Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janine1990 schreef:Ik duim ook Karuna!! Wat lastig zeg met die erfgenamen!
Helaas gaat mijn werkgever geen intentieverklaring geven
mirriezz schreef:Janine1990 schreef:Ik duim ook Karuna!! Wat lastig zeg met die erfgenamen!
Helaas gaat mijn werkgever geen intentieverklaring geven
Is dat nodig dan? Je had toch een perspectiefverklaring binnen? Dan heb je een werkgeversverklaring nodig, maar dat is heel normaal. Mijn vriend met vast contract moet dat ook.
Sonja_vR schreef:Ligt er aan wat het doel is
Ga je klussen of is het puur kijken of het technisch in goede staat is ?
Wij hebben nooit echt iemand meegenomen
Alleen na een eerste of tweede bezichtiging bouwtechnisch laten keuren
Kritisch kijken kunnen wel zelf
ElizeVdS schreef:In dat geval. Wie denk je het meest aan te hebben. Waar liggen je twijfelpunten en wie kan je daar in raden?
karuna schreef:Ik ben in mijn uppie geweest meerdere keren steeds, bij een is mijn vader ook meegeweest tweede keer samen met bouwmeneer. En de keuringen ik in mijn eentje met de keurder.
Kast onder trap kan uitstekend je stofzuiger staan en je laarzen. Ik weet niet of er plek is in de keuken vokr de wasmachine. Droger kun je condensdroger voor gebruiken. Heb je geen afvoer voor nodig. Als bij mij de boel doorgaat staat wasmachine in de garage met de droger erop. Via achterdeur en garge loopdeur kan ik er komen. Mogelijk zet ik er een overkapping tussen of als ik geld zou overhouden theoretisch dus. Uitbouwtje met verbinding naar garagel of stuk garage ombouwen tot badkamer met ligbad.
Maar he he de boel is verlengd.tot 25 mei. Enige voorwaarde is dat het onder voorbehoud verkocht op funda wordt weggehaald. Dat boeit me dus echt niet
. Nu verder afwachten dus.
hadden al idee gehad als voorwaarde niet verlengd word gv bod zou doen op dit huis en ik zijn huis zou kopen.
![]()
Is ook een heel goede optie namelijk. Hij zou dit huis wel willen en ik kan wel leven met zijn huis.
karuna schreef:Dat is best luxe dus. Hier geen bijkeuken maar inpandige garage waar alles staat. Jassen hangen gewoon in de gang. Boven kom ik niet dus ik heb waar ik nu woon alles in woonkamer, slaapkamer badkamer gepropt. Heb als doorgaat dadelijk meer ruimte. Trap hier is voor mij heel lastig te handelen, trap daar goed te doen, alleen op badkamer lever ik heel stevig in. Heb nu ruimte badkamer met los bad, toilet douche wasmachine en nog ruimte over. Dadelijk moet ik wc in kast boven laten proppen of stukje slaapkamer opofferen. Alleen een doucheje boven, (bad verhuisd wel mee trouwens voor op termijn) wil niet kleinste slaapkamer kwijt aan ruimere badkamer. Budget is er ook niet voor trouwens. Dan beter op termijn stukje uitpandige garage opofferen.