Idd alles kan eigenlijk wel in pot of een emmer. Hooguit dat een plant het minder goed doet, maar mislukken zal het bijna niet. Tot nu toe heb ik er iig goede ervaringen mee. In een grote emmer doen 2 tomatenplanten het prima en sla, spinazie kan heel goed in van die smalle balkonbakken. Kruiden heb ik in een laag kratje, dat is toch allemaal net onkruid
Ik had vorig jaar munt in de tuin van m'n ouders geplant. Hele jaar kunnen genieten van verse muntthee. Dat ging echt door heel de tuin
8nnemiek
Geplaatst: 14-03-16 20:04
Dille is eenjarig, dus de plant gaat in de winter helemaal dood, maar het kan wel dat ie zichzelf heeft uitgezaaid. Kwestie van de bloemen eruit halen zodra ze uitgebloeid zijn
Munt woekert inderdaad wel enorm!
Frambozen ook trouwens, ze blijven hier echt stug overal opkomen..
Sientje
Geplaatst: 14-03-16 20:08
CarinaR schreef:
Ja hou op, wij hebben een keer Dille geteeld. Heb t jaren er na nog uit de andere gewassen moeten trekken en hakken.
Dat heeft de voormalige gebruiker van mijn weiland denk ik dan gedaan met kamille. Op stal komt t zelfs tussen de stoeptegels door Om over de ongebruikte zandpaddocks maar te zwijgen.
Sientje
Geplaatst: 14-03-16 20:11
KarinW86 schreef:
Kan je zo'n mooie bak waar ze allemaal in passen gewoon kopen bij de ah?
Ja zo'n kleintje wel voor 1.50 Na t verpotten moet je t zelf uitzoeken
Ik heb inmiddels alles en veel dubbele. Alleen wel een beetje "vals" gespeeld. Ik greep voor de 3e keer in de week mis bij onze appie op verschillende boodschappen. En daar had ik en melding van gehad en die supermarkt manager vroeg of ik de moestuintjes leuk vond, want dan zou hij een heel pakket maken met gewoon 20 potjes en alle bakjes en boekjes enzo. Dus niet helemaal volgens de spaaractie: al had ik er al 9! Maar ben erg benieuwd!
Ik heb overigens van vorig jaar ook nog t een en ander. Iemand intresse? Veldsla, aubergine, andijvie, tomaat en kropsla
Kirja
Geplaatst: 15-03-16 13:23
Hier ook het begin van de tuinkers zichtbaar
Froukje
Forever young
Geplaatst: 15-03-16 13:38
dushi88 schreef:
krijg je trouwens bij ieder blikje 1 moestuinpotje? dus bij bv 3 blikjes 3 moestuintpotjes?
Actie is 1 plus 1 toch? In dat geval ga je met 6 blikken knaks naar huis en 3 moestuintjes.
Fem
Geplaatst: 15-03-16 13:41
Nee dat is niet de actie.. De actie is 25% korting op knaks.. (unox producten, dus ook leverpastei en ik geloof ook bijvoorbeeld gehaktballetjes in blik enzo)..