Hoi allemaal!
Ik kom even binnen vallen, wel nadat ik alle foto's in dit topic heb gezien natuurlijk! Zaten echt mooie woningen tussen. Alleen jullie wonen allemaal zo groot heb ik het idee haha. Ik sta eerste bij een super leuk nieuwbouw huurhuisje maar zou graag jullie tips willen wat betreft het indelen want ik zie eigenlijk alleen maar nadelen..
[ [url=m/xDOAUD.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kan dus kiezen uit 2 soorten woningen. 1 met het balkon op het zuiden (wel op de 2de verdieping jammer genoeg

) En op de eerste verdieping zijn er ook nog woningen vrij maar die hebben het balkon op het oosten. Anyway ik heb er dus een balkon bij en de deuren zijn volledig van glas waardoor de woning hopelijk aardig licht is. Iemand die met mij mee wilt kijken hoe ik het het meest tactisch kan indelen? Beginnend bij de slaapkamer. Zoals jullie zien is de slaapkamer behoorlijk klein en is er niet echt ruimte voor een kledingkast. Deze zal dan al in het techniek hok moeten maar daar komt gok ik ook mijn wasmachine. Het hokje in de hal zal dan voor opslag moeten dienen voor de stofzuiger en strijkijzer etc.
Zoals jullie op onderstaande foto kunnen zien is de woonkamer ook behoorlijk klein zodra er een hoekbank in staat.
[ [url=m/q4R1aw.png]Afbeelding[/url] ]
Heb de woning niet compleet kunnen indelen aangezien ik de formaten van de badkamer niet weet. Naast de hoekbank zal dan de koelkast moeten komen en dan is die kant vol. Ik denk erover om tussen de hoekbank en de koelkast een laag muurtje te maken met een stukje aanrechtblad erop zodat het wat meer afgezonderd is. Een eethoek is dus al geen optie gezien de ruimte en ik zie ook lastig in waar ik iets van een bureautje kwijt kan..
Ik kom nu misschien behoorlijk negatief over maar denk écht dat er wat van te maken valt maar weet nog niet hoe. Hoop dat jullie tips hebben!