Ik denk toch dat er niks anders op zit, dan naar het meubelplein te gaan. Je moet stoelen toch in het echt zien/voelen.
We hebben wel al wat types die we mooi vinden. Mijn vriend wil graag een zit-ligstoel. Die vind ik bijna allemaal lelijk

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Die heeft idd ook een paar types die ik tof vind.
Ik denk toch dat er niks anders op zit, dan naar het meubelplein te gaan. Je moet stoelen toch in het echt zien/voelen.
We hebben wel al wat types die we mooi vinden. Mijn vriend wil graag een zit-ligstoel. Die vind ik bijna allemaal lelijk.
Silenna schreef:Oh dit is heel herkenbaar, mijn vriend wilt ook alleen foeilelijke en logge fauteuilsDaarom hebben wij ook nog niks, haha.
Wij zijn gisteren verhuisd naar ons eerste eigen huissuper blij, al valt er nog veeeel in te richten (we zijn van 80 naar 116m2 gegaan). Ik wil graag foto's delen, maar moet even bedenken of dat verstandig is met mijn werk zo op het internet en zo ja, op welke manier ik dat dan wil.
Tot die tijd wil ik graag van jullie weten; hoe hebben jullie foto's in je interieur verwerkt? Ik wil op mijn werkplek graag een soort wand/wandrek met foto's en kaartjes, maar ik vind dat altijd zo snel "tacky" worden ofzo
Iemand nog leuke, stijlvolle inspiratie voor mij?
karijn schreef:Hij mag er dus alleen in zitten? Niet eten, niet drinken?
Janine1990 schreef:Weer eens terug van heel lang weggeweest![]()
Ik ben op zoek naar iets heel specifieks. Na bijna 4 jaar heb ik eindelijk een plank in mijn keuken opgehangen:
[ [url=m/XWC02P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal blij, helemaal leuk. Dus ik wil nog zo'n ding hebben waar ik mijn keukenrol aan kan hangen, die zijn vrij eenvoudig te vinden.
Specifieker wil ik mijn verse thee stapelen. Ik heb zes potjes, en ze kunnen niet bovenop elkaar.
[ [url=m/LI24Nb.jpg]Afbeelding[/url] ] dit zijn de potjes in kwestie.
Waar kan ik zo'n organizer vinden daarvoor? Of zijn er leukere potjes die jullie aanraden, die je GOED kan stapelen? Niet dat ik om de haverklap allemaal thee in m'n wasbak en op de vloer heb liggen.
Daarnaast zoek ik naar een manier om in mijn kast een 5-tal grote border op hun kant te plaatsen. Bestaat zoiets überhaupt? En indien ja, hoe heet het?
Mijn dank is groot!