Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Waarom zou je dat willen weten? De makelaar zal zelf ook wel de serieuze kunnen onderscheiden van de minder serieuzen. Als ik ergens ga kijken dan wil ik liever ook (zeker de eerste keer) anoniem blijven. Voor zover mogelijk dan. Waarom moeten de verkopers weten wie jij bent? Om je te googlen en te kijken waar je nu woont om te kijken of je het wel kunt betalen?
Hutcherson schreef:Het is me 1x gevraagd om mn gegevens door te geven en vond dit vreemd.
Wilde dit ook liever niet doen want wat gebeurt er daarna met die gegevens?
Je bent toch onder begeleiding van de makelaar in de woning, dus heel veel snuffelen doe je niet. Ook niet netjes overigens.
Ik ga altijd een huis in alsof overal een camera staat. Zou ik ook niet erg vinden als ik op beeld zou staan. Hebben de verkopers beetje beeld wie we zijn en waar we op reageren.
Hutcherson schreef:Het is me 1x gevraagd om mn gegevens door te geven en vond dit vreemd.
Je bent toch onder begeleiding van de makelaar in de woning, dus heel veel snuffelen doe je niet. Ook niet netjes overigens.
Ik ga altijd een huis in alsof overal een camera staat. Zou ik ook niet erg vinden als ik op beeld zou staan. Hebben de verkopers beetje beeld wie we zijn en waar we op reageren.
chevax schreef:Wat vinden jullie, is het vreemd om te vragen wie er een kijkje komt nemen? Of zijn er nog mensen die dat doen? Ik zorg ook altijd dat mijn medicatie letterlijk achter slot en grendel ligt (opiaten) en dat op kantoor belangrijke dingen in een afgesloten kast liggen.
Kaja schreef:chevax schreef:Wat vinden jullie, is het vreemd om te vragen wie er een kijkje komt nemen? Of zijn er nog mensen die dat doen? Ik zorg ook altijd dat mijn medicatie letterlijk achter slot en grendel ligt (opiaten) en dat op kantoor belangrijke dingen in een afgesloten kast liggen.
Nee hoor, groot gelijk. Dat hebben wij ook gedaan. Zaten in het hogere segment en ga liever m’n huis niet uit voor nieuwsgierige mensen.
Berdien schreef:Maar waarom wil je perse een naam weten?