Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnetje1903

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:32

Je moet er wat extra kussens in gooien:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:35

Ik vind hem ook zo heerlijk zitten/liggen _O- maar in mijn geval word ie ook nog wat knusser, maar eerst de oude bank maar weg want m'n woonkamer bestaat nu uit tv + meubel , salontafel , computer kastje die weg moet , kringloop spul wat ik nog weg moet brengen, huge hoekbank, huge 3 zits leren bank, desk + stoel + bureaustoel, + dus deze nieuwe stoel.. Dus eerst de zooi wat weg moet weg en dan verder inrichten _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:39

zonnetje1903 schreef:
Je moet er wat extra kussens in gooien:)

Het was net een verenbed, maar lekker liggen... nope...
Misschien was het mijn lengte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:44

Even een vraagje.. Ik heb op mijn slaapkamer deze inbouwkast (gruwelijk vervelend ding, maar goed) en wil deze eigenlijk in een ander kleurtje. De eerste stap is sowieso om de deurknoppen eindelijk een keer te vervangen naar mooie zwarte knoppen, deze stammen nog uit de periode dat mijn zusje graag alles op haar kamer roze wou hebben. Nou zat ik er aan te denken om hem met early dew te verven, maar zou dat goed staan, ook bij het rode kleed? Ik twijfel heel erg.
Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:15

Oei lastig em, kan je daar niet bij helpen...

Ik ga m'n Scandinavische kleed terugbrengen & dan ga ik iets anders bestellen. Wat denken jullie hiervan;

Afbeelding
Afbeelding

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:16

Staat denk ik heel mooi met je bank.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:17

Vond de suggestie van MarjanB een betere, Doubtless... Ik denk dat deze kleden hetzelfde effect geven.
Met jouw bank zou ik voor een meer levendig kleed gaan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:19

Emma, ik zie niet goed wat de kleur nu is. Het oogt voor mij op de foto een beetje creme tegen oranje aan. (maar dan wel echt heel erg licht). Gezien de drukke omgeving zou ik de kast juist gewoon wit maken (RAL9010 bijvoorbeeld, zit je net niet in het echte wit), zeker in combinatie met dit kleed.

(of kijken of je alle kasten dicht kunt krijgen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:25

Janine1990 schreef:
[naam], ik zie niet goed wat de kleur nu is. Het oogt voor mij op de foto een beetje creme tegen oranje aan. (maar dan wel echt heel erg licht). Gezien de drukke omgeving zou ik de kast juist gewoon wit maken (RAL9010 bijvoorbeeld, zit je net niet in het echte wit), zeker in combinatie met dit kleed.

Op de foto valt er precies nog wat zon op, maar het is nu vrijwel wit. Het is net een beetje gebroken maar zeker wel 'wit' te noemen. Wat ernaast staat is een los kledingrek, dat vind ik zelf juist erg leuk staan en wil ik ook zo houden. Ik twijfel vooral omdat ik graag een kleurtje op de kasten wil, maar tegelijkertijd ben ik bang dat het snel te veel gaat vloeken met het rode vloerkleed. Misschien dat ik het nog wel een tijdje zo laat en als de rest hier klaar is nog eens nadenk over een kleurtje.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:44

Emmaa_ schreef:
Janine1990 schreef:
Emma, ik zie niet goed wat de kleur nu is. Het oogt voor mij op de foto een beetje creme tegen oranje aan. (maar dan wel echt heel erg licht). Gezien de drukke omgeving zou ik de kast juist gewoon wit maken (RAL9010 bijvoorbeeld, zit je net niet in het echte wit), zeker in combinatie met dit kleed.

Op de foto valt er precies nog wat zon op, maar het is nu vrijwel wit. Het is net een beetje gebroken maar zeker wel 'wit' te noemen. Wat ernaast staat is een los kledingrek, dat vind ik zelf juist erg leuk staan en wil ik ook zo houden. Ik twijfel vooral omdat ik graag een kleurtje op de kasten wil, maar tegelijkertijd ben ik bang dat het snel te veel gaat vloeken met het rode vloerkleed. Misschien dat ik het nog wel een tijdje zo laat en als de rest hier klaar is nog eens nadenk over een kleurtje.

Ik vind het kledingrek het ook niet heel erg druk maken (al zou het niet mijn keus zijn), maar de boekenkast met allemaal verschillende spullen, flesje water, een opbergbox in het wit, in het zwart, grijs etc. Dan nog een airco/ventilator op een doos er voor. Zou die kast gesloten zijn (lastig met die boxen zie ik wel) zou het al veel minder storend zijn en een stuk eenvoudiger om een kleurtje aan de kast(en) te geven.

Wil je per se een kleurtje, zou ik kijken naar iets grijzigs zoals je vloer, dan valt de kast weg. Het vloerkleed staat namelijk wel mooi bij je vloer.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:58

Ik denk dat deze echt waanzinnig staat :+: maar die is helaas boven budget haha

Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:00

Zal dat niet super flets gaan worden? Je hebt al flink wat witte muren en een lichte bank...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:02

Heeft iemand hier trouwens ervaring met Leen Bakker vloerkleden? Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil (ik dacht dat eerder wel, maar twijfel nu juist weer), maar zie regelmatig leuke kleden bij Leen Bakker, maar ze zijn relatief gezien behooooorlijk goedkoop.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:03

@Doubtless, dat zou ook kunnen :D ik ben gek van vintage kleden!

onze vintage :D
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:05

Zoiets wilde ik dus inderdaad ook Marjan! Maar ik begin te twijfelen... :') Vind die leuke designs ook wel gaaf en denk dat het ook wel staat in mijn vrij abstracte kamer.

Afbeelding

(sorry, kan niet draaien :+ )

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:07

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:07

Hmm ja wij hebben verder de meubels ook vrij strak :) vind het wel leuk iets wat juist weer anders is toevoegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:12

Even een ander vraagje, waar shoppen jullie het liefst voor huis inrichting spulletjes? Dus sierkussens, kleedjes, maar ook voor een nieuwe bijzettafel of iets dergelijks?
Action, kwantum, ikea enz heb ik al wel op m'n lijstje verder is het een beetje te lang geleden voor me, dan ga ik deze week even een rondje stad doen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:12

MarjanB schreef:
Hmm ja wij hebben verder de meubels ook vrij strak :) vind het wel leuk iets wat juist weer anders is toevoegen

Ja dat vind ik ook absoluut! Ik ben ook wel bang dat het te strak wordt als ik ga voor iets met een printje.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:15

Annet_Dottie schreef:
Even een ander vraagje, waar shoppen jullie het liefst voor huis inrichting spulletjes? Dus sierkussens, kleedjes, maar ook voor een nieuwe bijzettafel of iets dergelijks?
Action, kwantum, ikea enz heb ik al wel op m'n lijstje verder is het een beetje te lang geleden voor me, dan ga ik deze week even een rondje stad doen :)

Xenos, de grotere tuincentra (die dus ook voor binnen hebben).

Ik vind Action leuk, maar probeer het minimaal te houden.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:36

Annet_dottie, die hond tussen de bank kussens _O-

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:29

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:54

Ik heb die 2 kleden besteld & deze erbij;

Afbeelding

Donderdag wordt het geleverd, gaan we gewoon kijken wat er mooi staat!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:56

Oh en ik vind het top dat jullie zo meedenken! Helpt ontzettend!

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:58

Ah spannend! Show je hier de 3 opties?? Ben benieuwd.