Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Symbeami schreef:Nee, die was iets van 450.000, wij zoeken rond die prijs.
Maar zoveel woningen met grond krijg je niet voor 250.000.... of dat moeten dan echte opknappers zijn, of er zit erfpacht op. Dat zal niet meevallen als je in die prijsklasse zoekt.
Wij zoeken vanaf 5000 m2, we hebben nu 1.25 ha, dus ik wil niet teveel terug. Maar als je net begint is 3500m2 ofzo ook wel goed, dus dan heb je wel meer keuze in die prijsklasse.
cocktailtime schreef:Hoi, ik kom eventjes binnenvallen aangezien ik bezig ben met mijn onderzoeksvraag die luidt als volgt:
Op welke financiële, juridische en beheer factoren dient een reiziger zich voor te bereiken voordat hij of zij een backpackreis gaat ondernemen, zodat de kans op een geslaagde afloop vergroot wordt.
mijn doelstelling is het maken van een handleiding voor de backpacker.
Ik zal hierbij gebruik moeten maken van ontzettend veel bronnen en informatie van onbetaald verlof tot aan een eigen huis en gehuurde huis.
nu wil ik vragen of iemand mij misschien iets meer hierover kan vertellen met betrekking tot onderverhuren wat mag wel en wat mag niet met zowel een eigen woning als een gehuurde woning.
ik vind de informatie op internet zelf erg moeilijk te begrijpen. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. zo niet ook geen probleem!
xliefs
_helga_ schreef:We hebben vandaag telefoon gehad van de makelaar en de taxatie van de bank is goed gekeurd!!![]()
1 mei de sleutel is nu zeker