Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 16:31

Mushroom

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 16:43

Ik had de donkergrijze gekozen, of juist een groenige kleur. Ze zijn heel lichtdoorlatend dus denk dat juist wat meer kleur mooi zou zijn

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 16:50

Ik hou het idd op mushroom :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 17:03

Ik vind ze alledrie mooi, maar denk mushroom wat warmer is als die andere. De roze vind ik mega tof, maar ik heb dan ook roze als kleur in huis :') ik ga nu twijfelen of ik zo'n kleur en soort gordijn wil bij de schuifpui :=

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 17:17

Ik vind de roze hele mooie tint, maar past hier echt niet bij de rest. Warmte komt van warm eiken vloer, eiken tafel en cognac bank in combinatie met groen, daar past de roze echt niet bij. Live voorkeur is tot nu toe 2 stemmen voor mint.
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:02

Ja, roze past wel bij het groen, maar jiet zo goed bij de rest nee. :')

Die ziet er mooi uit zo ja!

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:26

gaucho schreef:
Boras schreef:
Ik ging voor de Alex of zo :D

Je muren zijn precies die van ons met dat grijze en witte.

Die vind ik mooi. maar nog gordijn met een grijze of witte tint bij vind ik erg saai worden. Maar ja, mijn smaak.

Muren zijn donkergroen en zeeblauw :D
[ [url=m/pxeCso.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gordijnen zijn allemaal vergrijsd groen of blauw. Ik vind de Alex qua kleur mooi (en het goedkoopst :o) maar die stof is wel echt een stukje dikker dan de rest, en ik wil juist iets luchtigs.

Oooh die onderste alex kleur is zo tof! <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:18

Die marthe hebben wij (als ik het goed heb) de grijs/groenige. Heel blij mee! Wij hebben hem ook meer voor ‘de sier’ en een beetje lichtfiltering :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:32

Queelens schreef:
Die marthe hebben wij (als ik het goed heb) de grijs/groenige. Heel blij mee! Wij hebben hem ook meer voor ‘de sier’ en een beetje lichtfiltering :j

Ah top, daar wil ik m ook met name voor :j

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:46

gaucho schreef:
Ik vind de roze hele mooie tint, maar past hier echt niet bij de rest. Warmte komt van warm eiken vloer, eiken tafel en cognac bank in combinatie met groen, daar past de roze echt niet bij. Live voorkeur is tot nu toe 2 stemmen voor mint.
[ [url=m/KIgwpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind deze ook het mooist staan, rustig verloop van je muur naar je kozijnen :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:01

Bij welke winkel komen de staaltjes vandaan? De stof Alex is precies wat ik al een tijdje zoek _O-

Ik vind de mint ook heel mooi staan, maar klopt de kleir op de foto? Toont veel grijzer dan op de foto waar alle staaltjes bij elkaar liggen

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:29

Yv_ schreef:
Bij welke winkel komen de staaltjes vandaan? De stof Alex is precies wat ik al een tijdje zoek _O-

Ik vind de mint ook heel mooi staan, maar klopt de kleir op de foto? Toont veel grijzer dan op de foto waar alle staaltjes bij elkaar liggen

Karwei, is wel een aanrader wat mij betreft.

Kleur is minder grijs, maar geldt ook voor de muren, meer vergrijsd groen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:05

gaucho schreef:
Yv_ schreef:

Karwei, is wel een aanrader wat mij betreft.

Kleur is minder grijs, maar geldt ook voor de muren, meer vergrijsd groen.

Ik heb gelijk een afspraak voor morgen gepland bij Karwei.
Ik moet ook nog nieuwe vitrage/gordijnen en zie mooie dingen bij jou voorbij komen.
Dus ik hoop ook wat moois te kunnen vinden daar :)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 15:04

Ik zou ook gaan voor de Mushroom.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt, wij hebben een vergelijkbare kleur groen in de keuken (nog niet zolang geleden foto's geplaatst) en moet ook nog op pad naar iets van vitrage. Zat ook te denken aan de zelfde tint.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 15:21

Karwei is zeker een aanrader. Je hebt veel keus qua stoffen en andere opties voor een nette prijs en de kwaliteit vind ik ook goed. Gordijnen en andere raamdeco is vaak in de aanbieding (25%) dus ook de moeite om eventueel te wachten totdat het in de aanbieding is! Tip van flip haha :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 15:25

Ze hebben momenteel inderdaad raamdecoratie aanbiedingen ;)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 16:02

Karwei bevalt hier ook prima voor raamdecoratie. Let er bij brede stukken wel op dat de meeste stoffen niet kamerhoog zijn, dus als je brede ramen wilt overbruggen dat je dan naden ziet waar stukken stof aan elkaar vast zijn gemaakt. Dat is bij ons wel netjes in een plooi gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dat bij lichtere gordijnen misschien meer opvalt. :)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 20:41

Bij Karwei (en ook andere bouwmarkten I guess - met name ervaring met Karwei) heb ik nog nooit iets voor de originele prijs gekocht. Als iets nu niet in de aanbieding is, week of 3, max 4 wachten en er is wel weer een 20 of 25% kortingsactie op artikel naar keuze o.i.d. Ik ben dól op de Karwei :D

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:22

Wij hebben de Vincent Duck Egg van karwei, die heeft ook wel wat weg van die kleuren. Ziet er op de site grijzer uit dan in de praktijk. Destijds ook met 30% korting inderdaad

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:36

Bij de Karwei ook even opletten of de prijzen online hetzelfde zijn als in de winkel.
Vorig jaar korting gehad in de winkel omdat het kaartje niet klopte (goedkopere prijs dan online). Scheelde toch 1 euro per m2.
En dat was niet de eerste keer. Online klantenservice kon de eerste keer niks betekenen ondanks de foto’s van de prijskaartjes.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 09:58

Dank je wel! Ik ga er ook binnenkort eens een afspraak maken. Alhoewel.. Zag dat je de staaltjes ook online kunt bestellen, dat is misschien wel net zo handig gezien het stofje die moet worden :D.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 10:06

Yv_ schreef:
Dank je wel! Ik ga er ook binnenkort eens een afspraak maken. Alhoewel.. Zag dat je de staaltjes ook online kunt bestellen, dat is misschien wel net zo handig gezien het stofje die moet worden :D.

Ja, als je eigenlijk alleen even het stofje wil bekijken/voelen dan kun je net zo goed online even dat staaltje bestellen inderdaad. Wij hebben een voorbeeld stofje van een ander merk wat we mooi vinden, we willen iets wat daar het dichts bij komt en dan meteen bestellen en afhandelen. Dan is een afspraak wel zo handig :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 10:22

Ja precies :D. Wel handig dat de staaltjes ook een mooie lengte hebben, daar kun je tenminste iets mee. Van de bankstof kreeg ik een staaltje van welgeteld 1.5x5 cm mee :'). De stof is hierboven op de foto van Gaucho echt precies wat ik zoek, dus ik ben echt helemaal blij met dit topic haha!

Voor jullie snap ik inderdaad dat je dan even moet gaan vergelijken. Wel lastig nu hoor. Ik vind die afspraken op zich wel prima, maar het is best lastig als je er meerdere achter elkaar op hetzelfde meubelplein moet doen. Als je net even wat uitloopt bij winkel 1, kom bij winkel 2 alweer niet uit. Moet er nog even aan wennen zeg maar.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:21

Wij hebben gekozen voor deze :D

Afbeelding

25% korting is toch mooi meegenomen :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:30

Ik was net ook bij de karwei, was een mooie korting voor gordijnen :j