Annemiek80 schreef:Kan niet meer editten, inmiddels langs de lidl en dirk geweest dus een deel van mijn weekboodschappen al binnen.
Lidl had de pasta inderdaad liggen en heb dus gelijk 3 pakken meegenomen (het is toch weer de week van de maand waarin ik veel 'voor de voorraad' haal), verder daar een chinese kool van de aanbieding meegnomen (89 ct) en een laserpen... speeltje voor de kat lol, was 9,85 daar kwijt (ook vuilniszakken)
Daarna bij de dirk weekboodschappen en veel vlees meegenomen en gelijk nagevraagd. Afprijzen van het vlees doen ze daar om 6 uur 's morgens vandaar dat er nu veel meer lag dan op een later tijdstip (ik ga meestal eind van de middag), schade daar was 23,15 (maar met 2x speklapjes a la minute(4 st per pakje), 5x varkensfiletlap (grootverpakking), 300 gr nasivlees, allen 35% korting, varkensrollade (aanbieding), 2x varkenshaasje (goedkope diepvriesversie, aanbieding).
Veel vlees dus voor de vriezer.
Verder ook nog 6,75 bij de action uitgegeven voor een nieuwe emmer/mop en 2 kussentjes
9,85+23,15+6,75= 39,75
Moet nog wel morgen wat groente/fruit halen en bij de AH worstjes, broccoli, en hak
Kom dan op 55 euro oid uit voor deze week maar heb dan wel zo'n beetje vlees voor meer dan een maand in de vriezer gegooid
De broccoli bij de Lidl was even duur als die van de AH in de bonus, zag ik gisteren
. Heb bij de AH ook wat vlees ingeslagen. Koop het er eigenlijk nooit en ik vond de kipfilets eenmaal uit de verpakking niet zo mooi eruit zien. Maar goed de vriezer is weer tjokvol