Kenyada schreef:O, ik ben er echt dol op, het maakt het gewoon af! Straks heb ik in de woonkamer al twee grote vensterbanken en boven
Komt er ook wel het een ent ander te staan!
Sounds good! Ik ben ook even cactus fan dus er komen sowieso nog kleine cactussen bij 
Angelaa2 schreef:Die grote plant en pot hebben wij ook Annie Dot, ik hou van groene planten, zijn vaak makkelijk te onderhouden

Het is veel rustiger zo zeg! Ik zou alleen wel je salontafel wit of licht grijs schilderen als dat kan (zoals je bijzettafeltje bijv) Dan past die er ook meer bij

Ooh wat toevallig! Het was helemaal niet de bedoeling al een grote plant te kopen maar had een medewerker gevraagd naar niet giftige planten voor katten en een van de eerste was deze en hij was ook nog in de aanbieding dus na overleg met m'n beste vriendin via de app maar mee gezeuld op de scooter 
De pot had m'n vriendin net over en wou ze waarschijnlijk al weg doen dus overlegd met d'r vriend dus net thuis kwam ze hem brengen, matcht ook mooi met de andere pot die er wat op lijkt!
Tafeltje blijft eerst nog wel, komt denk ik wat anders voor in de plek maar dan moet ik eerst ergens tegen aan lopen waarvan ik zeg dat is het, kwa kleur past ie best wel goed bij de rest alleen is het nu een stuk leger en zijn alle accessoires er nog niet. De krabpalen (waarvan een nu niet in de woonkamer staat) zijn ook een beetje die kleur, eettafel en desk zijn ook die kleur dus opzich komt dat wel overal terug.
Maar een witte salon of bijzet tafel (ben ik nog niet uit) vind ik ook wel een goed idee. Maar is voor nu geen must omdat het opzich niet heel erg vloekt. Grijs is nu wel even klaar omdat er wel heeel veel grijs is nu. Deuren, schouw, bank, de langste muur in de woonkamer, enzz