Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Boras schreef:Ik ging voor de Alex of zo![]()
Je muren zijn precies die van ons met dat grijze en witte.
Die vind ik mooi. maar nog gordijn met een grijze of witte tint bij vind ik erg saai worden. Maar ja, mijn smaak.
Muren zijn donkergroen en zeeblauw![]()
[ [url=m/pxeCso.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gordijnen zijn allemaal vergrijsd groen of blauw. Ik vind de Alex qua kleur mooi (en het goedkoopst) maar die stof is wel echt een stukje dikker dan de rest, en ik wil juist iets luchtigs.
gaucho schreef:Ik vind de roze hele mooie tint, maar past hier echt niet bij de rest. Warmte komt van warm eiken vloer, eiken tafel en cognac bank in combinatie met groen, daar past de roze echt niet bij. Live voorkeur is tot nu toe 2 stemmen voor mint.
[ [url=m/KIgwpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yv_ schreef:Bij welke winkel komen de staaltjes vandaan? De stof Alex is precies wat ik al een tijdje zoek
Ik vind de mint ook heel mooi staan, maar klopt de kleir op de foto? Toont veel grijzer dan op de foto waar alle staaltjes bij elkaar liggen
gaucho schreef:Yv_ schreef:Bij welke winkel komen de staaltjes vandaan? De stof Alex is precies wat ik al een tijdje zoek
Ik vind de mint ook heel mooi staan, maar klopt de kleir op de foto? Toont veel grijzer dan op de foto waar alle staaltjes bij elkaar liggen
Karwei, is wel een aanrader wat mij betreft.
Kleur is minder grijs, maar geldt ook voor de muren, meer vergrijsd groen.
Yv_ schreef:Dank je wel! Ik ga er ook binnenkort eens een afspraak maken. Alhoewel.. Zag dat je de staaltjes ook online kunt bestellen, dat is misschien wel net zo handig gezien het stofje die moet worden.