Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:ik zie het hier in de omgeving best wat langskomen, keuken en woonkamer verhuisd naar de begane grond, op dijkniveau een entree en slaapkamers +badkamer en dan op de zolder een extra ruimte (opslag, slaapkamers , kantoor etc, )
dus ik weet dat het in het algemeen mogelijk is, wij zijn nu ook naar een huis aan het kijken waar ze iets dergelijks gedaan hebben (ergens eind jaren 70)
ken een huis waar ze ooit de keuken van begane grond naar dijkniveau hebben verhuisd en 20 jaar later is de keuken weer naar beneden verhuisd.
edit, even naar het betreffende huis gekeken, op zich zou dat wel moeten kunnen, alleen hoe zou je het willen?
woon en eetkamer + keuken op 1 verdieping of ?
in principe kun je best ene hoop klussen, alleen is het wel goed uitzoeken welke indeling het fijnste zou werken en wat dat voor kosten met zich meebrengt ... ik zou denk ik graag de keuken + woonkamer bij elkaar op 1 verdieping hebben
C_arola schreef:Leuk topic met zo te zien veel informatie.
We gaan kijken of we een woning met land kunnen kopen om mijn paard met soortgeno(o)t(en) aan huis te kunnen houden. Op dit moment nog geen woning gevonden waar we allebei een klik mee hebben maar we hebben hoop. Volgens een makelaar die we hebben gesproken zijn veel mensen in het voorjaar geneigd om een woning te verkopen dus we hopen dat er iets leuks op onze pad komt. Binnenkort gelijk maar afspraken maken bij verschillende hypotheekverstrekkers om te informeren wat mogelijk is al hebben we al een richtlijn en wat voor soort hypotheek bij onze situatie past.
Symbeami schreef:Jee, weer een hoop goed nieuws! helga, quera en horsii gefeliciteerd!
Jeetje Sonja, je zou toch zeggen... er staat zóveel te koop. Maar de keuze wordt inderdaad een heel stuk beperkter als je grond wil hebben. Wij willen ook geen groot huis, nou hebben we ook geen groot huis. Maar wij hebben op het moment wel een top 3, met 1 absolute favoriet. Allemaal relatief kleine huizen met voldoende grond.
Het huis in Epe wat ik hier heb laten zien is inmiddels verkocht onder voorbehoud, nou wilde mijn vriend daar toch al niet graag wonen, dus dat is niet heel erg. Zolang onze huidige nummer 1 maar beschikbaar blijft.
C_arola schreef:Symbeami schreef:Is dat de woning van 250.000 met 5.000m2 grond?