Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:04

Doubtless schreef:
Dan vraag je toch of iemand je wil helpen?

Duplo, bankje <3

Ik heb vanavond in de logeerkamer plinten gelegd, dus die is nu af!

Sorry hoor maar ik zeg letterlijk dan vraag ik de buurvrouw even om te helpen tillen..
Ik heb helaas niet de luxe van veel mensen/vrienden/familie dichtbij of met heel veel tijd om altijd maar te helpen :)

Doubtless

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:09

Ik had jouw post nog niet gezien toen ik postte ;) misschien is een steekwagentje een goede investering, dan kan je veel meer zelf doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:30

Doubtless schreef:
Ik had jouw post nog niet gezien toen ik postte ;) misschien is een steekwagentje een goede investering, dan kan je veel meer zelf doen.

Ooh haha dan heb ik niks gezegd ;)
Steekkarretje kan ik lenen van m'n vader z'n werk! Ik zit alleen met de spullen die van in m'n huis naar de schuur moeten is 2 trapjes af. Dus dat is verplicht tilwerk :( Word al wat om volgende week m'n bank naar de stort te brengen kwa tillen..

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:32

Annet misschien wil de kringloop de bank wel op komen halen?

Ik zou het ook eerst wat leger ruimen (qua losse rommeltjes) alvorens echt te gaan schuiven.
Het bureau zou ik zelf voor een exemplaar gaan wat dicht kan zodat de meeste rommel uit het zicht is.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:42

Bedankt jongens, ben er ook erg blij mee :D
Nu op de bank met een poes die lekker de woonkamer door aan her wandelen is
Bijna net zo groot als het appartement waar ze vandaan kwam :Y)

Annet dat is wel lastig idd, maar ruimt dan iig wel lekker op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:44

Jes schreef:

Ik zou het ook eerst wat leger ruimen (qua losse rommeltjes) alvorens echt te gaan schuiven.
Het bureau zou ik zelf voor een exemplaar gaan wat dicht kan zodat de meeste rommel uit het zicht is.

Helaas niet , heb meerdere kringlopen gebeld maar ze willen het perfectste van het perfectste, omdat de zitting licht beschadigd is zeggen ze is niet meer verkoopbaar, heb hem tegen de tijd dat ie naar de stort gaat 1,5 week gratis overal op staan en meerdere keren opnieuw er op gezet dus anders is het jammer. Vind het ook zonde maar zoals je ziet staat ie nu ontzettend in de weg..

Schuiven is voorlopig nog niet aan de orde, inderdaad eerst meer spullen weg alles wat verkocht moet of naar de stort moet of weggegeven word weg en dan pas schuiven.
Kwa desk hoef ik niet iets wat dicht kan opzich snap wel waarom je dat zegt omdat het zo rommelig is op de foto's maar normaal is hij zo goed als leeg op misschien een kopje/glas na.. Is nu zo omdat ik momenteel niet bij de kast kan waar hij tegen aan staat om daar weer spullen in op te bergen. En mijn schoenenkastje die ik gebruikte voor make up, beautycase, föhn stijltang enzz is gisteren al verkocht en de vervanger daarvan staat nog beneden moet nog af geschuurd en geverfd worden dus dat staat nu tijdelijk allemaal op de desk :P
Ja chaos hahah

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:59

noviceh schreef:
Wij hebben deze lamp in de badkamer, geeft veel licht en oogt (vinden wij) sjiek:

[ [url=m/uGgIZ7.png]Afbeelding[/url] ]

Die vind ik ook echt supergaaf!
Je hebt ze in diverse uitvoeringen...
Maar het lijkt me wat veel voor een badkamer van amper 4m2?
Zelfs een ronde met 3 spots lijkt me wat veel van het goede...

Nancy, supergave tafel en stoelen! En wat een joekel zeg! Dat zie je op de foto niet eens! Enorme woonkamer zeker? Wij hebben ook heel lang een mega tafel gehad bij mijn ouders in de woonkamer. Viel ook totaal niet op door de grootte van de kamer.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 23:15

Wij hebben in onze badkamer van 2,2 m2
Een plafonnière en een ledbalkje boven de spiegelkast
Tis idd al gauw genoeg qua licht in een kleine ruimte

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 23:23

Annet_Dottie schreef:
Jes schreef:

Helaas niet , heb meerdere kringlopen gebeld maar ze willen het perfectste van het perfectste, omdat de zitting licht beschadigd is zeggen ze is niet meer verkoopbaar, heb hem tegen de tijd dat ie naar de stort gaat 1,5 week gratis overal op staan en meerdere keren opnieuw er op gezet dus anders is het jammer. Vind het ook zonde maar zoals je ziet staat ie nu ontzettend in de weg..

