Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:38

AnneDottie; De desk tegenover de kast in de lengte (waar eerst de oude bank stond) neer zetten past niet? Anders kan je m eventueel passend maken door er een reep vanaf te zagen? De tafel kan je dan of tegen de desk zetten, of naast de schouw. Ziet er nu wel een stuk aangenamer uit nu het opgeruimd is! Voor een gordijntje zou je ook nog bijvoorbeeld een bamboe rolgordijn kunnen ophangen.

Mooie eetkamerset kwam er trouwens voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:53

noviceh schreef:
AnneDottie; De desk tegenover de kast in de lengte (waar eerst de oude bank stond) neer zetten past niet? Anders kan je m eventueel passend maken door er een reep vanaf te zagen? De tafel kan je dan of tegen de desk zetten, of naast de schouw. Ziet er nu wel een stuk aangenamer uit nu het opgeruimd is! Voor een gordijntje zou je ook nog bijvoorbeeld een bamboe rolgordijn kunnen ophangen.

Mooie eetkamerset kwam er trouwens voorbij!

Je bedoeld de desk helemaal omdraaien en dan in de hoek tegen de grijze muur aan de raamkant en tegenover de kast toch?
Waarschijnlijk word dat het wel inderdaad als het een kwartslag draaien niet bevalt.. Dat is inderdaad het idee wat ik had om de desk tegenover de kast tegen die grijze muur te zetten of een kwartslag draaien zodat ik met m'n gezicht naar het raam zit.

Jaa normaal is het gelukkig ook niet zo'n zooi, ik zeg ook altijd rust in mijn huis is rust in m'n hoofd. Nu morgen die bank weg volgende week de oude eettafel, helemaal blij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:06

Zonder die bank gaat al schelen! , ben benieuwd hoe je het voor elkaar krijgen gaat !

Breek (weer eens) in , heb de woonkamer weer eens omgegooid en zit met de katten hun krabmeubel :=

Afbeelding

De waaier gaat naar de krabpaal hoek. , in de winter de kerstboom :+

Afbeelding

De paal ,staat er maar wat in de weg te staan. Maar katten zitten er graag op , begluren de buren etc en krabben er goed aan .

Afbeelding

Naast de bank is geen ruimte

Heb 1 plekje die zou kunnen maar dan kunnen ze niet naar buiten kijken, weet ook niet of ze dan wel krabben :

Afbeelding

En dan word de hoek wel vol ...

Hebben jullie nog (geniale ) ingevingen? ( en ja jullie kennen mij na 2 jaar eindelijk iets aan de muur :') )

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:16

tafeltje die naast de bank staat naast de deur neerzetten en dan de bank een stukje van het raam af zodat de krampaal tussen het raam en de bank kan? Of zeg ik dan iets heel geks? Den dat als je de krampaal echt in de hoek neerzet de bank maar een cm of 30/40 van het raam af moet zijn? Dan kan je je tv nog een ietsie pietsie draaien zodat je daar nog mooi naar kan kijken?

Edit; Nu ik wat beter kijk zie ik dat de krabpaal wat dieper is dan ik dacht :')

_Nancy

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:14

Ik heb een krabpaal boven op zolder staan en eentje onder de trap in de woonkamer, ze worden beide fanatiek gebruikt.
(Wel apart trouwens dat de ene kat alleen degene van boven gebruikt en de andere kat alleen degene die beneden staat :'))
En ze kunnen daar ook niet naar buiten kijken of lekker liggen.

Je kunt het altijd proberen om m bij het raam weg te halen, als het geen succes is, weet je dat ook snel genoeg denk ik.

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:36

Kan het kastje wat nu naast je bank staat niet naast je deur en dan de krabpaal naast de bank?

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:43

Hier is de stucadoor nu bezig en wat een ander gezicht is het al Nu worden grote stappen gezet. Moet ook wel want half oktober moeten we ons oude huis uit zijn..
Ik moet nog 4 kozijnen boven verven en dan de muren en plafonds nog.

Schrootjes wand voor..

Afbeelding

En na..

Afbeelding

gipswand voorgezet en word vandaag ws gestuucd

Keuken voor
Afbeelding
Afbeelding
En na

Afbeelding
Afbeelding

Ook beginnetje gemaakt aan dat vreselijke haard plateau
Afbeelding

Al met al begint het nu te komen Haha..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:56

Gaaf Beccy! Nu gebeurt er Wat!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:00

Jeetje wat een verschil hè <3
Haardplateau blijft wel hoop ik?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:06

Heeft hier iemand nog tips waar ik een mooie GROTE kruiklamp
kan kopen? Onlangs één gezien in de winkel, maar dat kreng moest
€280,- opbrengen :wow: !

