FUN-da!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:07

Ze hebben het op een paar foto's (en niet de artist impressions!) ook weggeshopt. Maar ik vraag me vooral af of je ook weer wat hoogte terugkrijgt als je dat plafond eruit haalt. Want het lijkt nu zo laag bij de ramen.

Ik vind het verder een waanzinnig mooi pand.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:18

Nummus schreef:
Nja maar sommige mensen zijn ook niet te managen natuurlijk...
Je kunt wel voorzichtig opperen dat het beter verkoopt/staat op Funda als je wat van de spulletjes weghaalt voor de foto's/bezichtigingen, maar als mensen dat niet willen dan is dat het enige dat je kan doen denk ik.

Onze makelaar stond er op dat wij spulletjes weg moesten halen voor de fotograaf(fotograaf zelf ook trouwens) en wanneer er mensen kwamen kijken. Nu hebben wij gelukkig niet veel spullen, maar wel de jassen, wasmand, tandenborstel enz weggezet.

Het huis wat wij hebben gekocht, meurde helemaal naar dettol schoonmaak middel, alsof je een bezoekje bracht aan de dierenarts, des ondanks hebben we het huis gekocht. :j

Nummus

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:52

Rienn, een bezoekje aan de dierenarts geur geeft mij dan alleen maar weer een fijn gevoel, maar ja, dat is van alle leuke stages natuurlijk. _O-

En tja door dat systeemplafond ga ik wel denken dat dat pand voormalig kantoorpand was inderdaad!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:11

Huis in Beekbergen heeft flinke lekkages.
Ook niet raar als je dat zeil over het dak ziet.

Systeemplafons is zonde.
Want het is een prachtig huis.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 01:59

Als je zoveel te besteden hebt, maakt het denk ik ook niet meer uit als je er nog wat tegenaan moet gooien.......??
Ik kijk veel naar million dollar listening en verbaas me sindsdien nergens meer over.

Wij hebben hier 2 makelaars binnen gehad voor waarde bepaling van ons huis. Ze zaten vrij gelijk, dus geen anderen meer laten komen.
Ze waren beiden aardig, maar de een vond het zo prima en de ander wilde wel wat veranderen. Dat was ik niet van plan, want we hebben dieren en moeten echt nog een tijdje hier kunnen leven.

Dit was verhuurd door de verkopers en echt uitgewoond. De huurders waren gewoon aanwezig toen wij kwamen kijken en het stonk vreselijk. In de schuur stond een grote vrieskist.
Toen we dus de sleutel kregen alles eruit gesloopt, keuken, badkamer, pleister op de wanden.

En....De tegels in de schuur omgekeerd, omdat we echt bang waren dat er een lijk zou liggen, zo enorm stonk het.

Toen wij bezig waren, kwamen de buren langs en die zeiden dat zelfs zij van een vreemde lucht af waren. Ze hadden geen idee hoe erg het hier stonk en dus ook geen idee waar het luchtje dat zij roken vandaan kwam. Dit zat blijkbaar altijd potdicht.
Maar alles nieuw, incl plafonds witten, wanden etc etc werkt prima.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 02:57

Wat bizar, superpony! Misschien heeft de vrieskist een tijd op standje ontdooien gestaan waardoor het vlees is gaan rotten?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 03:07

Cayenne schreef:
Wat bizar, superpony! Misschien heeft de vrieskist een tijd op standje ontdooien gestaan waardoor het vlees is gaan rotten?

Geen idee. Toen we kwamen kijken werd er gewoond en roken we van alles. Toen we de sleutel kregen was de vrieskist wel weg. We wilden het huis echt leeg en de vuilniszakken uit de tuin weg. De eerste dag hadden we alles er al uit gesloopt.

Voordeel was dat er niks waardevols in de schuur lag, dus vloer open, deur open en het trok wel weg.

Stinkt inmiddels naar paard :o -O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 07:51

Paarden stinken niet :P

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 07:59

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 08:42

Nummus schreef:
Rienn, een bezoekje aan de dierenarts geur geeft mij dan alleen maar weer een fijn gevoel, maar ja, dat is van alle leuke stages natuurlijk. _O-

En tja door dat systeemplafond ga ik wel denken dat dat pand voormalig kantoorpand was inderdaad!