Schuiven is voorlopig nog niet aan de orde, inderdaad eerst meer spullen weg alles wat verkocht moet of naar de stort moet of weggegeven word weg en dan pas schuiven.
Kwa desk hoef ik niet iets wat dicht kan opzich snap wel waarom je dat zegt omdat het zo rommelig is op de foto's maar normaal is hij zo goed als leeg op misschien een kopje/glas na.. Is nu zo omdat ik momenteel niet bij de kast kan waar hij tegen aan staat om daar weer spullen in op te bergen. En mijn schoenenkastje die ik gebruikte voor make up, beautycase, föhn stijltang enzz is gisteren al verkocht en de vervanger daarvan staat nog beneden moet nog af geschuurd en geverfd worden dus dat staat nu tijdelijk allemaal op de desk :P
Ja chaos hahah

Het klinkt misschien onaardig maar zo bedoel ik het niet. Maar je hebt zo veel zooi in je kamer dat ik ook wel begrijp dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik jou was zou ik alles wat weg moet of naar de stort, of in de schuur oid zetten. En bijvoorbeeld het wasrek een andere plek geven.
Als je geen "troep" meer hebt, kunje volgens mij van jouw ruimte echt een mooi huisje maken.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 00:33

Zoooo weer bij..
Annet je hebt best een leuke kamer..straks als alles weg is beetje gaan schuiven nu morilijk te beoordelen..

badkamerlamp, we hebben spotjes en een lamp in de spiegelkast.. ik vind het ideaal..

Ook eindelijk gordijnen besteld nu nog paar weekjes wachten.. maar voor mijn zoontjes verjaardag hangen ze.. We willen dan graag alles klaar hebben zodat de visite ook grlijk ons verbouwde huis kan bekijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 06:10

Abiola schreef:
Het klinkt misschien onaardig maar zo bedoel ik het niet. Maar je hebt zo veel zooi in je kamer dat ik ook wel begrijp dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik jou was zou ik alles wat weg moet of naar de stort, of in de schuur oid zetten. En bijvoorbeeld het wasrek een andere plek geven.
Als je geen "troep" meer hebt, kunje volgens mij van jouw ruimte echt een mooi huisje maken.

Klinkt niet onaardig hoor heb wel al wel gezegd dat dat ook de bedoeling is maar dat ik niet zoveel kan op dit moment omdat de kant van m'n desk zo vol staat dat de kast niet open kan en de schuur ook eerst opgeruimd moet voor daar zoveel bij kan.
Heb ook gezegd trouwens dat de bank bijvoorbeeld naar de stort gaat maar ook dat ik in hulp afhankelijk ben van andere mensen en helemaal met vervoer kan ik alleen m'n vader vragen die fulltime werkt en op dit moment niet weg kan omdat z'n collega's nog vakantie hebben. Eettafel word volgende week opgehaald maar die staat nu in de kleine slaapkamer, maar goed dan is er wel wat meer speling kan ik het weer meer verdelen, en schuur dus opruimen wat ook voor een deze dagen op de planning staat.
Als ik zelf alles had kunnen tillen had bijvoorbeeld de leren bank allang in de tuin gestaan maar dat lukt me niet mits ik graag weer weken bij de fysio wil lopen :+ daarin had ik dus de mazzel dat m'n nieuwe bank uit elkaar kan..
Buiten zetten is ook een prima tijdelijke oplossing alleen volgens mij is het hier eerst wel gedaan met het mooie weer.. Dus uiterlijk 1,5 week wachten dan is de meeste zooi weg.
Het wasrek heeft natuurlijk ook een andere plek maar al het kleine/losse spul heeft op het moment even geen plek.
De rommel heeft overigens voor mij niks te maken met het verhaal waar wil ik eettafel en waar de desk, dat is namelijk mijn grootste gedachtengang, maar ik snap je wel als alles weg is kan ik gaan passen en meten wat het mooiste is. Was alleen ff benieuwd wat jullie zouden doen kwa desk en eettafel opstelling :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 07:24

keeyzie schreef:
_Nancy schreef:
Wij hebben sinds kort een nieuwe eettafel met 6 nieuwe stoelen, zo blij mee!

