Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine schreef:Maar waarom vraag je er naar als je andere meningen niet wil horen?![]()
Mri; ik had er geen namen bij staan in Move. Alleen een tijdstip.
chevax schreef:Wat vinden jullie, is het vreemd om te vragen wie er een kijkje komt nemen? Of zijn er nog mensen die dat doen? Ik zorg ook altijd dat mijn medicatie letterlijk achter slot en grendel ligt (opiaten) en dat op kantoor belangrijke dingen in een afgesloten kast liggen.
Kmbrly schreef:Ik denk dat onze makelaar niet meer wist dan Kmbrly of beter de naam van mijn vriend.
Ik denk zelfs dat die onze familienamen nog niet eens wist.
Neonlight schreef:Ik heb geen behoefte aan een naam, wil liever inderdaad weten "gezin met kinderen" of "ouder stel" of zo.
Zelf was ik ook totaal not amused toen wij ons huidige huis gingen bezichtigen en de vrouw met een kind nog thuis was. Makelaar ook niet. Daarmee was meteen bekend wie er dus bezichtigden, want ze kende ons in ieder geval van gezicht, omdat ons paard bij de overburen staat en we daar dus al dagelijks kwamen. Dat vond ik zelf dus absoluut niet fijn dat ze toen wisten wie er bezichtigden, had graag toen nog anoniem willen zijn.
Suzanne F. schreef:Ik vond het zelf niet fijn als de eigenaar er nog rondliep. 1 x meegemaakt. Ik was ook zo weer weg.
chevax schreef:Ik vind jezelf voorstellen een elementaire omgangsvorm. Daar denkt de meerderheid hier ook anders over? Is dan misschien ook een leeftijdsding. Maar dat gaat wel erg off topic.
En voor er gestruikeld wordt, het is geen aanval ofzo, maar oprechte nieuwsgierigheid/interesse.
chevax schreef:Martine schreef:Maar waarom vraag je er naar als je andere meningen niet wil horen?![]()
Mri; ik had er geen namen bij staan in Move. Alleen een tijdstip.
Als dat op mij slaat, ik zeg toch niet dat ik geen andere meningen wil horen? Wat een vreemde conclusie? Ik heb alleen een andere mening.
Zullen we hier maar over stoppen? Het gaat nu alleen nog maar over dat ik een naam vroeg en dat vind ik erg jammer van een topic dat fijn loopt.
Mri schreef:Voor wie nu een huis in de verkoop heeft staan met een move account...
Krijg je daar alleen afspraken in te zien? Of staat daar ook een naam bij ?
chevax schreef:Hutcherson schreef:Het is me 1x gevraagd om mn gegevens door te geven en vond dit vreemd.
Wilde dit ook liever niet doen want wat gebeurt er daarna met die gegevens?
Je bent toch onder begeleiding van de makelaar in de woning, dus heel veel snuffelen doe je niet. Ook niet netjes overigens.
Ik ga altijd een huis in alsof overal een camera staat. Zou ik ook niet erg vinden als ik op beeld zou staan. Hebben de verkopers beetje beeld wie we zijn en waar we op reageren.
Dus op camera staan zodat de verkopers letterlijk en figuurlijk beeld hebben is prima, maar je naam niet?