Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:45

waarschijnlijk dat je dan nog geen netwerk ofzo hebt, of je maakt extra kosten boven je abonnement.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:56

Oké. Ik zal niet gaan bellen ofzo, maar alleen de telefoon instellen.
Als ik het goed begrijp kan ik gewoon de nano simkaart erin stoppen?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:58

Simkaart gaat of werken of niet. Zorg in elk geval dat er Tot dinsdag geen data eroverheen gaat. Wordt je telefoonnummer overgenomen? Dan maak je extra (hele dure) kosten per minuut, sms en MB.

Overigens is deze informatie ook beschikbaar bij je provider en als goed is ook bij de contract informatie van je simkaart.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:03

Quad schreef:
Simkaart gaat of werken of niet. Zorg in elk geval dat er Tot dinsdag geen data eroverheen gaat. Wordt je telefoonnummer overgenomen? Dan maak je extra (hele dure) kosten per minuut, sms en MB.

Overigens is deze informatie ook beschikbaar bij je provider en als goed is ook bij de contract informatie van je simkaart.

Mijn telefoonnummer wordt over genomen. Ik heb wifi, dus data zal niet gebruikt worden. Ik ben ook niet van plan om te bellen of smsen, alleen de telefoon instellen.

Zeggen jullie ja of wacht nog even?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:06

Wat voor simkaart heb je nodig voor iPhone? Zon micro sim? Tegenwoordig moet dat in elke telefoon, ik heb nog de gewone..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:08

Ik zou wachten want zodra sim kaart contact maakt met netwerk als dat al kan en lukt gebruik je zoals Quad zegt kosten buiten de bundel.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:27

yellowtje8 schreef:
Hoi,

Heeft iemand hier evaring met wiko telefoons? (Frans merk) Zo ja welk model?

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:20

Ruby1995 schreef:
Wat voor simkaart heb je nodig voor iPhone? Zon micro sim? Tegenwoordig moet dat in elke telefoon, ik heb nog de gewone..

Voor mijn iPhobe 5s heb ik een nano simkaart nodig.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:34

Ik zeg wachten.
Of je moet het niet erg vinden dat je eerste factuur een dure kan worden.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:01

Ik heb een vraagje. Kan je bij een motorola moto g ook van die mapoen maken zoals je kan bij een iphone?
Ik heb zo 1 mapje op mijn voorgrond staan met google, gmail,... In. Die stond er al in toen ik hem kocht maar kan ik dit zelf ook maken?

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:05

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb een vraagje. Kan je bij een motorola moto g ook van die mapoen maken zoals je kan bij een iphone?
Ik heb zo 1 mapje op mijn voorgrond staan met google, gmail,... In. Die stond er al in toen ik hem kocht maar kan ik dit zelf ook maken?

Gewoon een app bij een andere app slepen? Of als je gaat naar pagina maken, map maken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:48

Ik zit nu na te denken over de Huawei Ascend P7, de LG G2 of de Sony Xperia Z2.
Wat zou jullie keuze zijn tussen deze toestellen? Niet zo zeer gebaseerd op de specs, maar gevoelsmatig...

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:05

yellowtje8 schreef:
yellowtje8 schreef:
Hoi,

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:10

Je kan jezelf blijven quoten maar ik denk dat als iemand er ervaring mee had dat wel gezegd had....

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:17

yellowtje8 schreef:
yellowtje8 schreef:
Hoi,

Wat zoek je in deze telefoons? En wat is de reden om voor een dergelijk merk te gaan? En welk model denk je te nemen?

Neem aan dat je deze website gezien hebt: http://nl.wikomobile.com/p-Wiko-Smartphones ?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:23

Ik heb er geen ervaring mee.
(daarom had ik ook niet gereageerd )

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:28

Quad schreef:
yellowtje8 schreef:

Hoi,

Wat zoek je in deze telefoons? En wat is de reden om voor een dergelijk merk te gaan? En welk model denk je te nemen?

Neem aan dat je deze website gezien hebt: http://nl.wikomobile.com/p-Wiko-Smartphones ?