Nu een tafel van 240 cm in plaats van de 140 cm die we eerst hadden.

[ [url=m/dhqoXY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/03yos4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu nog nieuwe lampen erboven, heb hier in het topic al mooie voorbij zien komen.
We zijn op zoek naar wat industrieels.
Wat er nu boven hangt heb ik bewust maar geen foto van gemaakt :')

Mag ik vragen waar je die stoelen vandaan hebt? Ik vind ze gaaaf!

Ze komen van Piet Klerkx in Waalwijk vandaan.
Ik weet niet of die meerdere vestigingen hebben, weet wel dat ze bij de Mandemakers Groep horen en daar horen meer (meubel)winkels bij, maar volgens mij was dit een soort van 'huismerk' van Piet Klerkx, dus ik weet niet of ze ze ook bij andere winkels hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:08

Nou flink bezig geweest vandaag, maar het overzicht is redelijk terug :)
Morgen gaat de bank weg, thank god *\o/* dus dan is de woonkamer eerst klaar, op het stukje desk/eettafel en het schuiven en accessoires na. Eettafel moet eerst nog geschuurd en gelakt dus voor die boven is duurt nog wel even. Maar nog steeds dus in brainstorm modus over waar komt de eettafel en waar de desk..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(Wat er op de zwarte bank liggen zijn de armleuning van de nieuwe bank en m'n make up spiegel _O- )

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:30

lovey_ou schreef:
Hoi allemaal!

Ik kom even binnen vallen, wel nadat ik alle foto's in dit topic heb gezien natuurlijk! Zaten echt mooie woningen tussen. Alleen jullie wonen allemaal zo groot heb ik het idee haha. Ik sta eerste bij een super leuk nieuwbouw huurhuisje maar zou graag jullie tips willen wat betreft het indelen want ik zie eigenlijk alleen maar nadelen.. %)

[ [url=m/xDOAUD.png]Afbeelding[/url] ]

Ik kan dus kiezen uit 2 soorten woningen. 1 met het balkon op het zuiden (wel op de 2de verdieping jammer genoeg :') ) En op de eerste verdieping zijn er ook nog woningen vrij maar die hebben het balkon op het oosten. Anyway ik heb er dus een balkon bij en de deuren zijn volledig van glas waardoor de woning hopelijk aardig licht is. Iemand die met mij mee wilt kijken hoe ik het het meest tactisch kan indelen? Beginnend bij de slaapkamer. Zoals jullie zien is de slaapkamer behoorlijk klein en is er niet echt ruimte voor een kledingkast. Deze zal dan al in het techniek hok moeten maar daar komt gok ik ook mijn wasmachine. Het hokje in de hal zal dan voor opslag moeten dienen voor de stofzuiger en strijkijzer etc.

Zoals jullie op onderstaande foto kunnen zien is de woonkamer ook behoorlijk klein zodra er een hoekbank in staat.

[ [url=m/q4R1aw.png]Afbeelding[/url] ]

Heb de woning niet compleet kunnen indelen aangezien ik de formaten van de badkamer niet weet. Naast de hoekbank zal dan de koelkast moeten komen en dan is die kant vol. Ik denk erover om tussen de hoekbank en de koelkast een laag muurtje te maken met een stukje aanrechtblad erop zodat het wat meer afgezonderd is. Een eethoek is dus al geen optie gezien de ruimte en ik zie ook lastig in waar ik iets van een bureautje kwijt kan.. -O-

Ik kom nu misschien behoorlijk negatief over maar denk écht dat er wat van te maken valt maar weet nog niet hoe. Hoop dat jullie tips hebben!

