Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik zit nu na te denken over de Huawei Ascend P7, de LG G2 of de Sony Xperia Z2.
Wat zou jullie keuze zijn tussen deze toestellen? Niet zo zeer gebaseerd op de specs, maar gevoelsmatig...
CCCCC schreef:150 belminuten en 1250 MB. Maar ik houd veel MB's over sinds ik thuis ook Wifi heb, dus ik wil de MB's wat naar beneden doen en ook aan de belminuten kom ik nooit. Dat zou een stuk(je) schelen in de kosten. Wil wel graag een andere telefoon want mijn Note II is onlangs overleden en ik heb nu een goedkoop ding die constant vastloopt. Misschien T Mobile eens bellen of ze me een mooi aanbod kunnen doen als (vaste) klant.
Quad schreef:En naar welk maandbedrag wil je naartoe? // En welk model telefoon heb je dan voor ogen?
Wat het bellen betreft, ik zou daar eerst even mee wachten en oriënteren naar wat de mogelijkheden zijn. Straks zit je weer aan een 2 jarig contract vast en betaal je misschien nog steeds heel veel.
CCCCC schreef:Je eerste optie klinkt op zich goed! Ik ga nog even rondkijken of er een provider is die me iets kan bieden wat nog beter aansluit op mijn wensen. Bedankt!
MonaLieske schreef:Ik heb 2,5 maand geleden verlengd bij T-Mobile met de LG G2 voor €25 per maand via GSM TopDeal. Daarnaast kreeg ik ook nog €50 cash back via LG en €20 via spaarwinkelen.nl. Ik vond het prijsverschil met de G3 echt te groot, voor mij hadden de specificaties van de G3 eigenlijk geen toegevoegde waarde, dus ik ben voor de G2 gegaan en ben er heel blij mee.Maar misschien ligt dat voor jou anders.
CCCCC schreef:Janine, waarom werd LG jou afgeraden?
Ik moet ook zeggen dat ik al jaren Samsung-gebruiker ben en er weinig problemen mee heb, op de korte batterijduur, na.