Ik zag op sites waar ze verkocht werden veel goede reviews, en omdat het ook zeker geen dure telefoon is ben ik wel heel benieuwd of iemand hier op bokt op zo'n telefoon heeft want ik weet nou niet of je die reviews wel kunt vertrouwen...
Ik vind de Getaway en Rainbow wel erg gaaf lijken.
Bedankt voor het opzoeken maar ik heb die site inderdaad al gezien. ;)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:57

Het is een Wolfgang concurrent zo te zien, het is een rebrander van Chinese toestellen of maakt in elk geval gebruik van goedkope budget hardware.

Als je de Getaway overweegt zou ik je adviseren om te kijken naar een vergelijkbaar product zoals de Motorola 4G (2014) of een Huawei Ascend G630.

Waarom zeg ik dit, deze specificaties van de Wiko kan je namelijk ook uit China toveren, zoals de Honor 3C (submerk van Huawei): http://androidworld.nl/nieuws/honor-3c- ... oor-13999/

Wat links:
http://to2c.com/
http://www.banggood.com/Wholesale-Smart ... -1567.html

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:39

Iemand ervaringen met de sony xperia m2?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:50

Melisssx schreef:
Iemand ervaringen met de sony xperia m2?

Die heeft mijn zusje, opzich een best ding maar zei heeft weinig geheugen en slechte camera en behuizing, de behuizing oogt echt goedkoop en er zijn al wat knopjes los gelaten.

enidan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:05

Janine1990 schreef:
Ik zit nu na te denken over de Huawei Ascend P7, de LG G2 of de Sony Xperia Z2.
Wat zou jullie keuze zijn tussen deze toestellen? Niet zo zeer gebaseerd op de specs, maar gevoelsmatig...

Ik heb de LG G2 mini, de kleinere versie van de G2 dus, en die bevalt mij erg goed! Is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar in ieder geval vind ik alles erg fijn en snel werken (geen last van vastlopen) en de knopjes op de achterkant vind ik ook ontzettend fijn! Ik druk nu nooit meer op het verkeerde knopje en als ik aan het bellen ben kan ik heel gemakkelijk het volume regelen :)

Ik zie wel dat de Sony waarschijnlijk een betere batterijduur heeft dan de LG. De Huawei ziet er ook goed uit, maar heeft de minste batterij. Die heeft dan wel weer een erg goede camera aan de voorkant. 't Is maar net wat je wensen zijn.. Ik ben in ieder geval erg te spreken over LG :)

Edit: ik zie dat het je niet zozeer om de specificaties gaat... Dan zou ik zeggen ga of voor de LG of de Sony, de Huawei lijkt mij namelijk het minst degelijk en dus nogal breekbaar.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:13

Quad schreef:
Het is een Wolfgang concurrent zo te zien, het is een rebrander van Chinese toestellen of maakt in elk geval gebruik van goedkope budget hardware.

Als je de Getaway overweegt zou ik je adviseren om te kijken naar een vergelijkbaar product zoals de Motorola 4G (2014) of een Huawei Ascend G630.

Waarom zeg ik dit, deze specificaties van de Wiko kan je namelijk ook uit China toveren, zoals de Honor 3C (submerk van Huawei): http://androidworld.nl/nieuws/honor-3c- ... oor-13999/

Wat links:
http://to2c.com/
http://www.banggood.com/Wholesale-Smart ... -1567.html

Hee ja, dat zijn ook allemaal geen dure telefoons, ik ga ze allemaal eens goed bekijken en dan een beslissing maken! :)
Bedankt!!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:14

Ik weet niet of dit helemaal in het topic past, maar..

In december mag ik mijn abonnement gaan verlengen (Tmobile) en nu vraag ik me af of ik ook iets zou kunnen veranderen aan mijn abonnement? (minder MB's, belminuten enz) Of moet je echt verlengen op het abonnement wat je al hebt? Weet iemand dit?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:37

Je kan veranderen wat jij wilt dus alles kan.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:13

CCCCC schreef:
Ik weet niet of dit helemaal in het topic past, maar..

In december mag ik mijn abonnement gaan verlengen (Tmobile) en nu vraag ik me af of ik ook iets zou kunnen veranderen aan mijn abonnement? (minder MB's, belminuten enz) Of moet je echt verlengen op het abonnement wat je al hebt? Weet iemand dit?

Als je geen 24 maanden lang korting hebt, zou je misschien je abonnement ook door kunnen laten lopen zonder dat je het op zegt, dan is hij daarna maandelijks opzegbaar.

Wat voor abonnement heb je nu?