Zo'n hoekbank is dan misschien toch te groot voor je kamer? Ik zou gaan voor een lekkere tweezits en dan een losse hocker als je wilt loungen. Ik zou dan kiezen voor ofwel een bartafel als eettafel of een ronde eettafel.
Voor je slaapkamer is wellicht een hoogslaper een optie zodat je eronder kastruimte hebt voor je kleding?
Of het Hemnesbed van Ikea met laden eronder zodat je veel kleding daar ook in kwijt kan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:44

Lijkt al een stuk overzichtelijke Annet!

Heb je écht een eettafel én een desk nodig? Zelf heb ik alleen maar een laptop. Die ligt op dit moment (bij gebrek aan leuk hoek dingetje waar ik mijn tijdschriften etc kan bewaren enzo) gewoon op de bank in rust. Maar zal ongetwijfeld die kant op gaan straks. Moet ik per se aan een tafel zitten, gebruik ik gewoon mijn bartafel. Het scheelt enorm veel ruimte, en geeft je ruimte voor andere zaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:52

Janine1990 schreef:
Lijkt al een stuk overzichtelijke Annet!

Heb je écht een eettafel én een desk nodig? Zelf heb ik alleen maar een laptop. Die ligt op dit moment (bij gebrek aan leuk hoek dingetje waar ik mijn tijdschriften etc kan bewaren enzo) gewoon op de bank in rust. Maar zal ongetwijfeld die kant op gaan straks. Moet ik per se aan een tafel zitten, gebruik ik gewoon mijn bartafel. Het scheelt enorm veel ruimte, en geeft je ruimte voor andere zaken.

Daar twijfel ik ook aan inderdaad.. Ik zit alleen sowieso vaak aan de desk te eten of op de bank maar vind het wel fijn om iets te hebben om ook met meerdere mensen aan te kunnen zitten.
Ik heb inderdaad wel een desktop pc, had ook met 2 schermen maar de 2e was van m'n ex dus die is weg. Verder doe k m'n papierwerk aan de desk en kleuren etc ook vaak wel.
De eettafel is voorlopig ook nog niet klaar dus ik denk ook dat het kijken is tegen de tijd dat die klaar is. Bedacht me nu namelijk als k m'n desk helemaal anders ga zetten dat ik aardig terug bij af ben kwa kabel rommel en internet kabel die vanaf de hal helemaal loopt.. Dus dat is ook iets om mee te nemen..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:54

Die internetkabel is zo op te lossen, je hebt gewoon USB ontvangers voor de computer, waarmee je een desktop op Wi-Fi zet.

Ik doelde overigens meer op het wegdoen van de desk en daarvoor in de plaats een eettafel. Want je heb toch al snel 2 x 2m2 gebruikt met die desk én een eettafel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:03

Janine1990 schreef:
Die internetkabel is zo op te lossen, je hebt gewoon USB ontvangers voor de computer, waarmee je een desktop op Wi-Fi zet.

Ik doelde overigens meer op het wegdoen van de desk en daarvoor in de plaats een eettafel. Want je heb toch al snel 2 x 2m2 gebruikt met die desk én een eettafel.

Klopt maar ik heb liever bekabeld internet heb altijd problemen gehad met WiFi, m'n ex heeft dat heel mooi allemaal aangelegd dus moet een keer kijken hoe dat loopt en of er nog kabel over is om hem te verlengen zeg maar.

Ja snap ik, vandaar dat ik zeg ik heb desktop, als ik een laptop had had ik misschien ook wel helemaal geen desk gehad, ook omdat ik volgend jaar nog weer ga studeren wil ik het liefst wel een bureau/desk, maar ja, heel lastig. Misschien kies ik uiteindelijk ook wel voor alleen eettafel ik heb echt geen idee :x ben opzich ook eettafel gewend heb nu alleen natuurlijk echt een bartafel met krukken dus die is vooral lang maar neemt niet perse super veel ruimte in.. Vriendin zei ook al desk in de kleine slaapkamer neerzetten dus daar twijfel ik nu ook weer over al dacht ik dat ik daar m'n idee wel over klaar had over die slaapkamer :x

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:14

Misschien past het wel niet en is het niet helemaal ideaal maar kun je het bureau niet onder het raam zetten? En de eettafel links tegen de muur en de dingen naast de schouw ook elders plaatsen. Of heb je dan te weinig bewegings ruimte?

