Logisch ook, want anders gaat iedereen in 1 rij staan, terwijl ze bij een andere kassa gewoon geholpen kunnen worden.
Sonja_vR
Geplaatst: 28-01-14 12:22
Dimple schreef:
Ik ga zo mijn erwtensoep in de vriezer knallen. Handig voor noodgevallen. pakketje komt van Lidl vandaan, ideaal!
ik stond er naar te kijken vorige week bij de lidl, maar bij de Appie is het pakket goedkoper, scheelt maar 20 cent, maar ik moest toch nog naar de appie
Is dat nog een beetje lekker als je het weer opwarmt, verse ingevroren erwtensoep? Veel soepen vind ik zo waterig worden of gewoon echt 'anders' smaken na ontdooien.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 28-01-14 16:08
DebGizmo schreef:
Er staat toch juist altijd dat het niet geld als alle kassa's al open zijn of je in een andere rij aan kan schuiven?
In de situatie die ik bedoelde waren alle kassa's open, in elke rij stonden 3 personen (waarbij ik 1 vd 3 personen was. Een vrouw nr4 kwam eraan en zei dat ze de 4e persoon was, toen kreeg ze te horen dat in elke rij 4 personen moest staan en dan pas zoude ze de boodschappen mee geven, maar dan lijkt het me dat ze dat aan persoon 5 wanneer alle rijen 4 personen heeft geven en niet aan persoon 4.
Maar de afrekende persoon telt niet mee... Dus de klant waar de cassiere mee bezig is telt niet mee
Floepie86
Geplaatst: 28-01-14 16:12
Het is bij de elke 4de persoon in de rij. Dus er moeten overal 3 mensen staan, en er moet een kassa gesloten zijn (bij een defect geldt het niet). De personen worden pas geteld vanaf de persoon die niet geholpen word. Dus als jij geholpen word, en er staan 3 andere achter jou, dan heb je in feite pas 3 wachtende klanten.
Bij de Jumbo al 2 keer gratis boodschappen gehad. Alleen je moet er zelf wel op letten of je de 4e wachtende bent..
En een keer gratis pannenkoeken, waren normaal dure voor 3/4 euro.. Nu waren ze in de reclame voor 1 euro maar de kassa scande het normale bedrag, dus mocht ze gratis meenemen.
Ja dat laatste ook he. Bij Jumbo ALTIJD je bon goed controleren. Als de prijs op het kaartje anders was (hoger of lager maakt niet uit) dan de prijs die je bij de kassa moest betalen dan kan je dat aangeven en krijg je je geld terug.
Dimple
Geplaatst: 28-01-14 16:54
Soep opwarmen is heerlijk! Wordt het niet waterig hoor! Ik maak veel soepen en vries de helft in, fijn voor dagen waarom je geen zin hebt om te koken.
Worst voeg ik pas later toe.
Ik woon echt in een uithoek. AH en Lidl liggen ongeveer 20 km uit elkaar. Dus het is kiezen of delen Lidl, Deen, Hema óf AH, Bart Smit, Blokker, Gall en Gall. Dan is de 1e keuze toch voordeliger
Mag ik mee komen kletsen? Ik zit nu tijdelijk bij m'n moeder ivm verbouwing van koophuis van vriendlief. Over een week of 2 gaan we erin. Maar zou nu wel weekboodschappen willen doen voor 2 volwassenen en peuter voor een leuk prijsje. Ik zal hier vast nog wel wat kunnen opsteken.
trouwens, ook leuk! Actie geld nog heel ff en te besteden tot 14 februari. Wel even de kleine letters lezen! Maar je kocht een bon van 12,- t.w.v. 25,- te besteden bij de hunkemuller. Bestedingsruimte moest minimaal 37,50 zijn (Dus eigenlijk betaal je dan 24,50 en heb je voor 37,50 spullen). Ik wilde sowieso een sportbh kopen, die waren 32,-. Alleen bon mocht dus óók ingeleverd worden op sale artikelen en laat ik daar nou net nog een hele berg sport bh's in mijn maat kunnen vinden. Ik had van de sale artikelen 2 sportbh's (t.w.v. 2 x 32,- een pyama broek t.w.v. 20,- en 5 boxers t.w.v. 20,-). Door de sale was het totaal maar 40,- en door die kortingsbon ging er ook nog eens 13,- af. Totaal dus maar 27,- kwijt. Terwijl 1 gewone sportbh al 32,- had gekost
Niet helemaal duidelijk geweest haha. Ik bedoel niet de hele verpakking, maar bijvoorbeeld 2 losse plakjes in een diepvrieszakje of iets. Er zit altijd zoveel in een verpakking en ik ben maar alleen, moet vaak weggooien en dat vind ik gewoon zonde. Maar als ik bijvoorbeeld boterhamworst per 2 plakjes kan invriezen, scheelt me dat een hele hoop