Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neroo schreef:Hoi!
Ik zou ook graag een vraag een jullie willen stellen. Ik ben namelijk zoekende naar lampinspiratie voor in onze nieuwe keuken( verven, plinten etc. moet nog, maar daar moet je maar even doorheen kijken haha ) Keuken is matzwart met oud schuurhout en antraciet granieten blad.
Iemand een tof idee?
[ [url=m/6stMmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_mexx_lady_ schreef:Neroo schreef:Hoi!
Ik zou ook graag een vraag een jullie willen stellen. Ik ben namelijk zoekende naar lampinspiratie voor in onze nieuwe keuken( verven, plinten etc. moet nog, maar daar moet je maar even doorheen kijken haha ) Keuken is matzwart met oud schuurhout en antraciet granieten blad.
Iemand een tof idee?
Van die ouderwetse vintage light bulbs!
Neroo schreef:Hoi!
Iemand een tof idee?
beatje schreef:Vind het mooi Mayo, maar heb wel zoiets van ,wat jammer dat er niks van de charme van het oude huis terug te vinden is. Het is nu een nieuwbouw woning.
dems75 schreef:beatje schreef:Vind het mooi Mayo, maar heb wel zoiets van ,wat jammer dat er niks van de charme van het oude huis terug te vinden is. Het is nu een nieuwbouw woning.
Ik heb dat ook een klein beetje. Ik vind het huis er echt supermooie en smaakvol uitzien, maar ik mis een beetje terugkomst van bijv de glas in loodarme, paneeldeuren etc. Maar dat is denk ik ook smaak...vond het voor ook niet heel verkeerd namelijk...
xMayo schreef:De woonkeuken. Achter de kookplaat komen nog tegeltjes. Het is kalkverf, dus de vetvlekken zijn nu niet meer weg te krijgen.
[[ Afbeelding ] ]