Het ziet er wel een stuk rustiger uit nu het opgeruimd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:17

Angelaa2 schreef:
Misschien past het wel niet en is het niet helemaal ideaal maar kun je het bureau niet onder het raam zetten? En de eettafel links tegen de muur? Of heb je dan te weinig ruimte?

Het ziet er wel een stuk rustiger uit nu het opgeruimd is.

Dat was inderdaad mijn idee, was ideaal geweest inderdaad.
Alleen waar mijn desk nu tegen aan staat is dus een ingebouwde kast, heb nog even opnieuw gemeten zal zo via m'n mobiel foto bijvoegen hoe ver de kast deur dan nog open kan, dat zou zie ik nu net moeten lukken. Ik dacht dat dat absoluut niet zou lukken. Dan is het inderdaad gewoon even passen en meten.

Edit ; foto

Afbeelding

Moet wel zeggen dat ik denk dat ik toch echt eettafel én desk beide aan deze kant wil, nu mijn make up spiegel aan deze kant weg is word het deze kant op wel gelijk een stuk kaler vanaf de schouw naar rechts zeg maar :x

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:21

En de deur eruit :D? Open kast van maken?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:24

karin1985 schreef:
[ [url=m/rT9KPD.png]Afbeelding[/url] ]

zo dus. En ik zou toch 2 kleine bijzettafeltjes nemen. Van het soort dat je naar hartelust kan verplaatsen en dus neer kan zetten waar je ze nodig acht. Vooral smal dus en ongeveer even hoog als de zitting (kun je ze ook nog als voetenbankje gebruiken of als extra kruk)

Nu ik erover denk. Je zou de krukken die ik op het plaatje onder het aanrechtblad scuif ook als bijzet kunnen gebruiken. Omdenken ^^.

En in de slaapkamer kun je naast kastjes boven het bed er ook nog één naast het bed kunnen zetten die qua hoogte op één lijn komt met de hangkastjes. Maar het zou mij voorkeur zijn om de vloer vrij te houden gezien de kleine ruimte. En je kan ook een bed kiezen met bergruimte eronder voor zaken als sokken en ondergoed e.d. . Dat kunnen ingebouwde lades zijn, maar ook van die opbergbakken op wieltjes die er net onder passen.

Die Besta serie is echt een goede uitkomst *\o/* . Heb helaas al een bed in het oudelijkhuis dus die gaat gewoon mee naar mijn eigen stek! Maar denk dat het techniek hok wel genoeg ruimte heeft. Ik zet gewoon mijn wasmachine er in en bouw er vervolgens omheen met die ikea kledingkasten. Ze hebben namelijk ook van die open 'kasten' die dus voornamelijk bestaan uit buizen.

karin1985 schreef:
En dit bedoel ik in de keuken, maar dan dus los. En waar dat kastje met manden zit dan de koelkast inbouwen(en een tafelmodel diepvries ernaast, al zou die waarschijnlijk ook in je berging kunnen zetten). En waar de manden staan dan krukken en als je dan vind dat je ruimte eronder over hebt misschien nog een paar planken met leuk showspul, mooi service, klassiek braadpan , you name it.
[ Afbeelding ]

Ohja dat ziet er wel leuk uit! Denk dat dat zeker een optie is gezien het feit dat ik toch wel van koken hou en dus meer ruimte wil creëren.

karijn schreef:
lovey_ou schreef:
Hoi allemaal!

Ik kom even binnen vallen, wel nadat ik alle foto's in dit topic heb gezien natuurlijk! Zaten echt mooie woningen tussen. Alleen jullie wonen allemaal zo groot heb ik het idee haha. Ik sta eerste bij een super leuk nieuwbouw huurhuisje maar zou graag jullie tips willen wat betreft het indelen want ik zie eigenlijk alleen maar nadelen.. %)

[ [url=m/xDOAUD.png]Afbeelding[/url] ]

Ik kan dus kiezen uit 2 soorten woningen. 1 met het balkon op het zuiden (wel op de 2de verdieping jammer genoeg :') ) En op de eerste verdieping zijn er ook nog woningen vrij maar die hebben het balkon op het oosten. Anyway ik heb er dus een balkon bij en de deuren zijn volledig van glas waardoor de woning hopelijk aardig licht is. Iemand die met mij mee wilt kijken hoe ik het het meest tactisch kan indelen? Beginnend bij de slaapkamer. Zoals jullie zien is de slaapkamer behoorlijk klein en is er niet echt ruimte voor een kledingkast. Deze zal dan al in het techniek hok moeten maar daar komt gok ik ook mijn wasmachine. Het hokje in de hal zal dan voor opslag moeten dienen voor de stofzuiger en strijkijzer etc.

