Ja het was heel verrassend! De laatste huurders hebben er tientallen jaren in gewoond en zelf vanalles aangepast aan de woning wat ook gewoon blijft zitten. Er zijn zat mogelijkheden om er iets moois van te maken.
Het is boven wel mini hoor. Als je in de grootste slaapkamer een tweepersoonsbed zet dan is het wel aardig vol. Maar de dakkapel kan worden doorgetrokken, dat zou een boel ruimte opleveren.
Dat dak valt heel erg mee! Wij waren ook bang dat het daardoor binnen heel klein zou zijn, maar er zit nog een vliering op, dus in de slaapkamers is het niet zo storend.
Voor diegene die een leuk huis op het oog hebben, Spannend. Voor diegene die hun huis niet verkocht hebben of nog steeds geenkijkers hebben. Het komt een keer...
Hier ook nog geen nieuwe ontwikkelingen, behalve dat hij naar een andere hyp. adviseur gaat. En als hij zijn NHG laat vallen, dat hij dan wel een hypotheek krijgt. maar dat moet je wel willen. We horen na het weekend meer
Zucht. Ik had eindelijk een huis gevonden dat ik en m'n vriend beiden wel wilden bezichtigen (we zitten niet zo op 1 lijn ). Dus had een afspraak gemaakt voor vrijdagmiddag. Belt de makelaar net dat de verkopers niet kunnen Nu wordt het pas volgende week donderdag............ (en ik ben totaaaaaal niet ongeduldig ofzo haha).
Nee niets helaas. Ze hadden maandag gesprek met hypotheek/financ adviseur. Jongen was nog aan het afstuderen en het zou gaan om constructie met garant staan van ouders oid. Kan me zomaar voorstellen dat dat niet zo makkelijk kan. We wachten het maar gewoon even af.
Er wordt vaak te makkelijk over gedacht 'oh dan staan m'n paps en mams toch garant?' totdat je ze verteld dat de ouders dan ook aansprakelijk zijn voor de gehele schuld en net zo goed door de hele financiele molen moeten. In ieder geval hopen dat het lukt!
Ooh nou dat wisten ze allemaal wel hoor. Maar goed, ik wacht het wel af allemaal. Heb totaal geen haast, dus dat scheelt.
avaluna
Geplaatst: 14-04-11 12:08
Spannende tijd weer voor velen!
Succes!
Hier nog steeds flink aan het klussen, maar we zijn al helemaal op onze plek . Heerlijk genieten, hier, ondanks het stof van het verbouwen en de vele dozen die nog niet weggeruimd kunnen worden
Hier nog 6 weken en 6 dagen tot de overdracht! Gisteren met veel korting al de eerste dingen gekocht ( van de 830 euro, 230 korting, dus hoefde maar 509 te betalen )
avaluna
Geplaatst: 14-04-11 14:01
@Destino: ik heb oude foto's, maar niet hier op de pc. Leuk al geshopt en het aftellen is begonnen .