[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:44

Jezzi schreef:
Mensen hier die zijn overgestapt van android naar iphone? Hoe is dat bevallen?

Verder ben ik wel benieuwd hoeveel GB opslagruimte jullie hebben en hoeveel je daar op kwijt kunt :)

Ik, een paar jaar geleden, en dat is echt enorm goed bevallen :) Ik zou echt niet meer terug willen. Met Android had ik constant ruzie.. Apps die vastliepen en vanzelf afsloten, heel veel functies die niet (goed) werkte, internet werkte niet altijd (en dan vooral als je onderweg even een straat in google maps wilde opzoeken :+ ), soms bleef de complete telefoon hangen en moest de hele batterij eruit en ik hem em zelfs meerdere keren helemaal moeten resetten naar fabrieksinstellingen.. En de communicatie met andere apparaten was gewoon bagger. Bluetooth werkte niet handig.. Tegenwoordig is mijn agenda, takenlijst, email, bladwijzers, foto's, documenten enz gedeeld met mijn imac en met de mac, ipad en iphone van mijn vriend, echt ideaal. Overal kun je bij je gegevens en bestanden. Enige handige aan mijn oude telefoon was het uitschuifbare toetsenbord waardoor je gewoon meer scherm over houdt.

123321

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:54

Dat klinkt goed :j

En hoeveel opslagruimte heb je? :)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:58

**Breekt in**

Heeft er hier iemand verstand van Photoshop op een iMac? :')
Is er btw ook nog een ander Apple topic (voor macbooks en imacs?)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:10

Hoe werkt dat genius mix op iPod 7G? Als ik dat wil gebruiken op mijn iPod lukt het niet. Moet ik daariets voor instellen op itunes?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:57

Is genius al beschikbaar voor Nederland? Ik heb er wel eens naar gekeken, maar toen was het volgens mij niet beschikbaar in Nederland. Daarna nooit meer naar gekeken omdat het voor mij een overbodige functionaliteit is.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:51

Genius moet je aanzetten ergens bij je instellingen op je ipod, dan moet je het ook in itunes aanzetten. En dat moet je je ipod synschroniseren met itunes.
Het werkt al een paar jaar, maar het stelt niet zo veel voor. Hij maakt dan zegmaar afspeellijsten van bepaalde genres. Kost wel weer meer ruimte op je ipod.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:56

Jezzi, ik heb 16 GB, maar als je bv een nagivatie-app met kaarten erop wil zetten, of veel muziek dan is dat eigenlijk wat weinig.

Limoen, ik gebruik ook Photoshop op mijn iMac. Werkt prima :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:00

Hallo allemaal,
ik heb nog een vraagje; hebben jullie een verzekering voor jullie telefoon?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 02:40

Nee, maar ik ben dan ook altijd voorzichtig met mijn spullen en niet onhandig dat ik mijn telefoon steeds uit mijn handen laat kletteren. Al jaren een smartphone, en 1 keertje is ie van mijn bed gestuiterd. Dus voor mij heeft verzekeren geen zin. Maar ik ken ook mensen die zo ongeveer elke week het scherm wel kunnen laten vervangen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 08:43

Hier ook geen verzekering en ondanks de vele vallen maar een keer het scherm kapot gehad.

Weet iemand hoe je het rode cijfertje bij herinneringen weg krijgt? Ik heb een herhalende herinnering in m'n telefoon gezet en nou staat er een cijfertje en ik krijg die met geen mogelijkheid weg. En ik ben allergisch voor die rode cijfertjes. Die moeten weg.

Monika1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:20

Het rondje ervoor invullen, na verversen verdwijnt die dan en komt die de volgende keer terug :) Ik ben daar ook allergisch voor haha

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:40

Ja, ik ook. :')

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:58

8nnemiek schreef:
Jezzi, ik heb 16 GB, maar als je bv een nagivatie-app met kaarten erop wil zetten, of veel muziek dan is dat eigenlijk wat weinig.

Limoen, ik gebruik ook Photoshop op mijn iMac. Werkt prima :)

En hoe zit dat met een grote hoeveelheid foto's erop? Ik gebruik verder alleen facebook/whatsapp/instagram/gmail op mijn telefoon :) Ik vroeg het aan mijn vriend, maar die heeft 128GB en dus geen flauw idee wat normaal is :')

Meisje, ga je een iphone kopen? Dan zou ik ipv een verzekering een lifeproof hoesje kopen http://www.lifeproof.com/en/?path=TopNav waterdichte, valbestendige hoesjes. Gewoon laten vallen op de grond/mee kunnen gooien/onder de douche of in bad mee kunnen nemen. Ideaal :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:07

Ze zijn weg, thanks! :):)

