Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Oh dat is altijd irritant als ze dat doen… goed in de gaten houden en niet zomaar akkoord gaan als t niet naar je zin is
anca schreef:MarjanB schreef:Oh echt dat had ik niet geaccepteerd, kom maar een nieuwe brengen… zij hebben het verkeerd opgemeten.
Dit dus. Geen aanpassingen waar je je toch een keer aan gaat ergeren. Binnen is nu dus buiten. Hie zit dat met regen?
MarjanB schreef:Oeh heb ze online besteld bij tegels in huis. Die hebben elke keer restpartijen.
Als het goed is, zijn het deze tegeltjes.
https://www.tegelsinhuis.nl/wandtegel-1 ... orm-glans/
MarjanB schreef:Oeh heb ze online besteld bij tegels in huis. Die hebben elke keer restpartijen.
Tucktuck schreef:Gefeliciteerd Emptywords
Loriene, klinkt leuk om het in oude stijl terug te brengen. Wel jammer dat er dan een paar tegels kapot zijn.
Little_bird, goed bezig!
PSvanlot ik zou daar ook niet heel blij mee zijn eerlijk gezegd. Hoe is het afgelopen?
Hier zitten de dakbalken erop, de lichtstraat is vanmorgen binnen gekomen en dat zetten ze nu in elkaar. Ze moeten nog een paar dingen doen op het dak voordat de platen erop kunnen gevolgd door de isolatie. En dan mag de dakdekker komen. De begeleidende aannemer zei al o maar die kan volgende week vrijdag wel komen. Dat is dan een paar dagen eerder als gepland.
Ik ben erg benieuwd!
MarjanB schreef:Ohhh ja planningen… en nu? Ervaring hier is dat loodgieter en installateur moeilijk te krijgen zijn…
We hebben een wasbak
[ [url=m/ZgtZpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik ben al dagen kozijnen aan het schilderen… pff Ben dr klaar mee!
[ [url=m/3G9Yn2.jpg]Afbeelding[/url] ]