Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Wat een ruimte zonder de bank![]()
,volgens mij heb jij echt een super snoezig huisje
Paal is de hoek in , poes heeft hem alweer gebruikt ! Even kijken hoe ik het oplos bij het raam en naar buiten kijken
[ [url=m/c4nDne.jpg]Afbeelding[/url] ]

) 

Kenyada schreef:O, ik ben er echt dol op, het maakt het gewoon af! Straks heb ik in de woonkamer al twee grote vensterbanken en boven
Komt er ook wel het een ent ander te staan!

Angelaa2 schreef:Die grote plant en pot hebben wij ook Annie Dot, ik hou van groene planten, zijn vaak makkelijk te onderhouden
Het is veel rustiger zo zeg! Ik zou alleen wel je salontafel wit of licht grijs schilderen als dat kan (zoals je bijzettafeltje bijv) Dan past die er ook meer bij

Fijn plantje maar hij is wel wat gevoelig, uitkijken met puntjes die droog worden, regelmatig even een spray water geven op de bladeren ipv alleen in de pot (hij vangt erg veel stof anders) en het helpt als je er een kegeltje pokon in stopt. Verder niet te weinig water geven maar ook zeker niet te veel. Ik geef hem nu in de zomer ongeveer 2 keer per week water, rond de 750ml, en in de winter breng ik dat terug naar 1 keer. Hij doet het niet zo goed op tocht trouwens, ik heb hem laatst flink moeten trimmen omdat hij in de draaicirkel van mijn ventilator stond. 

) en er moeten ook nog nieuwe stoelen bij.. Daar zijn we alleen nog niet over uit, moeilijk!