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:56

Nou ladies, de kleden:

Afbeelding
Afbeelding

Ik denk dat deze het wordt:

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:00

Ik wil graag de bank in lijn met het canvas hebben , nu staat hij er perfect onder. (Tijd voor een andere bank :') )

Kastjes stonden eerst in die hoek maar stond mij niet naar het zin.. , heb boven ook een krabpaal staan := . Heb een poes die anders aan het tapijt gaat zitten

Beccy gaaf huis en zonder die idiote houtjes aan de muur zoveel lichter!

Doubtless ik vind die laatste ook het mooist :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:10

Die laatste is inderdaad mooi Doubtless! Zijn die kleden wat onderhoudsvriendelijk trouwens? Als in makkelijk even weghalen om te dweilen?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:30

Ja op zich wel hoor, is natuurlijk zo opgerold. Maar Uhm... dweilen onder een kleed?

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:15

Erg mooi doubtless!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:26

Ja eromheen krijg je van die gore randen lijkt me. En antislip plakt aan de vloer en wordt ook goor :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 13:23

Kleden staan erg mooi doubtless! Is niet mijn smaak persoonlijk maar vind het mooi bij de rest passen!

Hier is de bank net opgehaald, wat een ruimte ineens :x
Afbeelding

Ook m'n nieuwe fluffy kleedje op de bank, plantje gekocht bij de ikea, nieuw kussen, rolgordijn voor het achterste raam in de woonkamer enzz :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:19

Doubtless schreef:
Nou ladies, de kleden:

[ [url=m/JhLylu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VIysWo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat deze het wordt:

[ [url=m/cmIZDs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fyrzmf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zeker de laatste <3

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:40

Ik vind ze allemaal mooi! Maar de 2e het mooist denk ik. En dweilen onder het vloerkleed, kun je de hoeken niet vastplakken met klittenband? Ik heb dat wel eens ooit gezien ergens, werkte prima

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:43

Ik wil juist niets vastplakken. Gewoon het kleed oprollen en dweilen, als het droog is weer terugleggen. Maar dan moet zo'n kleed wel wat hanteerbaar zijn. Zal ook niet elke week gebeuren hoor. Eens per maand lijkt me genoeg.

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:50

Doubtless schreef:
Jeetje wat een verschil hè <3
Haardplateau blijft wel hoop ik?

Nee gaat weg want dat ding staat vreselijk in de weg. Qua meubels is het al een ingewikkelde woonkamer om in te delen omdat de haard best onlogisch in de kamer staat.
We dachten eerst om hem te laten staan en dan de tv erop te zetten. Alleen de schrootjes wand is maar 2 meter en we hebben een grote hoekbank die daar net niet kan staan. We gaan nu de bank aan de achterzijde plaatsen met zicht op de tuin en aan de voorkant waar dat plateau en die schrootjeswand staat de eettafel ws.

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:52

Doubtless ik vind de tweede het leukst!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 15:07

Ik vind het eerste en tweede kleed het rustigst ogen. Die laatste lijkt mij snel vervelen.

AnnetDottie: Kijk, ik bedoelde zoiets voor de schouw: https://www.marktplaats.nl/a/huis-en-in ... e=lr&pos=6 Kan je leuk op de kop tikken en kleed het toch wat aan in huis. Zou m een leuke kleurtje geven en iets van een windlicht / lantaarn erin zetten voor de sfeer. Bedoelde inderdaad het desk tegen de donker muur in de hoek bij het raam te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:06

noviceh schreef:
Ik vind het eerste en tweede kleed het rustigst ogen. Die laatste lijkt mij snel vervelen.

AnnetDottie: Kijk, ik bedoelde zoiets voor de schouw: https://www.marktplaats.nl/a/huis-en-in ... e=lr&pos=6 Kan je leuk op de kop tikken en kleed het toch wat aan in huis. Zou m een leuke kleurtje geven en iets van een windlicht / lantaarn erin zetten voor de sfeer. Bedoelde inderdaad het desk tegen de donker muur in de hoek bij het raam te zetten.

Ik snap hem! Ik zal hem onthouden, maar dat is ook al wel een beetje wat mijn schouw is zo met het plankje enz :D
Vind het wel een leuk idee!

Nou ik ben zojuist overgestapt van 0 planten naar 4 planten in huis _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:09

Wat een ruimte zonder de bank :oo :)) ,volgens mij heb jij echt een super snoezig huisje :P

Paal is de hoek in , poes heeft hem alweer gebruikt ! Even kijken hoe ik het oplos bij het raam en naar buiten kijken

Afbeelding