Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:29

150 belminuten en 1250 MB. Maar ik houd veel MB's over sinds ik thuis ook Wifi heb, dus ik wil de MB's wat naar beneden doen en ook aan de belminuten kom ik nooit. Dat zou een stuk(je) schelen in de kosten. Wil wel graag een andere telefoon want mijn Note II is onlangs overleden en ik heb nu een goedkoop ding die constant vastloopt. Misschien T Mobile eens bellen of ze me een mooi aanbod kunnen doen als (vaste) klant.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:51

Wat betaal je nu in de maand?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:54

Janine1990 schreef:
Ik zit nu na te denken over de Huawei Ascend P7, de LG G2 of de Sony Xperia Z2.
Wat zou jullie keuze zijn tussen deze toestellen? Niet zo zeer gebaseerd op de specs, maar gevoelsmatig...

Ik zou voor de LG G2 gaan, die heb ik zelf ook. Maar volgens mij is de Sony ook een erg goed toestel. De Huawei is alleen vooral aantrekkelijk door de goede frontcamera. Maar ik ben zelf erg tevreden over de LG

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 00:03

CCCCC schreef:
150 belminuten en 1250 MB. Maar ik houd veel MB's over sinds ik thuis ook Wifi heb, dus ik wil de MB's wat naar beneden doen en ook aan de belminuten kom ik nooit. Dat zou een stuk(je) schelen in de kosten. Wil wel graag een andere telefoon want mijn Note II is onlangs overleden en ik heb nu een goedkoop ding die constant vastloopt. Misschien T Mobile eens bellen of ze me een mooi aanbod kunnen doen als (vaste) klant.

Als je T-Mobile klant bent kun je ook via Miky verlengen. Was eerst GSM top deals, heb er 2 jaar geleden 3 abo's verlengd en nu net weer alle 3 verlengd MET toestellen. Wij hebben hier en daar wel wat wijzigingen, dus dat kan. Wij hebben iets eerder verlengd, dus gaat nieuwe abonnementsvorm pas in na einde oude contract.
Dit is een link; http://www.miky.nl/

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:23

Quad schreef:
Wat betaal je nu in de maand?

47 euro in de maand.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:37

En naar welk maandbedrag wil je naartoe? // En welk model telefoon heb je dan voor ogen?
Wat het bellen betreft, ik zou daar eerst even mee wachten en oriënteren naar wat de mogelijkheden zijn. Straks zit je weer aan een 2 jarig contract vast en betaal je misschien nog steeds heel veel.
Laatst bijgewerkt door Quad op 04-11-14 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:42

Het kan lonen om te bellen of wat je ook kan doen een berichtje op het forum van t mobile plaatsen en dan vragen of ze je een aanbod doen.
Maar dan moet je wel weten wat je wilt natuurlijk!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:47

Quad schreef:
En naar welk maandbedrag wil je naartoe? // En welk model telefoon heb je dan voor ogen?
Wat het bellen betreft, ik zou daar eerst even mee wachten en oriënteren naar wat de mogelijkheden zijn. Straks zit je weer aan een 2 jarig contract vast en betaal je misschien nog steeds heel veel.

Qua telefoon weet ik het nog niet. Ik denk een samsung Galaxy S5 of een LG G3, vind het geen probleem om iets bij te betalen voor de telefoon. Bedrag wat ik max kwijt wil zijn is 35 euro. Ik wil op zich wel bij T Mobile blijven want heb nooit problemen. Als ik bij het verlengen kan kiezen voor minder belminuten en MB, dan is het probleem op zich opgelost.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:00

Maar als je kiest voor lagere bundels zal bij die keuze toestel die je aangeeft het bij te betalen bedrag omhoog gaan.
Ik denk dat je als je weet wat je wil je het bedrag moet bekijken wat je over twee jaar betaald.
Soms zijn kleine verschillen in maand bedrag of bij te betalen bedrag laag maar reken je het over twee jaar dan zie je de verschillen in ene duidelijker.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:16

Ik zou niet focussen om je MB's en belminuten omlaag te krijgen, maar echt om het maandbedrag omlaag te doen. Verlengen bij T-mobile met de G3 en gratis telefoon betaal je €37 per maand voor en krijg je 2GB 4G internet, 150 minuten en onbeperkt SMS.

Als bijbetalen geen probleem is, 1GB 4G internet, 150 minuten voor €33 pm en €40 bijbetalen voor de LG G3.

De Samsung Galaxy S5 Blue is minder leuk, dat kost je bij T-mobile met 2GB 4G internet, 150 minuten en onbeperkt SMS €37 per maand en €53 bijbetaling. (minder minuten/MB's is logischerwijs meer bijbetalen).

Ik denk dat het verstandiger is om over te stappen, concurrentie is voordeliger uit als je zo graag minder minuten of SMS wilt. Moet je alleen wel wachten tot je binnen 2 maanden voor het einddatum van je contract zit. Verlengen kan 4 maanden van te voren bij T-mobile.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:48

Je eerste optie klinkt op zich goed! Ik ga nog even rondkijken of er een provider is die me iets kan bieden wat nog beter aansluit op mijn wensen. Bedankt!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:26

Heeft iemand de MOTOROLA Moto G 2nd Gen ? En hoe bevalt ie?