Ik vind het niet stinken, maar in een woonhuis verwacht je dat niet. :')

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 08:46

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 09:55

Ja zeker :j mijn schoonouders wonen vlak bij Venray. We hebben voor de grap ook wel eens daar gekeken. Maar voor ons werk niet handig, en mijn man wil niet perse weer terug naar daar. Wie weet als we later groot zijn. Is prachtig hoor, en hele aardige mensen :j

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 09:57

Cayenne schreef:
Dit is er wel eentje met potentie.
175.000 euro en een flinke lap grond aan de overkant van de straat.
Superpony, niets voor jou? :P
https://www.funda.nl/koop/coevorden/hui ... duitsland/

Dat kan toch niet kloppen? Volgens de kaart op Google en de kadastrale kaart ligt dat midden in Coevorden. Dat zie je niet aan de foto's van het huis zelf. Huis ligt ook in Duitsland als je af gaat op de straatnaam. Apart.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 10:13

SusanH schreef:
Cayenne schreef:

Dat kan toch niet kloppen? Volgens de kaart op Google en de kadastrale kaart ligt dat midden in Coevorden. Dat zie je niet aan de foto's van het huis zelf. Huis ligt ook in Duitsland als je af gaat op de straatnaam. Apart.

Dat doen ze wel vaker, op die manier kunnen ze een huis in Duitsland op funda zetten en voor meer geld aan Nederlanders verkopen :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 12:08

Cayenne schreef:

Hey, dank je wel, maar nee. We willen weer een pp achtig iets en niet per se veel wei. Niet duur hoor!!

Als we naar Dld zouden willen, liggen daar ook wel kansen. Maar de huizen zijn vaak zo groot......

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 12:16

Je denkt in problemen... je kunt toch ook een deel van het huis niet gebruiken? Genoeg mensen die dat zo oplossen, hier in de buurt. Kopen een groot huis, omdat die vaak prijstechnisch interessant zijn en gebruiken bijvoorbeeld alleen een deel van de benedenverdieping :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 12:18

Achterom schreef:
Je denkt in problemen... je kunt toch ook een deel van het huis niet gebruiken? Genoeg mensen die dat zo oplossen, hier in de buurt. Kopen een groot huis, omdat die vaak prijstechnisch interessant zijn en gebruiken bijvoorbeeld alleen een deel van de benedenverdieping :j

Dat is als je al een huis hebt en er met je kinderen al in hebt gewoond, prima. Maar wij hebben nu de keus en willen gewoon geen groot huis. Zo heeft iedereen toch zijn wensen? En ook redenen. Ook kamers die je niet gebruikt, moet je wel onderhouden en dat gaat op de lange duur gewoon niet.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 12:27

Ik zou ook absoluut geen te groot huis kopen om dan maar een deel niet te gebruiken idd
Dat deel moet je wel bijhouden en onderhouden en waarom zou je een half huis te veel kopen:?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 12:29

Rienn schreef:
Nummus schreef:

Ik vind het niet stinken, maar in een woonhuis verwacht je dat niet. :')

Nee zeker niet!

Superpony wat een bizar verhaal. :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:42

Sonja_vR schreef:
Ik zou ook absoluut geen te groot huis kopen om dan maar een deel niet te gebruiken idd
Dat deel moet je wel bijhouden en onderhouden en waarom zou je een half huis te veel kopen:?

Omdat kleine huizen met veel grond veel zeldzamer zijn dan grote huizen met veel grond. En omdat de kleine huizen zeldzamer zijn, zijn ze in verhouding én duurder én zijn ze zo verkocht... daarom.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:58

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:00

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:06

Achterom schreef:
Sonja_vR schreef:

Omdat kleine huizen met veel grond veel zeldzamer zijn dan grote huizen met veel grond. En omdat de kleine huizen zeldzamer zijn, zijn ze in verhouding én duurder én zijn ze zo verkocht... daarom.

Ja... maar Dan nog zou ik absoluut geen te groot huis willen kopen
Je moet het nog steeds allemaal bij en onderhouden
En warmstoken en en en

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:09

Sonja_vR schreef:
Achterom schreef:

Ja... maar Dan nog zou ik absoluut geen te groot huis willen kopen
Je moet het nog steeds allemaal bij en onderhouden
En warmstoken en en en

Warm valt ook wel mee, dooi houden is voldoende. Maar onderhoud idd wel, maar als je veel zelf doet valt dat qua kosten ook wel mee :j
Maar voor een heel aantal mensen is dat ook dé manier om hun droom te verwezenlijken: een huis buitenaf met veel grond :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:32

Ik dacht dat makelaars er alles aan deden om een huis zo goed mogelijk op de foto te zetten.
Nou echt niet :') Voor niets de hele hut geboend -O- wij huren het nu nog.

Keuken, stal, badkamer, bijkeuken, alle kamers, zitkamer, schuur, garage allemaal geen foto's van.
Het zal wel als sloopwoning verkocht worden denk ik :+

https://www.fundainbusiness.nl/agrarisc ... serweg-71/
Ben benieuwd of dit ook zo snel weg is, ben er bang voor :o het huis van onze buren staat al 8 jaar te koop :')