Morgen word onze pvc vloer geplakt en dinsdag komen de bank en eettafel etc

Zo spannend
Levering dinsdag ochtend tussen 7 en 10 dus morgen bed over sjouwen voor eerste nachtje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Voornamelijk Karwei, maar in de bouwmarkt kom je soms superleuke dingen tegen! En natuurlijk woonwinkels waarbij je je meer kan richten op accessoires. Tuinwinkels ook inderdaad.Even een ander vraagje, waar shoppen jullie het liefst voor huis inrichting spulletjes? Dus sierkussens, kleedjes, maar ook voor een nieuwe bijzettafel of iets dergelijks?
Action, kwantum, ikea enz heb ik al wel op m'n lijstje verder is het een beetje te lang geleden voor me, dan ga ik deze week even een rondje stad doen
noviceh schreef:Iemand ervaring met gedroogde berenklauw bloemen? Ik wil er van de week een aantal gaan plukken en drogen voor decoratie in huis. Vind ze erg aansprekend!
lovey_ou schreef:Heb de foto's aangepast Kenyada. Kon ze op mijn mobiel ook niet zien inderdaad.. Ja ik kan 'kiezen'! Je kan iedere week op 3 woningen reageren dus had op 3 verschillende gereageerd en stond bij alle 3 op nummer 1!![]()
Denk dat jouw woning een stukje groter is als die van mij. Mijn keuken zit waar jou eettafel staat. Heb je al foto's van hoe het nu is ingericht? Ziet er wel mooi uit op je plattegrond!