Jezzi schreef:Mensen hier die zijn overgestapt van android naar iphone? Hoe is dat bevallen?
Verder ben ik wel benieuwd hoeveel GB opslagruimte jullie hebben en hoeveel je daar op kwijt kunt
Ik, een paar jaar geleden, en dat is echt enorm goed bevallen
Ik zou echt niet meer terug willen. Met Android had ik constant ruzie.. Apps die vastliepen en vanzelf afsloten, heel veel functies die niet (goed) werkte, internet werkte niet altijd (en dan vooral als je onderweg even een straat in google maps wilde opzoeken
), soms bleef de complete telefoon hangen en moest de hele batterij eruit en ik hem em zelfs meerdere keren helemaal moeten resetten naar fabrieksinstellingen.. En de communicatie met andere apparaten was gewoon bagger. Bluetooth werkte niet handig.. Tegenwoordig is mijn agenda, takenlijst, email, bladwijzers, foto's, documenten enz gedeeld met mijn imac en met de mac, ipad en iphone van mijn vriend, echt ideaal. Overal kun je bij je gegevens en bestanden. Enige handige aan mijn oude telefoon was het uitschuifbare toetsenbord waardoor je gewoon meer scherm over houdt.