[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:19

Nou niet bij mij. En je hebt vrij makkelijk praten als je alle apps al hebt. Ik heb niets. Terwijl ik sommige apps echt nodig heb. En niet omdat ik dat wil maar omdat ik dat moet. Maar goed hier heb ik vrij weinig zin in verder. Mag ik balen dat een telefoon van 720 euro voor de helft onbruikbaar is? Dankjewel ;)

PeerAppel

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:24

Het is maar tijdelijk ilaan. Storing wordt zo weer verholpen. Snap dat het lastig is dat je nu geen apps kunt downloaden. :j
Storing heb ik ook nog nooit meegemaakt en ben ook al zo'n 5 jaar een trouwe Applegebruiker.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:35

de appstore doet het nu toch weer gewoon? Ik heb net gecheckt.
In alle jaren dat ik Apple apparaten heb (en ik heb er heel wat) zijn storingen altijd in no time opgelost en zo vaak is er geen storing.
Ik heb me vandaag op mijn werk weer groen en geel geërgerd aan WIndows: eerst met opstarten een half uur updates installeren, dan iedere keer programma's die niet reageren, weer es opnieuw opstarten, enz.... maar helaas wil mijn baas niet over op Apple....

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:58

Tja. Vervelend dat dat samenvalt met het net binnen hebben van je telefoon, tuurlijk mag je daar van balen. Heb ook niet ezels dat dat niet moet maar daar zal de situatie niet anders van worden en ik ben van mening dat elk systeem er wel eens een keertje uit ligt. Ik kan er geen enkele noemen die nooit een storing heft gehad als ik eerlijk ben. Van die paar uurtjes geduld ga je echt niet dood hoor. Tja. Ik erger me ook groen en geel als het internet er een keertje uit ligt. Heel vervelend. Maar als dat 1 keer gebeurd ga ik echt niet gelijk overstappen of zo.

Morrie. Hier doet ie het nog niet hoor. Store zelf werkt wel, maar kan niks updaten of apps installeren.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:35

Blijkbaar denk jij dat ik het over een stomme app als Facebook of whatsapp heb. Ging het daar maar om, zou het allemaal iets makkelijker maken.

Maar goed mij zie je niet meer terug in dit topic. Stel in het vervolg mijn vraag wel op een andere plek en uit mijn teleurstelling wel ergens anders.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:45

Ik snap gewoon niet waarom je zo gepikeerd reageerd. Er is niemand die zegt dat het niet vervelend is, toch?

Maar anders dan afwachten is er niets aan te doen? Wat wil je dan? Dat we Apple voor je gaan lopen vervloeken? Terwijl we allemaal aangeven dat niemand dit eerder heeft meegemaakt.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:02

Het is ontzettend vervelend, Apple zit er hoogstwaarschijnlijk alles aan te doen om het op te lossen, storing kan overal voorkomen, maar voor jou is het nu natuurlijk even extra k u t.

Wij kunnen je nu echter ook niet helpen. :) Als je het echt zo zat bent, was dan vandaag naar de winkel gegaan om je telefoon linea recta om te ruilen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:04

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:37

Morrie schreef:
het duurt inderedaad voort: http://www.iculture.nl/storing-app-stor ... aart-2015/
iBooks doet het ook niet, dat is wel lastig, want ik heb al mijn boeken daar staan...... (en ik lees vaak de halve nacht, want slapen is niet echt mijn ding)

Bij mij doet alles het gewoon? Heb om te testen even een app gedownload en hij is er zonder problemen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:39

yeah iBooks doet het weer, ze hebben hun DNS probleem opgelost blijkbaar bij Apple!

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:44

Hier nog steeds niks.
Maar dat komt door een mega storing blijkbaar..

http://m.ad.nl/ad/m/nl/5597/Economie/ar ... tore.dhtml

Had verwacht dat wennen aan het systeem lastiger zou zijn maar het ie appeltje eitje! Moet alleen heel erg wennen aan de manier van suggesties geven tijdens het typen.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:40

Jezzi schreef:
8nnemiek schreef:

Meisje, ga je een iphone kopen? Dan zou ik ipv een verzekering een lifeproof hoesje kopen http://www.lifeproof.com/en/?path=TopNav waterdichte, valbestendige hoesjes. Gewoon laten vallen op de grond/mee kunnen gooien/onder de douche of in bad mee kunnen nemen. Ideaal :)

Ik wil inderdaad heel graag een iphone 6, maar ze zijn zo verschrikkelijk duur ook in abbo. En zit nu te twijfelen tussen samsung s5 en iphone maar ik ben eigenlijk helemaal fan van apple maar die prijs.... :o

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:42

Bij Vodafone is een abbo met 6gb voor 53 euro. Vind het wel meevallen. Hoef je niks bij te betalen voor de telefoon op het moment zelf. Ik vind het niet duur voor 6gb internet + onbeperkt bellen/sms.