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:53

CCCCC schreef:
Je eerste optie klinkt op zich goed! Ik ga nog even rondkijken of er een provider is die me iets kan bieden wat nog beter aansluit op mijn wensen. Bedankt!

Ik heb 2,5 maand geleden verlengd bij T-Mobile met de LG G2 voor €25 per maand via GSM TopDeal. Daarnaast kreeg ik ook nog €50 cash back via LG en €20 via spaarwinkelen.nl. Ik vond het prijsverschil met de G3 echt te groot, voor mij hadden de specificaties van de G3 eigenlijk geen toegevoegde waarde, dus ik ben voor de G2 gegaan en ben er heel blij mee. :) Maar misschien ligt dat voor jou anders.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:41

MonaLieske schreef:
Ik heb 2,5 maand geleden verlengd bij T-Mobile met de LG G2 voor €25 per maand via GSM TopDeal. Daarnaast kreeg ik ook nog €50 cash back via LG en €20 via spaarwinkelen.nl. Ik vond het prijsverschil met de G3 echt te groot, voor mij hadden de specificaties van de G3 eigenlijk geen toegevoegde waarde, dus ik ben voor de G2 gegaan en ben er heel blij mee. :) Maar misschien ligt dat voor jou anders.

Ik ga er even naar kijken!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:33

Het is toch een S4 geworden, meerdere winkels raden die aan. LG werd me afgeraden.
Ik geloof dat ik er wel blij mee ben :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:59

Mijn dochter heeft ook de s4.
Die wil geen andere meer zegt ze. :P +:)+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 17:31

Janine, waarom werd LG jou afgeraden?

Ik moet ook zeggen dat ik al jaren Samsung-gebruiker ben en er weinig problemen mee heb, op de korte batterijduur, na.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 17:40

CCCCC schreef:
Janine, waarom werd LG jou afgeraden?

Ik moet ook zeggen dat ik al jaren Samsung-gebruiker ben en er weinig problemen mee heb, op de korte batterijduur, na.

Was veel vaag gedoe mee. Dingen gingen kapot/werkten niet meer wat bij Samsung nooit gebeurd. Dus krijg je hogere servicekosten en bij dat soort gevallen ben je je telefoon gewoon serieus even een poosje kwijt. Terwijl je Samsung op elke straathoek kan laten repareren, waar het meest voorkomende euvel slechts een gebroken glas is. En anders ben ik snel genoeg in een repair centre. :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:04

Onze zoon is tot nu toe tevreden met de S4 en wij wel met de mini. Ik had beschermfolie op het glas, maar ging er bij mij vanaf, heb nu een glazen plaatje erop en werkt prima. Hoesje van rubber aan de achterkant en hij zal net als mn HTC wel 2 jaar overleven op stal etc.

Bij Miky zag ik ook de huawai staan en die bieden wel garantie en reparatie service aan, maar we vonden hem echt te groot.

LG wordt qua merk wel beter volgens mij. Mijn moeder had ooit zo een schuiftelefoon en die was echt plastic, had een hele slechte batterij etc.

2 jaar terug hebben wij een dvd/blue ray apparaat gekocht en kwam LG er toch erg goed uit. We hebben hem nu 2 jaar en het is echt ene fijn, goed, degelijk apparaat met vooral goede boxen.
Heb ook nog een losse magnetron/oven staan en die is ook perfect. Mn moeder heeft alleen gek genoeg exact dezelfde als inbouw, maar met ander merkje erop........

Dus voorheen geen vertrouwen meer, maar nu toch wel een merk dat meetelt in mijn ogen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:05

LG is inderdaad beter geworden superpony, maar de verhalen in de winkel gingen over de nieuwe, betere topmodellen van LG.
Huawei kon kwalitatief ook niet op tegen Samsung.

Denk dat LG ook gewoon wat meer van de TV/DVD is...

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 19:49

Hallo, het is weer zover mn abonnement loopt weer af. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe telefoon maar ik weet het ff niet meer. Ik doe eigenlijk alles met m'n telefoon. Ik maak erg veel foto's en laat de foto's ook nog wel eens afdrukken verder internet ik er veel mee (wel via Wi-Fi) ook Google maps voor m'n navigatie is een must. Heeft iemand advies wat voor telefoon bij me zou passen? En weet iemand een site waar je zo'n test op kunt doen welke telefoon??

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 19:54

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 20:18

Bij welke provider zit je momenteel, wat is je verbruik en huidige maandbedrag en wat wil je straks hebben?

Denk daar eerst even over na alvorens je naar een telefoon gaat kijken. Wellicht zie je iets maar past die niet binnen budget of is er juist meer mogelijk dan je denkt.

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 20:33

Ik zit nu bij t-mobile en heb 500 mb en 250 Belminutenn/ sms. Maar heb aan de helft ook genoeg betaal nu 22 euro per maand en veel meer wil ik eigenlijk niet kwijt per maand. Zou wel iets bij willen betalen voor de telefoon maar geen honderden euro's.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 20:51

Wat voor toestel heb je nu?