Ik vrees dat het alleen aardbeien worden dit jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marizkaa schreef:Hier groeit het ook al hard. Ze staan nu al nog binnen de tijm gaat hard. Ik doe het samen met onze bewoners (zorginstelling) wij hebben extra van die moestuinbakken aangeschaft voor buiten. Nu vraag ik me af welke grond er in moet? E'n kan ik ze meteen met potje in de grond naar buiten doen of moet ik nog een tussenstop doen in een groter bakje binnen?
[ [url=m/5VFw7S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iloveiswan schreef:Lienek schreef:Ik was vandaag heel enthousiast 2 pakken knorr wereld gerechten aan het inslaan.. Heb ik er geen moestuintje bij gekregen... :/ terwijl het wel stond aangegeven
Daar kreeg je helaas nooit een moestuintjes bij maar wel de houder voor de moestuintjes. Maar niet de potjes dus
idinn schreef:Mijn rucola is geboren (14e gezaaid alles) en slamix zag ik net ook wat tevoorschijn bij komen. Twijfel nog of het verder fijn is. Ze staan in een kweekkasje, lekker warm en vochtig. Maar soms lijkt de aarde bovenop toch wat te droog. Maar alle potjes voelen gewoon nat aan. Had ze daar vorig jaar niet in staan.
Iemand (goede) ervaringen met een kweekkasje? En tips voor hoeveelheid water geven of bijna niet? Ze staan in de vensterbank met halverwege/eind middag de zon erop. En de hele dag boven de verwarming