Ik heb wel een verzekering. Vind het toch iets te duur om het niet te doen. 45 euro eigen risico tegenover 300 à 400 voor een nieuw scherm.. (En een tientje per maand)

Een s5 zou goedkoper zijn maar dan zou je ook de iPhone 5s kunnen nemen bijvoorbeeld. Is een prijsklasse lager als de 6. Maar wil je in een echt lagere prijsklasse vallen zit je al aan de iPhone 4 of galaxy s4..
Het is gewoon super duur allemaal!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 06:11

Ik meld me heb een iPhone 5s :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 07:10

Ik betaal bij hi 55 euro voor 8 gb internet, 100 min/sms en onbeperkt spotify. En de Iphone 6 was dan gratis.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 07:46

Weet je dat ik 50 euro per maand echt hele bedragen vind :=
En dat onbeperkt bellen heeft voor mij geen enkele waarde, zoveel bel ik niet. Ik mag bijna verlengen en mijn 4s is na 3 jaar toch wel aan vervanging toe, maar ik ben er nog niet over uit wat ik ga doen. Vorig jaar, toen de mannen over gingen naar de iPhone en dus een 5s kregen waar wij nog een 4s hadden, riepen mijn zusje en ik "ach, volgend jaar hebben wij de 6", maar nou weet ik dat nog zo net niet.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:13

Ja ik bel heel veel dus ik heb dan het onbeperkte wel nodig. En overal bereik hier in de Achterhoek vind ik ook wel prettig.. Het is allemaal ook niet goedkoop en zeker niet als je een mobiel in deze prijsklasse met abbo wil.

Ik snap alleen 1 ding niet. Vanochtend ging mijn wekker niet af omdat mijn mobiel waarschijnlijk op stil stond. Hoe kan ik toch mijn mobiel op stil maar dat de wekker het wel doet?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:15

Als je telefoon op stil staat, hoort je wekker wel af te gaan. Je kunt aan de zijkant met de volumeknoppen je volume harder en zachter zetten: stond daar het volume wel goed aan?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:22

Ik heb idd altijd met het knopje mijn geluid, maar het volume op half (dus met de knopjes) en mijn wekker gaat elke ochtend perfect af :)!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 15:19

Mijn telefoon staat eigenlijk altijd op stil, de laatste tijd zelfs op niet storen, maar m'n wekker gaat altijd. Volgens mij zelfs als hij s'nachts uitgevallen is met een lege batterij.
Het volume wisselt wel, die is hetzelfde als bij bijvoorbeeld YouTube filmpjes. Als ik een filmpje heb gekeken en daarbij het volume omlaag heb gedraaid gaat m'n wekker ook zacht.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 15:24

ilaan : hoe kom jij aan zo'n goedkope abbo? Mijn vriend zit ook bij Vodafone heeft maar 2 gb internet met onbeperkt bellen en smsen en die beltaald 80 euro :oo

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:58

ariannexrich schreef:
ilaan : hoe kom jij aan zo'n goedkope abbo? Mijn vriend zit ook bij Vodafone heeft maar 2 gb internet met onbeperkt bellen en smsen en die beltaald 80 euro :oo

Ariannexrich, je hebt momenteel de vodafone vluggertjes weken, ik zou dan abbo met iphone 6 64gb krijgen voor 55eu per maand heb dan wel 1malig 99,99 bijbetaald! zijn nu weer van die acties! :)

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/tel ... 64-gb-gold

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:11

Ik heb niks bijbetaald haha. Normaa vallen deze telefoons is categorie F. Nu tijdelijk in B waardoor je zo goedkoop een giga abbo kunt afsluiten. Altijd de acties in de gaten houden!
Ik heb de 16gb omdat ik in mijn s3 ook 16gb had zitten en ik die nooit heb volgekregen (spotify muziek, wel 3000 foto's)

En bedankt! Ik zie nu dat mijn geluid in de stilstand uitstond. Gaat hij niet af bij gebeld worden als je dat aanzet? Of is dat alleen voor geluid als de wekker?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:36

Als je de telefoon op trilstand zet, of zelfs op niet storen (het maantje) dan gaat hij niet af als je gebeld word en wel als je wekker gaat.
Volgens mij zijn er ook twee volume instellingen. Een voor je beltoon en een voor je overige geluid (muziek, filmpjes en je wekker). Die kan je dus ook afzonderlijk van elkaar instellen qua volume.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:05

Wauw €50 per maand... :oo 6 gb is dan ook wel veel, maar vind dat echt veel geld (niet duur, wel veel geld). Ik heb toestel los gekocht en nu een abonnement van €13 per maand (1 gb en 100 min/sms).

Mocht je je mobiel altijd op niet storen/slaapstand willen hebben, maar wel bepaalde telefoontjes van mensen kunnen ontvangen, dan moet je deze personen in je favorieten zetten bij contacten. Zij komen er dan wel doorheen zeg maar.