[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 14:24

Kimmie schreef:
Ik vind juist hoe langer hoe beter :):) :')

Je bent blijkbaar in goed gezelschap, dus dan is het goed hé, als ik de enige ben. *D

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 14:24

Kimmie schreef:
Ik vind juist hoe langer hoe beter :):) :')

Dat dus. En hoe meer foto's hoe beter!

xXutopiaXx

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-19 14:27

Hahaha oké! :D Goed om te weten <3

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 16:00

+1 vind je posts heerlijk!

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 16:10

Ik vind het ook heel erg leuk om te volgen! Lekker blijven posten dus :D

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 16:16

Heerlijk tijdverdrijf om mee te lezen en te kijken naar jullie vorderingen. :)
Een prachtig stekje hebben jullie.

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 16:58

Hoe langer hoe beter. Ik vind het heel gezellig om meeste lezen met jullie “dagelijkse” beslommeringen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 17:03

+1! Super leuk juist :))

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 18:08

Juist veel foto's!

Ik geniet met volle teugen. :D

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 18:53

Vind ik ook!

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 19:47

Hier ook een voorstander van lange, uitgebreide, met veel foto's gevulde updates!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:19

pien_2010 schreef:
Ik vind je topic echt heel erg leuk, maar voor mij mag wel ietsjes minder foto's en tekst. Het is iedere keer echt heel erg veel :o en vraagt veel tijd om bij te lezen. Tijd die ik eigenlijk niet zo heb.

Euhhhh????? }:0
Volgens mij is dit meer jouw probleem dan het probleem van TS? Komop zeg, zon volgtopic is niet speciaal voor jou. %)

Ik vind het top! Echt leuke berichten en lekker wat fotos. Veel beter dan 1 keer in de zoveel tijd een foto

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:29

Het is echt genieten van je verslagen en je fotos. Wat een indrukwekkend corso zeg, mooi hoor!
Arme Brego, vast iets verkeerds gegeten (lees: iets wat niet goed voor hem is. Net als onze honden die ook gewoon de hele amandelboom leeg vreten }> ) Is hij nu weer goed?

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:12

Nynkster schreef:
pien_2010 schreef:
Ik vind je topic echt heel erg leuk, maar voor mij mag wel ietsjes minder foto's en tekst. Het is iedere keer echt heel erg veel :o en vraagt veel tijd om bij te lezen. Tijd die ik eigenlijk niet zo heb.

Volgens mij is dit meer jouw probleem dan het probleem van TS? Komop zeg, zon volgtopic is niet speciaal voor jou. %)

Ik vind het top! Echt leuke berichten en lekker wat fotos. Veel beter dan 1 keer in de zoveel tijd een foto
stille meelezer hier! ik geniet juist van die vele foto's. Dus hoe meer hoe beter haha. ga zo door <3

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:35

Nynkster schreef:
pien_2010 schreef:

Nou weetje, de een vind kort en bondige berichtjes fijner dan allemaal heel uitgebreid, ieder voor zich. Maar mag iedereen wel zijn eigen mening uitspreken toch

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:40

Wauw wat een mooie wagens bij het corso :wow:
Ik ben in Tiel en Winterswijk wel eens bij een corso geweest, echt indrukwekkend van dichtbij.

Leuk dat ze bij jouw DA zo’n collectie vreemde voorwerpen uit honden hebben, superpony! Wij hadden op de endoscopieafdeling (MDL) ooit ook een verzameling rare dingen. Na de verhuizing verdwenen of een kast in gegaan of met een arts mee naar huis ofzo. Spelden / naalden, batterijen, lampjes, een mes, een lepel, steentjes en een tube tandpasta (nee, niet zo’n klein reisformaatje).

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 00:45

Utopia, mij maakt het niet uit. Doe wat je wilt. Ik lees gewoon. En als ik weinig tijd heb, lees ik later weleens terug......

Hilary, ja leuk he? Maar je zit echt stom verbaasd te kijken soms. Inderdaad wat je opnoemt, de stomste dingen........Het is bij ster kliniek Ermelo. Grappig eigenlijk dat zij dan een beetje uniek zijn. Ik ben er inmiddels aan gewend en denk, dat zullen anderen toch ook wel doen??
Ik volg ze ook op fb en paar jaar terug ook ernstige problemen bij toevallig een jonge berner senner die een dennenappel had ingeslikt. Was echt zooo naar.

Mijn border Collie heeft ooit een post elastiek gegeten, maar kwam er weer uit. En de voet van een action man van zoonlief. Kwam er ook weer uit, maar we hebben het er maar bij gelaten.
Onze hondjes nu hebben weel kapot gemaakt, maar weinig doorgeslikt gelukkig.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 12:17

Volgens mij moet ts het doen zoals zij het wil, ze doet het voor haarzelf en niet voor ons.

Als de teksten te lang zijn of de foto’s teveel, scroll je daar mooi voorbij toch?

Ik kan erg genieten van de plaatjes thuis. Het voelt een beetje als de volwassen penny lezen *\o/*

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 14:12

Slmt9 schreef:
Ik kan erg genieten van de plaatjes thuis. Het voelt een beetje als de volwassen penny lezen *\o/*

Dat vind ik een erg goede vergelijking. Een beetje wegdromen bij andermans verhaal.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 20:16

Malenka schreef:
Slmt9 schreef:

Dat vind ik een erg goede vergelijking. Een beetje wegdromen bij andermans verhaal.

