Kimmie schreef:Ik vind juist hoe langer hoe beter![]()
Je bent blijkbaar in goed gezelschap, dus dan is het goed hé, als ik de enige ben.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Ik vind je topic echt heel erg leuk, maar voor mij mag wel ietsjes minder foto's en tekst. Het is iedere keer echt heel erg veelen vraagt veel tijd om bij te lezen. Tijd die ik eigenlijk niet zo heb.
Nynkster schreef:stille meelezer hier! ik geniet juist van die vele foto's. Dus hoe meer hoe beter haha. ga zo doorpien_2010 schreef:Ik vind je topic echt heel erg leuk, maar voor mij mag wel ietsjes minder foto's en tekst. Het is iedere keer echt heel erg veelen vraagt veel tijd om bij te lezen. Tijd die ik eigenlijk niet zo heb.
Euhhhh?????![]()
Volgens mij is dit meer jouw probleem dan het probleem van TS? Komop zeg, zon volgtopic is niet speciaal voor jou.![]()
Ik vind het top! Echt leuke berichten en lekker wat fotos. Veel beter dan 1 keer in de zoveel tijd een foto
Nynkster schreef:pien_2010 schreef:Ik vind je topic echt heel erg leuk, maar voor mij mag wel ietsjes minder foto's en tekst. Het is iedere keer echt heel erg veelen vraagt veel tijd om bij te lezen. Tijd die ik eigenlijk niet zo heb.
Euhhhh?????![]()
Volgens mij is dit meer jouw probleem dan het probleem van TS? Komop zeg, zon volgtopic is niet speciaal voor jou.![]()
Ik vind het top! Echt leuke berichten en lekker wat fotos. Veel beter dan 1 keer in de zoveel tijd een foto
Slmt9 schreef:Ik kan erg genieten van de plaatjes thuis. Het voelt een beetje als de volwassen penny lezen
barbaras schreef:Zo hehe 3 weken verder en ik ben ook bij met lezen haha, hoe gaat het nu met Splash? Geef hem ook wilgentakken, deze zijn ontsteking remmers en pijnstillers, werkt echt goed naast AB, misschien heb je bomen in de buurt staan, want geloof dat je erg bosrijk zit zo te zien. Zo gaaf, moet snel komen kijken hoor maar t was effe rennen en vliegen met het CK in Drachten enz...