Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Majabeestje schreef:Heeft iemand ervaring met een pvc vloer in betonlook? Ik twijfel in ons nieuwe huis tussen een visgraat vloer en een betonlook vloer. Wil er namelijk graag een keuken bij met houten kastjes en dat vind ik prachtig bij een betonlook vloer maar een gietvloer wordt te duur en daar moet wel vloerverwarming onder.
Ben wel benieuwd of een pvc betonlook vloer mooi is of te 'nep'
Ja, wij!
[ [url=m/cYCagy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij ons zit er ook vloerverwarming onder trouwens. De vloer zelf is super makkelijk schoon te houden. Ik kamp nu wel met putjes onder de eetkamerstoelen, maar dat is in de rest van het huis geen probleem.
Denise_Storm schreef:Tip voor radiatoren die niet zo mooi zijn: Sentimo! Dat zijn platen die je met magneten tegen je verwarming bevestigt. Niet super goedkoop, maar een stuk voordeliger dan nieuwe radiatoren. Je hebt 3 looks, wij hebben de Groove. Zowel beneden (2 hele grote radiatoren) en op de slaapkamer (ook een flinke).
[ [url=m/cUKA2C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iK1Nm9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tmvZHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dOWOH5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Relaxed schreef:Ik zou het toilet niet zo snel voor de douche doen.. Dan eerder in die andere hoek, linksboven
Aranel schreef:Kun je het niet bij een loodgieter navragen of het mogelijk is om het toilet te verplaatsen? Ik zou er inderdaad ook alles aan doen om te voorkomen dat je naast de wc moet douchen
Zijn er hier mensen met Besta kasten van IKEA?Zo ja, hebben jullie een foto van hoe je 'm gestyled hebt in huis?
Aranel schreef:Oh sorry had ik even erbij moeten zetten, ik bedoelde de hoge kasten, niet de tv meubel versie. Die hebben wij ook al staan namelijk
Ik twijfel om er een kast bij te kopen voor in de keuken om het mooi één geheel te maken maar ben bang dat het dan wel een groot wit blok wordt
Arnon schreef:Denise_Storm schreef:Tip voor radiatoren die niet zo mooi zijn: Sentimo! Dat zijn platen die je met magneten tegen je verwarming bevestigt. Niet super goedkoop, maar een stuk voordeliger dan nieuwe radiatoren. Je hebt 3 looks, wij hebben de Groove. Zowel beneden (2 hele grote radiatoren) en op de slaapkamer (ook een flinke).
[ [url=m/cUKA2C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iK1Nm9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tmvZHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dOWOH5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh prachtig zeg!
Vind je bank ook heel mooi, waar heb je die van weg?