Britt schreef:Ik snap dat je graag een beetje schot in de verkoop zou willen Sym! Hopelijk blijft je droomhuis nog even beschikbaar.. Zou het geen optie zijn om met hen een koopgarantie aan te gaan? Dat je tegen een bepaalde prijs afspreekt dat je de kans krijgt om het huis te kopen zodra je eigen verkocht is; tenzij ze een hoger bod krijgen, dan moeten ze met jullie in overleg?
Ons huis is op de eerste dag op funda 277 keer bekeken en ruim 1000 keer gevonden, maar de eerste dag lijkt me erg weinig zeggen, vanaf nu zal het meer gaan betekenen neem ik aan. Merk(t)en jullie dat het verschil maakte; de hoeveelheid bekeken op funda vs een daadwerkelijke bezichtiging?
nee, totaal niet, haha. Op een gegeven moment veel bekeken, nauwelijks gevonden, toen hadden weh et idee dat er wel iets ging gebeuren (blijkbaar hadden mensen ons opgeslagen oid), maar helemaal niks. Zeker de eerste dagen zegt het helemaal niks, maar ook daarna niet is mijn ervaring.
Vanaf dat we tophuis zijn geworden gaat het echt gigantisch hard.
Vanmiddag zouden we 1 kijker krijgen, dat zijn er al minimaal 2 geworden en misschien 3 of 4, allemaal achter elkaar. Was ons nog niet helemaal duidelijk of hier ook die 2e bezichtiging bij zit van afgelopen dinsdag, dat horen we vanmiddag misschien. Ik heb echt hoop nu dat er iets gaat gebeuren...