Monika1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:28

Ik kan opeens geen updates meer installeren via app store, ik wil ook een nieuwe app downloaden maar dat lukt ook niet. Zojuist de nieuwste software update uitgevoerd want misschien dat het daaraan lag, maar helaas. Iemand een idee of hetzelfde probleem? Hij heeft geen foutmelding oid maar download gewoon niet

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:37

Monika1987 schreef:
Ik kan opeens geen updates meer installeren via app store, ik wil ook een nieuwe app downloaden maar dat lukt ook niet. Zojuist de nieuwste software update uitgevoerd want misschien dat het daaraan lag, maar helaas. Iemand een idee of hetzelfde probleem? Hij heeft geen foutmelding oid maar download gewoon niet

Dat had ik gisteren, alles apps afgesloten en daarna telefoon een keer helemaal uitgezet en daarna werkte het weer.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:19

Oké ik heb een vraagje. Ik heb altijd Samsung gehad en ben sinds vandaag overgestapt op een iPhone 6. Ben hartstikke enthousiast en alles leek super te werken...

Nu heb ik toch een vervelend probleem. Ik heb dus een Apple id aangemaakt en hiermee ook ingelogd op iCloud. Nu komt het....
Ik kan niet inloggen op de app store!! Niet via instellingen en niet via de app store zelf. Hij geeft de melding 'verbinding met iTunes store mislukt'. Nu word ik van internet niet veel wijzer.
Ik heb geprobeerd om de datum te verzetten maar ook dit werkt niet.

Wie o wie weet het antwoord op dit verschrikkelijk irritante probleem?! Kan dus geen apps of wat dan ook downloaden. Heb wel de allerlaatste systeemupdate al uitgevoerd..

Monika1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:27

ilaan schreef:
Oké ik heb een vraagje. Ik heb altijd Samsung gehad en ben sinds vandaag overgestapt op een iPhone 6. Ben hartstikke enthousiast en alles leek super te werken...

Nu heb ik toch een vervelend probleem. Ik heb dus een Apple id aangemaakt en hiermee ook ingelogd op iCloud. Nu komt het....
Ik kan niet inloggen op de app store!! Niet via instellingen en niet via de app store zelf. Hij geeft de melding 'verbinding met iTunes store mislukt'. Nu word ik van internet niet veel wijzer.
Ik heb geprobeerd om de datum te verzetten maar ook dit werkt niet.

Wie o wie weet het antwoord op dit verschrikkelijk irritante probleem?! Kan dus geen apps of wat dan ook downloaden. Heb wel de allerlaatste systeemupdate al uitgevoerd..

Ik denk dat het aan Apple ofzo ligt, ik heb al langer een Iphone en ik heb het sinds vandaag ook. Kan ondertussen wel de update van een bestaande app doen maar iets nieuws downloaden lukt niet.. _-:(

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:29

Dat is dan heel fijn want dan kan ik behalve sms'en en bellen dus niks. Simkaart kan ook niet terug in de Samsung omdat deze is bijgeknipt.

Beetje heel erg jammer dit weer. Ben stiekem wel een beetje teleurgesteld haha

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:39

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:44

Mag hopen dat dit niet vaker gebeuren gaat/gebeurt. Anders ruil ik deze zo in voor een Samsung galant s6. Had net de stap genomen over te stappen......

Monika1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:14

Nee hoop ik ook niet, hier ondertussen 2 jaar Iphone gebruiker en nog niet eerder meegemaakt gelukkig!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:27

Ach, het zal allemaal wel meevallen. Tuurlijk even vervelend. Maar hier inmiddels 6 jaar apple en iphone gebruiker, en ik heb het nog nooit eerder meegemaakt.

Elke dienst heeft wel eens een storing toch?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:44

Eh nou ik heb het bij Android nog niet meegemaakt. Al hoorde ik niet heel beste verhalen over dat lollipop, een van de redenen om over te stappen.

Moet wel zeggen nu ik een tijdje zo een beetje aan het uitvinden enz ben dat dit systeem wel veel makkelijker is qua instellingen. En hij is veel minder donker als de Samsung. (Wit toetsenbord to grijs bijv)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:49

Tja, ik bij apple tot nog toe ook niet. Maar dat is toch niet iets om heel moeilijk over te doen? Tja, dat gebeurd wel eens, so what. Even geduld, hij zal het vast wel snel weer doen. Bij de nieuwe updates hebben de iOS versies ook altijd wel een paar bugs, maar die zijn dan ook altijd met een paar dagen verholpen. Dingen lopen nou eenmaal niet altijd helemaal perfect.

Maar je maakt mij niet wijs dat Google play store er nooit uit heeft gelegen hoor...