiddels voorzien van alle twinmarker sets! In het filiaal in Emmen heb ik de laatste kleurtjes gevonden die ik nog niet had, daar lagen ook nog meer kleuren markers. Ze hadden daar alle sets nog liggen behalve de blauwtinten
twinmarkers? Lijkt me handig, hoe zien die eruit?
8nnemiek schreef:Bedankt tinkersjakie, ik heb er inmiddels eentje kunnen vinden![]()
Sinds een weekje liggen deze trolleys in het magazijn:
[ Afbeelding ]
(Ik weet niet of het precies deze is, maar iig van zwart metaal met drie plankjes en op wieltjes)
Er staat bij OP=OP, dus ik denk niet dat ze overal geleverd worden, maar ik zou er echt heel graag eentje te pakken krijgen! Heeft iemand ze al zien liggen?
En stel dat iemand er eentje vindt maar hem zelf niet wil en nog een hand vrij heeft, dan hou ik me aanbevolenIk betaal graag iets extra voor de moeite!
Fenneeee schreef:Ik heb een vraag, zijn er hier toevallig mensen die het behang van de action hebben gekocht ? Het is behang met daarop stenen en hout.
Mijn vriend en ik willen zulk behang achter het bed gaan doen, maar ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je het op een groter vlak ziet, dan alleen op het plaatje op de rol.
Pivione schreef:Fenneeee schreef:Ik heb een vraag, zijn er hier toevallig mensen die het behang van de action hebben gekocht ? Het is behang met daarop stenen en hout.
Mijn vriend en ik willen zulk behang achter het bed gaan doen, maar ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je het op een groter vlak ziet, dan alleen op het plaatje op de rol.
Ik heb het behang van action in mijn nieuwe woning, wel alleen stenen:
[ Afbeelding ]
?