Vriendin van mij spaarde mee, en die hebben aardig actieproducten ingeslagen vorige week Ze had er 15, waarvan ongeveer 5 dubbele. 2 met een klasgenootje geruild dus dat schiet aardig op
Sammie ik wil eventueel van het weekend wel ruilen tegen prei. Dan zal ik ff in mijn doos zoekken hoeveel ik er nog heb had er iedergeval nog een paar.
Mijn Broccoli gaat te hard! Ik moest hem eigenlijk gisteren al verpotten maar ik heb morgen pas potgrond tot mijn beschikking Ik denk dat hij nu ongeveer 6cm hoog is, hoop dat het nog een dagje kan wachten
Hier groeit het ook al hard. Ze staan nu al nog binnen de tijm gaat hard. Ik doe het samen met onze bewoners (zorginstelling) wij hebben extra van die moestuinbakken aangeschaft voor buiten. Nu vraag ik me af welke grond er in moet? E'n kan ik ze meteen met potje in de grond naar buiten doen of moet ik nog een tussenstop doen in een groter bakje binnen?
Hoe vaak/veel geven jullie de pas geplante dingetjes water? Ik ben bang dat ik ze verzuip of juist te weinig geef.
NiNa_14
Geplaatst: 17-03-16 10:50
Ik heb ook vaak zand te kort, maar er zitten ook echt blokjes tussen die totaal geen water opnemen.. Ik heb inmiddels de volgende verzameling staan: Sperzieboon Doperwt Basilicum Rucolla Slamix(3x) Augurk Peterselie Rodebiet Courgette Venkel Radijs(2x)
Ik heb geluk met een moeder die veel boodschappen per week doet en mijn eigen boodschappen Ik wil ze allemaal eigenlijk wel maar wij eten nogal vaak sla, spinazie, brocolli, radijsjes en courgette dus hoop dat ik die nog wel een aantal keer krijg de komende weken
@jelle: Ik kijk of de bakjes nog nat zijn Ik heb er trouwens ook een doorschijnende bak overheen staan als kasje werkt prima
Roosje01
Geplaatst: 17-03-16 13:35
Ik zou ook nog wel poging willen wagen voor de aardbeien maar helaas had maar 1 potje vorig jaar en toen kwamen er maar 2 sprietjes op en die gingen dood
Marcella
Geplaatst: 17-03-16 14:15
Heb maar iets van 2 dozen met moestuintjes boven op zolder staan van vorig jaar en vast nog wel aardbeitjes bij.
Maar dan moet ik het wel weten of ik ze moet gaan opzoeken.
Sonja_vR
Geplaatst: 17-03-16 14:54
Ik heb vorig jaar uit 2 doosjes een 12 planten groot gekregen van de aardbei , nu nog een doosje van vorig jaar aan het ontkiemen, eens zien of die ook zo goed lukken.