Zoals jullie op onderstaande foto kunnen zien is de woonkamer ook behoorlijk klein zodra er een hoekbank in staat.

[ [url=m/q4R1aw.png]Afbeelding[/url] ]

Heb de woning niet compleet kunnen indelen aangezien ik de formaten van de badkamer niet weet. Naast de hoekbank zal dan de koelkast moeten komen en dan is die kant vol. Ik denk erover om tussen de hoekbank en de koelkast een laag muurtje te maken met een stukje aanrechtblad erop zodat het wat meer afgezonderd is. Een eethoek is dus al geen optie gezien de ruimte en ik zie ook lastig in waar ik iets van een bureautje kwijt kan.. -O-

Ik kom nu misschien behoorlijk negatief over maar denk écht dat er wat van te maken valt maar weet nog niet hoe. Hoop dat jullie tips hebben!

Zo'n hoekbank is dan misschien toch te groot voor je kamer? Ik zou gaan voor een lekkere tweezits en dan een losse hocker als je wilt loungen. Ik zou dan kiezen voor ofwel een bartafel als eettafel of een ronde eettafel.
Voor je slaapkamer is wellicht een hoogslaper een optie zodat je eronder kastruimte hebt voor je kleding?
Of het Hemnesbed van Ikea met laden eronder zodat je veel kleding daar ook in kwijt kan.

Thanks voor de tips! Heb wel even lopen kijken naar een hoogslaper maar dat wordt waarschijnlijk een optie als het echt noodzakelijk is. Moet eerlijk zeggen dat ik super veel kleding heb maar maar 10% draag dus moet echt even de konmari manier van opruimen gaan gebruiken en alleen het meest noodzakelijke meenemen. Rest laat ik wel staan bij mijn moeder :') Heb inderdaad wel nagedacht over een hocker maar denk niet dat dat iets voor mij is dus wordt waarschijnlijk toch een hoekbank maar dan gespiegeld. maakt het hopelijk de woonkamer wat minder klein en hokkerig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:24

Angelaa2 schreef:

Hahah help je leest mijn gedachten _O- Zit ik ook aan te denken inderdaad alleen dat is ook ontzettend de vraag in hoeverre dat gaat lukken maar ik heb desnoods ook nog wel een klein gordijntje die ik er voor kan hangen als ik hem echt afgeschermd wil.. Ga me er eens in verdiepen en m'n vader vragen wat die daarvan denkt of dat kan..

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:29

Annet_Dottie schreef:
Angelaa2 schreef:

Hahah help je leest mijn gedachten _O- Zit ik ook aan te denken inderdaad alleen dat is ook ontzettend de vraag in hoeverre dat gaat lukken maar ik heb desnoods ook nog wel een klein gordijntje die ik er voor kan hangen als ik hem echt afgeschermd wil.. Ga me er eens in verdiepen en m'n vader vragen wat die daarvan denkt of dat kan..

:')
Deur moet er vast wel makkelijk uit kunnen. Zou hem dan wel bewaren in de schuur voor als je toch ooit weer een deur wilt hebben. Gordijntje is idd ook nog een idee. Of je kunt de spulletjes in diverse bakjes opruimen als je meer rust wilt ipv losse rommeltjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:31

Angelaa2 schreef:
:')
Deur moet er vast wel makkelijk uit kunnen. Zou hem dan wel bewaren in de schuur voor als je toch ooit weer een deur wilt hebben. Gordijntje is idd ook nog een idee. Of je kunt de spulletjes in diverse bakjes opruimen als je meer rust wilt ipv losse rommeltjes

Ja gordijntje is meer omdat de katten er anders de hele tijd in springen :P
Heb net gelijk even gekeken en de internet kabel ligt opgerold achter m'n ene box dus is ook makkelijk te verlengen daarheen.
Ga kijken of ik morgen gelijk eens kan schuiven zodra de bank de deur uit is *\o/*