Hier is de monstera er 2 bladeren aan het uitpersen

En mijn experimentele pannekoek heeft een mooier flesje gekregen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik ben nog steeds druk aan het bijlezen maar ondertussen is mijn kneusjesbox gearriveerd en van 1 plantje kom ik er niet uit wat het is.
Het is een klein plantje maar via Plantnet krijg ik verschillende antwoorden.
Wie oh wie helpt mij uit de brand?
[ [url=m/YfQ65e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KCZeyS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is trouwens de complete inhoud van de box:
Dieffenbachia Camilla, Calathea, Monstera, Dracaena Marginata, Boston varen, Ficus Benjamina ‘Green kinky’, Radermachera Sinica, Kalanchoe Tomentosa , Epipremnum en het onbekende plantje.
[ [url=m/osEgab.jpg]Afbeelding[/url] ]
ontherun schreef:Planten kopen bij supermarkten is gewoon boodschappenDie tellen niet.
ontherun schreef:Ik wil wel alle credits he, voor mijn uitspraakVriend is het niet altijd mee eens, zal de volgende keer zeggen dat jullie het er wel mee eens zijn
Sow wat een wortels zeg. Die grotere pot was ie inderdaad wel aan toe
Coconut schreef:ontherun schreef:Ik ook! Welke heb je? Daarom ga ik nu ook maar niet zomaar naar het tuincentrum, hoewel ik wel echt een pot nodig heb voor de monstera. Ben al een paar dagen aan het twijfelen om dan maar bij plantje te bestellen
Epipremnum aureum heb ik en de Brasilzijn nog ongeworteld.
Anke98 schreef:Ik wil ook nog eens een siernetel, maar ze zijn schijnbaar nergens in een tuincentrum te vinden hier en toen ik dacht er 1 te hebben was het een begonia te zijn