Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Hé Marlies wat gaaf zeg, mooi huis.
Over de trap, daar ben ik heel simpel in. In mijn vorige huis had ik deze hoogglans zwart en afgelakt met botenlak. In mijn huidige huis is deze wit. Ik heb nog geen enkele glijpartij gehad en mijn katten ook niet. Eventueel kun je ook alleen antislip strips erop doen, die heeft mijn vader ook in zijn huis. Die heb je op een plakrol, maar ook van rubber.
Ik vind een afgelakte houten trap wel het makkelijkst schoonmaken van kattenharen of een oepskotsje op de trap namelijk.![]()
Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Ik houd van huizen inrichten.
Mijn vriend was 3 weken weg voor werk en toen heb ik de huidige woning helemaal klaar gemaakt zonder inbreng van hem. Ik vond het heerlijk.
ingvdh schreef:Ik was braaf om en om treden begonnen te verven tot ik erachter kwam dat ik er na 4 uur gewoon overheen kon lopen, de volgende lagen heb ik de trap dus in een stuk gedaan.
Watergedragen verf droogt een stuk sneller dan alkydverf op terpentinebasis, het ruikt ook nog eens een stuk minder.
Bellatrix schreef:Kan ik deze uitgraven en meenemen?
[ [url=m/bSrFxs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bellatrix schreef:Je hebt PB.
Net alvast even de verf binnen gezet. De kleur Jade was bij de Gamma in de aanbieding, scheelde mij een tientje per emmer! Dus maar vast meegenomen.
Ik ben zo blij hé?
[ [url=m/cS8uHq.jpg]Afbeelding[/url] ]