Wat mooi zeg,die sneeuw! das toch veel mooier dan die zeikregen. Hier ist alweer een poosje droog en het begint lichter te worden.Maar vanavond komt er weer regen.
djuulsie
Geplaatst: 04-01-16 11:22
Van mij Mogen jullie het houden daar in het noorden hoor
Hier is het droog en er lijkt een klein zonnetje doorheen te komen.
Britta31
Geplaatst: 04-01-16 11:23
Volgens weeronline gaat het 2 weken regenen.Kunnen de ganzen weer badderen in de wei.
hier is het ook goed koud, maar hier vriest het ook nog steeds een paar graden, met een flinke wind er bij, en voor vanavond hebben ze het alweer over een flinke ijzel aanval ben nu wel zat van dit stukje winter met flinke overlast
tine10
Geplaatst: 04-01-16 17:56
Ik wilde vanmiddag met zoonlief na school naar de binnenbak. Eerste stukje bij ons wordt nooit gestrooid, maar doorgaans wordt de rest (langs een kanaal) altijd goed bij gehouden. Nou vandaag blijkbaar niet, dus ben maar weer omgedraaid. Geen onnodige risico's lopen. Vanavond, vannacht en morgen weer code oranje vanwege ijzel. Pfff, ben benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet.
Je mag het gratis komen halen Ben er wel weer klaar mee. Ellende. Het is mooi, als het niet op de wegen, wei, rijbak enzo valt.
Morrie
Geplaatst: 04-01-16 18:23
als al die regen als sneeuw was gevallen, dan waren we nu compleet ingesneeuwd! Ik had 45 mm regen in de meter, in sneeuw is dat 45 cm!
Morgenavond en -nacht wordt er vorst voorspeld, dan wordt het een leuke ijsbaan, dan ga ik met koek en zopie bij mijn paddock staan denk ik en ik mik paard & ezel in de stal.