Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xNathaliee schreef:Ja ik heb wel al wat leuke banken gezien, 1 bij otto alleen vind het zo jammer dat je daar niet kan uitproberen. Een bank moet toch echt wel lekker zitten.
Lotte_Wessel schreef:wij hebben ikea kledingkasten maar deze zijn wel goed hoor.hoe zijn de ikea kledingkasten eigenlijk? Wij willen een nieuwe goede kledingkast kopen en hebben een oog op de Hemnes kledingkast van ikea, maar hoe zijn de kasten eigenlijk? We zaten te denken aan de pax kasten, maar daar zitten zoveel gaatjes in de zijkanten zodat je alles kunt verstellen, dat ik het eigenlijk niet zo mooi vind. Ook is de kleur niet helemaal zoals ik het wil dus nu maar een oog op een andere kast. Maar zijn de kasten degelijk? Ook de achterwanden? Die zien er vaak wat kwetsbaar uit.
Lotte_Wessel schreef:We hebben een nieuwe bank gekocht van ikea, de friheten in beige en die zit erg fijn!ook is het erg gemakkelijk te gebruiken als een 2 persoons bed.
Maar iemand ervaring met ikea kasten? Zelf een oog op de Hemnes kast en had eerst een oog op ikea pax kasten. Ze lijken me echter wat zwak. Vooral de achterkant lijkt niet veel te kunnen hebben. Wat is de ervaring?
Lotte_Wessel schreef:hoe zijn de ikea kledingkasten eigenlijk? Wij willen een nieuwe goede kledingkast kopen en hebben een oog op de Hemnes kledingkast van ikea, maar hoe zijn de kasten eigenlijk? We zaten te denken aan de pax kasten, maar daar zitten zoveel gaatjes in de zijkanten zodat je alles kunt verstellen, dat ik het eigenlijk niet zo mooi vind. Ook is de kleur niet helemaal zoals ik het wil dus nu maar een oog op een andere kast. Maar zijn de kasten degelijk? Ook de achterwanden? Die zien er vaak wat kwetsbaar uit.
Kentaro schreef:Zulke dopjes, vindt je o.a. bij bouwmarkten!
http://www.beto.nl/bevestigingsmaterial ... 401-3.aspx
Die kast is zeker niet goedkoop als je hem eenmaal hebt samengesteld, maar geloof me, véle malen goedkoper dan een indeling laten maken bij een bouwmarkt/meubelmaker!
_Lotte schreef:Ja bij de Ikea zelf, hier in Eindhoven liggen ze in een bakje bij de computers waar je een kast samen kunt stellen.