Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:De Canarische den kan prima tegen vuur. Zal met een paar maanden weer uitlopen.
Maar laten we eerlijk zijn: zouden jullie betalen om door die stinken zwartgeblakende zooi te wandelen met een gids? Ik niet!
Ja, maar afgekoelde lava is superinteresant, er valt echt veel over te vertellen. En als dan sommige stukjes nog warm zijn kun je dat demonstreren, mensen hebben dan een topdag.
Een bosbrand is informatief gezien helaas wat minder interessant.
Als je naar links kijkt ist het zwart en verkoold en als je naar rechts kijkt ook.
Dan: de stank.
Palmera schreef:Het is normaliter een hikingtour van 16km. Punt A naar B. Er zijn geen kortere paden, gen zijwegen. Normaliter super interessant, maar nu...
We hebben een rampenrondje bij de vulkaan. 5.5km. En dat is echt zat bij een negatieve lading.
Palmera schreef:De Canarische den kan prima tegen vuur. Zal met een paar maanden weer uitlopen.
Maar laten we eerlijk zijn: zouden jullie betalen om door die stinken zwartgeblakende zooi te wandelen met een gids? Ik niet!
Jessix schreef:Ik snap best dat de moed je weer even in de schoenen zakt. Het is nogal wat, net nu je weer wat aan het opbouwen bent. Ook prima om daar gewoon even flink van te balen. Uiteindelijk vind je je weg wel weer. Je moet wel. Maar dat hoeft niet meteen.
Yavanna schreef:Van de week was er een Nederlandse die een manege had op Las Palmas bij RTL4 nieuws, dat was jij toch niet?
Palmera schreef:Yavanna schreef:Van de week was er een Nederlandse die een manege had op Las Palmas bij RTL4 nieuws, dat was jij toch niet?
Nee! Ik woon op La Palma, zonder die 2x S dus. Heel amder eiland.
Ja, helaas doodstil met werk. Maar wel vooruitgang met het proyect. Het huisje komt volgemde week!!!Morgen word het opgehaald bij de bouwer.
Het plateau voor de watertanks is af:
[ [url=m/i4iA8U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand tips hebben m.b.t online werk hoor ik het graag. Omdat het toerisme nu wéér in elkaar gestort is wil ik er graag iets bij gaam doen, om gewoon iets te hebben en de lasten te kunnen betalen. Maar ik weet niet waar ik het zoeken moet. Het hoeft uiteraard niet fulltime, gewoon ernaast.