Edit: dit ging niet om eigenaar, maar om bewoner die eruit moest bij verkoop. Geen enkele baat dus om voor ons aan de kant te gaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor de overdacht heeft ze zelfs nog een lijstje gemaakt met de buren en hun telefoonnummers 
Zonnetje81 schreef:_San87_ schreef:Ik zou ook niet 9 maanden willen wachten op een oplevering, dus die mensen snap ik wel. Jullie ook, daar niet van.
Nee maar 3 maanden is best kort over het algemeen, zeker in die situatie!
Ik zat er ook na bezichtigen in 4 maanden in, maar voordat je alles geregeld hebt.
_San87_ schreef:Ik zou ook niet 9 maanden willen wachten op een oplevering, dus die mensen snap ik wel. Jullie ook, daar niet van.
Nu heb ik weinig te verbergen, maar toch.
. Tenzij diegene zelf de bezichtigingen doet bij een DHZ-makelaar ofzo.
. Ik heb de verkopers niet oogezocht, oid. Zonnetje81 schreef:Nou het wordt als negatief gezien, ik zie het niet negatief, gewoon benieuwd/nieuwsgierig. Misschien omdat ik een beelddenker ben. Verder kan je er niks mee.
Zonnetje81 schreef:Nou het wordt als negatief gezien, ik zie het niet negatief, gewoon benieuwd/nieuwsgierig. Misschien omdat ik een beelddenker ben. Verder kan je er niks mee.
Maar dat was min of meer mijn job. Trok er overigens minder conclusies uit dan je zou denken. Als iemand de goede credentials heeft maakt een blote kont foto meer of minder in principe niet uit
.
.
. Ook willen we de dakkapel breder hebben, daar gaan we volgende maand de vergunning voor aanvragen en duimen dat t mag
.
.