Precies dit ja <3

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 12:45

Zo hehe 3 weken verder en ik ben ook bij met lezen haha, hoe gaat het nu met Splash? Geef hem ook wilgentakken, deze zijn ontsteking remmers en pijnstillers, werkt echt goed naast AB, misschien heb je bomen in de buurt staan, want geloof dat je erg bosrijk zit zo te zien. Zo gaaf, moet snel komen kijken hoor maar t was effe rennen en vliegen met het CK in Drachten enz...

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 16:17

Wat een gezelligheid hier :P Geloof dat het punt wel is gemaakt haha, ik hoop dat we op goeie en gezellige voet, allen met elkaar verder kunnen :D

Wat grappig om te lezen wat die honden (en mensen :') ) allemaal tot zich nemen := Zal lang niet altijd goed aflopen alleen.. :(:) Hoop dat Brego zich toch beperkt tot dingen die niet de bedoeling zijn, maar ook geen kwaad kunnen. Tot nu toe zijn het allemaal redelijke natuurproducten, wat dan gewoon smerig is.. :') maar geen huishoudspullen enzo :D

Slmt9 schreef:

Hahaha dit vind ik wel een hele mooie vergelijking :') Wel een eer :D <3 Maar het voelt ook wel een beetje alsof we leven in een volwassen penny verhaal _O-

barbaras schreef:
Zo hehe 3 weken verder en ik ben ook bij met lezen haha, hoe gaat het nu met Splash? Geef hem ook wilgentakken, deze zijn ontsteking remmers en pijnstillers, werkt echt goed naast AB, misschien heb je bomen in de buurt staan, want geloof dat je erg bosrijk zit zo te zien. Zo gaaf, moet snel komen kijken hoor maar t was effe rennen en vliegen met het CK in Drachten enz...

Hahaha welkom :D Leuk dat je het allemaal hebt bijgelezen!! En die wilgentakken zijn een goed idee. Zitten best bosrijk inderdaad, maar voornamelijk eiken, kastanjes, beuk, berk enz. en weinig wilgen.. Zou leuk zijn als je snel langskomt! Je bent welkom :D Maar Splash is inmiddels helemaal opgeknapt! Temperatuur blijft constant rond de 38 graden nu, en hij heeft z'n (irritante... :') ) streken weer terug haha :D Wond is netjes dicht en de bult neemt steeds meer af. Hij krijgt nu de laatste porties van z'n medicijnen en we blijven de bult in z'n nek lekker koelen :j +:)+

Ein-de-lijk kan ik jullie laten zien wat voor moois we gekocht hebben!!! We moesten LANG wachten tot we hem eindelijk op konden komen halen, maar vrijdagavond was het dan eindelijk zo ver :):) Hier onze nieuwe PK'tjes: Fordje! <3 :+: 8-) Zo blij mee!! Wat een bruut geweld! Súperonhandig als je het dorp in moet, zijn we al achter _O- maar daar issie ook niet voor.. alleen om te tanken, en da's sowieso al niet leuk _O- :')

Brego mocht gelijk met mij mee.. m'n vriend reed mijn auto terug naar huis, maar Brego mocht mee de pick-up testen :D En ik dacht dat ie al best gegroeid was... zo op de achterbank van 't Fordje issie dan toch wel weer erg klein :')

Afbeelding

Komt nog maar net boven de armsteun uit _O- Maar dat is ook nog maar even, vermoed ik haha

Afbeelding

Lekker stukkie naar huis tuffen :+:

Afbeelding

Afbeelding

En thuis :D 8-)

Afbeelding

Uitzicht vanuit de keuken op de mini's is wel gelijk weg zo _O- Moeten we nog even iets op verzinnen hahaha

Afbeelding

Gelijk ff getest in het zand natuurlijk :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helemaal niet groot verder _O- := Ik ben ruim 1.80m. en sta hier in de deuropening :')

Afbeelding

En het is wel duidelijk welke auto nu mag vertrekken _O- :=

Afbeelding

Ook maar gelijk op pad met de trailer en 2 paarden, ging lekker zeg... wauw, totaal geen moeite om de tunnel uit te komen, of met de zuiging als je langs een vrachtwagen rijdt enz... heerlijk, wat een verademing!!! <3 Heb helaas niet kunnen zien of de paarden het ook comfortabel vonden, want m'n camera doet het al ff niet... -O- moeten we maar 's gaan fixen.. Maar wat lijkt die grote twee-paards Ifor zo klein _O- :')

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 16:43

Dat is nog eens een grootse update :D heerlijke bak hoor! Slurp :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 16:58

Mer1980 schreef:
Slurp :D

Haha ja dat wel _O- Maarja, je koopt zo'n auto niet om lekker zuinig mee rond te karren :P
Dankjewel! :D

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:09

Ojeeee, jeugdsentiment. Van de Penny belanden we bij Barbie :D
Afbeelding

I like, wat een brute bak!