Hier mijn bloempje, zo schattig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wil heel graag een erwtenplantje en het liefst variegata vind die zo enorm mooi. Eindelijk lekker uitbereiden, vind het ook heerlijk om ze te verzorgen/om te potten en binnenkort ook de eerste douche (gaat verder met planten afstoffen) 
Loose schreef:Laatst zette iemand hier een Anthurium in het topic met heel gaaf blad, zonder bloemen geloof ik.
Weet iemand hoe die heet? En kan je die gewoon in tuincentra krijgen? Hier bij de Tuinland hebben ze hem iig niet.
Emmaa_ schreef:Loose schreef:Laatst zette iemand hier een Anthurium in het topic met heel gaaf blad, zonder bloemen geloof ik.
Weet iemand hoe die heet? En kan je die gewoon in tuincentra krijgen? Hier bij de Tuinland hebben ze hem iig niet.
Was het die van mij? https://www.instagram.com/p/B-KR-ZjCxI2 ... _copy_link
Dit is een Anthurium Clarinervium, ze zijn online wel te krijgen voor relatief vriendelijke prijsjes.
Vind het zulke fijne bezigheidstherapie.
Vriend ziet de bui al hangen.... 

) van mijn huisgenootje dat mijn twintig kleine plantjes op mijn studentenkamer allemaal nog leven
Het screenshot doet ze geen recht, want normaal staan ze leuk naast elkaar op de vensterbank, kasten en raamkozijnen, maar ik deel hem toch even!
) maar moet zeggen dat er tegenwoordig wel mooiere versies van gekweekt worden! Die gele zoals Loose heeft vind ik dus echt heul lelijk
Maar samurai dwarf vind ik wel leuk, en de lichtere, bijna blauwe sanseverias zoals Whale fin vind ik ook wel oke. 
. Niet mijn plant. Maar dat hoeft ook niet.
Loeky01 schreef:Yaay wat fijn Irlijn!
Mijn vriend liet mij alleen naar de Intratuin gaan om een plantje voor mijn schoonzus te kopen.... ja dat gaat dus mis. Oooops wij zijn een Scindapsus Marble Queen (Epipremnum) rijker. Hopelijk gaat hij het daar goed doen, hij heeft daar namelijk wel een uurtje direct zonlicht... Even afwachten
[ [url=m/jJgySN.jpg]Afbeelding[/url] ]
die kunnen wel tegen een uurtje direct zonlicht
was het goedkoopst, pipoos vond ik best prijzig. Heb nu 4 kleuren touw, ringen en kralen besteld. Voor wat meer varieties! 

net zoals een paar andere vrij normale planten die ik nog wil.